Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 25.03.2025 16:05. Дата последних изменений - 14.04.2025 14:03

ДК 021:2015 – 50320000-4 Послуги з ремонту та технічного обслуговування персональних комп’ютерів (Послуги щодо заправки та реставрації картриджів) -

Идентификатор закупки UA-2025-03-25-012089-a  
ID 4d9aa048fe9840df9af7f68a5ed3b40b  
Общая ожидаемая стоимость закупки
100`00000 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Державний науково-дослідний інститут з лабораторної діагностики та ветеринарно-санітарної експертизи  
Общая ожидаемая стоимость закупки 100`000.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
25.03.25
Период уточнений
до 31.03.25
Период обжалования
до 31.03.25
Прием предложений
до 03.04.25
Квалификация
с03.04.25
Предложения рассмотрены
с07.04.25
Завершен
14.04.25
26.03.2025, 21:50
щодо встановлення неправомірної вимоги
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику! Просимо звернути увагу на вимогу, зазначену в п. 3 Додатку 1 до тендерної документації, а саме надати сертифікат відповідності на картриджі відновлені до лазерних принтерів, виданий уповноваженим органом сертифікації. Зазначаємо, що предметом закупівлі є НЕ ТОВАР, а ПОСЛУГИ щодо заправки та РЕСТАВРАЦІЇ картриджів. Крім того, Додатком 2 до тендерної документації передбачено надання послуг заправки та реставрації картриджів, аж ніяк не поставка картриджів чи їх заміна. Враховуючи вищевикладене вимагаємо внести зміни шляхом виключення даної вимоги.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован28.03.2025, 15:35)
Шановний Учаснику, сертифікат відповідності на картриджі відновлені до лазерних принтерів, що вимагається п. 3 Додатку 1 до тендерної документації стосується безпосередньо послуги заправки/реставрації та має гарантувати якісне надання послуги, оскільки Виконавець працює з картриджами Замовника.
26.03.2025, 21:57
щодо встановлення дискримінаційної вимоги
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику! Просимо звернути увагу на дискримінаційну вимогу в тендерній документації, а саме: у п.8 Додатку 1 до Тендерної документації зазначено наступне: " Обов'язкова наявність в учасника сервісного центру, який має знаходитись в м. Києві і бути розташованим в межах не більше 3 км від місцезнаходження замовника (вул. Донецька 30)". Ця вимога є дискримінаційною, так як територіально обмежує коло учасників, порушує Законодавство та обмежує конкуренцію. З урахуванням того, що відповідно до п.28 Особливостей № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог ст.22 Закону № 922, з урахуванням цих особливостей та відповідно до ч. 5 ст. 14, ч. 4 ст. 22 Закону № 922, приписів Особливостей № 1178, тендерна документація не повинна містити вимог, що призводять до дискримінації учасників, у т.ч. потенційних. Зогляду на вищевикладене, наполегливо просимо внести зміни до Тендерної документації шляхом виключення вищевказаної вимоги.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован28.03.2025, 15:36)
Шановний Учаснику, при складанні вимог Замовником було знайдено в даному радіусі більше ніж один потенційний учасник. Окрім того, бюджетом Замовника не передбачено додаткових коштів на відправку/доставку картриджів, що зумовлює необхідність вищезазначеної вимоги.
28.03.2025, 16:56
щодо встановлення дискримінаційної вимоги
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику, вам і не потрібно передбачати бюджетом додаткових коштів на відправку/доставку картриджів, так як ці витрати покриває Учасник (Виконавець). А з приводу того, що вами було знайдено більше ніж 1 потенційний учасник в радіусі 3 км повідомляємо, що це все одно є дискримінаційною умовою, бо в любому випадку обмежує інших потенційних Учасників, які знаходяться на відстані 4км і більше, але в межах міста Києва чи області, які б могли надавати якісні послуги, що є предметом закупівлі.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован31.03.2025, 12:04)
Шановний Учаснику, дякуємо за звернення. При складанні тендерної документації Замовник чітко дотримувався Законодавства, в тому числі п.28 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».