Процедура закупки объявлена 18.03.2025 11:19. Дата последних изменений - 09.05.2025 12:04
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги з вивезення та утилізації медичних відходів категорії «В», «С») -
Идентификатор закупки | UA-2025-03-18-004278-a | |
ID | ca849358fd4a49ca89e5a86143c32118 |
Общая ожидаемая стоимость закупки
306`00000 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 9" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) | |
Общая ожидаемая стоимость закупки | 306`000.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
18.03.25
Период уточнений
до 05.04.25
Период обжалования
до 05.04.25
Прием предложений
до 08.04.25
Аукцион
09.04.25
Квалификация
с09.04.25
Предложения рассмотрены
с01.05.25
Завершен
09.05.25
19.03.2025, 17:13
Вимога
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовник!
Відповідно до п. 5 Додатку 3 до тендерної документації "Виконавець бере на себе зобов’язання забезпечити Замовника первинним та вторинним пакуванням (контейнери та мішки/пакети), що призначене для збирання медичних відходів категорії В та С і відповідає вимогам визначеним у Наказі МОЗ України №325 (зі змінами) та Технічному регламенту з підтвердження відповідності пакування (пакувальних матеріалів) та відходів пакування, затвердженому наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 24.12.2004 № 289. (на підтвердження надати: гарантійний лист, декларацію(ї) про відповідність пакування складену згідно з Додатком 2 до пункту 7.1.1 Технічного регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання (тари) технічному регламенту з підтвердження відповідності пакування (пакувальних матеріалів) та відходів пакування затвердженого Наказом Держспоживстандарту України від 24.12.2004 року № 289, видаткову(і) накладну(і) на зазначене пакування (тару)."
Звертаємо вашу увагу, що Наказ МОЗ України №325 (зі змінами), з 01.04.2025 р. втрачає чинність на підставі Наказу МОЗ № 1827 від 31.10.2024 р. Враховуючи зазначене, просимо внести зміни та видалити з тексту тендерної документації п .5 Додатку 3.
Відповідно до п. 5 Додатку 3 до тендерної документації "Виконавець бере на себе зобов’язання забезпечити Замовника первинним та вторинним пакуванням (контейнери та мішки/пакети), що призначене для збирання медичних відходів категорії В та С і відповідає вимогам визначеним у Наказі МОЗ України №325 (зі змінами) та Технічному регламенту з підтвердження відповідності пакування (пакувальних матеріалів) та відходів пакування, затвердженому наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 24.12.2004 № 289. (на підтвердження надати: гарантійний лист, декларацію(ї) про відповідність пакування складену згідно з Додатком 2 до пункту 7.1.1 Технічного регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання (тари) технічному регламенту з підтвердження відповідності пакування (пакувальних матеріалів) та відходів пакування затвердженого Наказом Держспоживстандарту України від 24.12.2004 року № 289, видаткову(і) накладну(і) на зазначене пакування (тару)."
Звертаємо вашу увагу, що Наказ МОЗ України №325 (зі змінами), з 01.04.2025 р. втрачає чинність на підставі Наказу МОЗ № 1827 від 31.10.2024 р. Враховуючи зазначене, просимо внести зміни та видалити з тексту тендерної документації п .5 Додатку 3.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован21.03.2025, 11:24)
Зміни внесено.
19.03.2025, 17:19
Вимога
Общий вопрос о закупке
Шановний замовник! Просимо класифікувати відходи, які є предметом закупівлі згідно національного переліку відходів, а також зазначити операції з видалення відходів згідно ЗУ "Про управління відходами"!
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован21.03.2025, 11:30)
Ваше питання буде розглянуто
04.04.2025, 15:19
Звернення
Общий вопрос о закупке
Доброго дня! Шановний замовник, ви вказуєте на вимогу: Довідка в довільній формі про наявність обладнання (із зазначенням найменування обладнання) призначеного для відновлення (у разі здійснення операцій з відновлення) / для видалення (демеркуризації та/або знешкодження) у разі здійснення операцій з видалення ртутьвмісних відходів. У переліку відходів зазначеної закупівлі немає ртутьвмісних відходів. Просимо прибрати слова "ртутьвмісних відходів", щоб це потім не стало спором в АМКУ між учасниками.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован07.04.2025, 10:19)
Доброго дня! Дякуємо, Ваше звернення прийнято до відома.