Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 18.03.2025 11:19. Дата последних изменений - 09.05.2025 12:04

Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги з вивезення та утилізації медичних відходів категорії «В», «С») -

Идентификатор закупки UA-2025-03-18-004278-a  
ID ca849358fd4a49ca89e5a86143c32118  
Общая ожидаемая стоимость закупки
306`00000 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 9" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)  
Общая ожидаемая стоимость закупки 306`000.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
18.03.25
Период уточнений
до 05.04.25
Период обжалования
до 05.04.25
Прием предложений
до 08.04.25
Аукцион
09.04.25
Квалификация
с09.04.25
Предложения рассмотрены
с01.05.25
Завершен
09.05.25
19.03.2025, 17:13
Вимога
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовник!
Відповідно до п. 5 Додатку 3 до тендерної документації "Виконавець бере на себе зобов’язання забезпечити Замовника первинним та вторинним пакуванням (контейнери та мішки/пакети), що призначене для збирання медичних відходів категорії В та С і відповідає вимогам визначеним у Наказі МОЗ України №325 (зі змінами) та Технічному регламенту з підтвердження відповідності пакування (пакувальних матеріалів) та відходів пакування, затвердженому наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 24.12.2004 № 289. (на підтвердження надати: гарантійний лист, декларацію(ї) про відповідність пакування складену згідно з Додатком 2 до пункту 7.1.1 Технічного регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання (тари) технічному регламенту з підтвердження відповідності пакування (пакувальних матеріалів) та відходів пакування затвердженого Наказом Держспоживстандарту України від 24.12.2004 року № 289, видаткову(і) накладну(і) на зазначене пакування (тару)."

Звертаємо вашу увагу, що Наказ МОЗ України №325 (зі змінами), з 01.04.2025 р. втрачає чинність на підставі Наказу МОЗ № 1827 від 31.10.2024 р. Враховуючи зазначене, просимо внести зміни та видалити з тексту тендерної документації п .5 Додатку 3.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован21.03.2025, 11:24)
Зміни внесено.
19.03.2025, 17:19
Вимога
Общий вопрос о закупке
Шановний замовник! Просимо класифікувати відходи, які є предметом закупівлі згідно національного переліку відходів, а також зазначити операції з видалення відходів згідно ЗУ "Про управління відходами"!
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован21.03.2025, 11:30)
Ваше питання буде розглянуто
04.04.2025, 15:19
Звернення
Общий вопрос о закупке
Доброго дня! Шановний замовник, ви вказуєте на вимогу: Довідка в довільній формі про наявність обладнання (із зазначенням найменування обладнання) призначеного для відновлення (у разі здійснення операцій з відновлення) / для видалення (демеркуризації та/або знешкодження) у разі здійснення операцій з видалення ртутьвмісних відходів. У переліку відходів зазначеної закупівлі немає ртутьвмісних відходів. Просимо прибрати слова "ртутьвмісних відходів", щоб це потім не стало спором в АМКУ між учасниками.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован07.04.2025, 10:19)
Доброго дня! Дякуємо, Ваше звернення прийнято до відома.