Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 13.03.2025 21:00. Дата последних изменений - 09.05.2025 20:17

Реконструкція захисних споруд цивільного захисту (сховищ, протирадіаційних укриттів), споруд подвійного призначення із захисними властивостями захисних споруд цивільного захисту, а саме: Реконструкція будівлі (будівля літ. А, прибудова літ. А1, комора літ. Ж) «ЛІЦЕЙ «КРИЖАНІВСЬКИЙ» ФОНТАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ» з улаштуванням об’єктів цивільного захисту за адресою: Одеська обл., Одеський р., с. Крижанівка, провулок Шкільний, будинок 1. І-ІІ черги будівництва (коригування) -

Идентификатор закупки UA-2025-03-13-014706-a  
ID ddac719692dc4cf7ad36c47b66e08176  
Общая ожидаемая стоимость закупки
96`014`75880 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Управління освіти Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області  
Общая ожидаемая стоимость закупки 96`014`758.80 Гривна (с НДС)  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 240`036.90 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
13.03.25
Период уточнений
до 02.04.25
Период обжалования
до 02.04.25
Прием предложений
до 05.04.25
Квалификация
с05.04.25
Предложения рассмотрены
с14.04.25
Завершен
09.05.25
17.03.2025, 18:08
аналогічний досвід
Общий вопрос о закупке
Згідно пункту 3 Додатку 1 до Тендерної документації : Під аналогічним договором розуміється підрядний договір (и) з реконструкції або будівництва з бюджетною установою (органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету), виконаний повністю - роботи згідно аналогічних договорів підряду мають стосуватися об’єктів бюджетної та/або комерційної сфери. Договор (и) повинні бути укладені не раніше 2018 року, що є у відкритому доступі (публічна інформація) на веб-порталі Уповноваженого органу Prozorro. На підтвердження учасником надаються скани, виготовлені з оригіналів аналогічних договорів та додаткові угоди (не менше одного договору), (з дотриманням вимог до письмової форми правочину, який вчиняється суб’єктом господарської діяльності) первинних облікових документів та актів виконаних робіт, форми яких згідно положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» застосовуються при визначенні вартості виконаних обсягів робіт і проведенні взаєморозрахунків за виконані роботи по об’єктах будівництва, зведення яких здійснюється за рахунок бюджетних коштів згідно аналогічного договору, та щодо всього обсягу фактично виконаних робіт згідно такого договору; позитивні відгуки від замовників робіт згідно виконання кожного з аналогічних договорів, копії яких надано у складі тендерної пропозиції, при цьому такі відгуки мають бути складені на фірмовому бланку замовника робіт (за наявності), завірені підписом керівника такого замовника, окрім цього, кожен відгук повинен містити інформацію про: щодо виконання якого надається такий відгук (дата укладення договору, номер за наявності), найменування виконуваних робіт згідно договору, інформацію про суму (вартість) виконаних робіт.
1) «Під аналогічним договором розуміється підрядний договір (и) з реконструкції або будівництва..» - дана вимога є дискримінаційною, з огляду на наступне:
Замовником оголошено закупівлю де згідно оголошення Вид предмета закупівлі це РОБОТИ .
- Так згідно до п.п. 27 р.1 Статті 1. ЗАГАЛЬНИХ ПОЛОЖЕНЬ ЗУ Про публічні закупівлі , ВИЗНЧЕНО , ЩО : роботи ЦЕ розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, РЕКОНСТРУКЦІЯ, КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ТА РЕСТАВРАЦІЯ ІСНУЮЧИХ ОБ’ЄКТІВ І СПОРУД ВИРОБНИЧОГО ТА НЕВИРОБНИЧОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
- Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» визначено, що для створення об’єкта архітектури виконується комплекс робіт, який включає: будівництво (НОВЕ БУДІВНИЦТВО, РЕКОНСТРУКЦІЮ, РЕСТАВРАЦІЮ, КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ) та знесення об’єкта архітектури, архітектурно-будівельний контроль, технічний та авторський нагляди під час здійснення будівництва або зміни (у тому числі шляхом знесення) об’єкта містобудування (абзац шостий частини першої статті 4 Закону).
- Порядок № 466 надає визначення поняттю будівельні роботи. Відповідно до абзацу другого пункту 2 Порядку № 466 будівельні роботи – РОБОТИ З НОВОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ, РЕСТАВРАЦІЇ, КАПІТАЛЬНОГО РЕМОНТУ.

- ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» (далі – ДБН А.2.2-3-2014), який встановлює склад та зміст проектної документації на нове будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт та технічне переоснащення будинків, будівель, споруд будь-якого призначення, їх комплексів або їх частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури та наводить визначення понять «НОВЕ БУДІВНИЦТВО», «РЕКОНСТРУКЦІЯ», «РЕСТАВРАЦІЯ», «КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ», «ТЕХНІЧНЕ ПЕРЕОСНАЩЕННЯ».

Тож, згідно викладеного вбачається що до робіт відноситься як РЕКОНСТРУКЦІЯ так і КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ! Тому , підтвердженням досвіду виконання аналогічного договору, може бути підрядний договір (и) як з реконструкції, будівництва так і з КАПІТАЛЬНОГО РЕМОНТУ!
Наше підприємство має досвід виконання аналогічних договорів з капітального ремонту різного рівня складності (класів наслідків) та відповідає кваліфікаційному критерію згідно формулювання в Законі України «Про публічні закупівлі», але ми не можемо прийняти участь у даній процедурі закупівлі через те, що Замовником встановлено дискримінаційну вимогу яка обмежує коло потенційних учасників, в частини підтвердження досвіду виконання аналогічних договір!
Зазначена вимога порушує принципи закупівлі, визначені Законом України «Про публічні закупівлі» та є такою, що не дає право на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію та на відкритість на всіх стадіях закупівель. У зв’язку із вище викладеним, просимо Замовника привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства та усунути дискримінаційну вимогу шляхом внесення змін до тендерної документації з більш широким поняття аналогічного досвіду, а саме включити можливість підтвердження аналогічного досвіду– капітальний ремонт.

Ответ заказчика (ответ зарегистрирован20.03.2025, 17:02)
Шановний Учаснику, відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону з урахуванням Особливостей тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до пункту 3-7 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” Кабінет Міністрів України затвердив Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Постановою від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Ці Особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до мети Закону України «Про публічні закупівлі», якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, та принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 цього закону, Замовник під час проведення процедури закупівлі, керуєтся даними принципами, в тому числі і під час підготовки тендерної документації. Задля дотримання принципу недискримінації учасників, Замовник передбачив підтвердження наявності у учасника досвіду виконання аналогічного договору не раніше 2018 року, що є у відкритому доступі (публічна інформація) на веб-порталі Уповноваженого органу Prozorro за предметом закупівлі - реконструкція. Вважаємо, що вимоги за тендерною документацією вищезазначеної публічної закупівлі відповідають принципам здійснення публічних закупівель, що передбачені чинним законодавством. Замовник повинен впевнитися, що Учасники, які виконують аналогічні відповідні роботи, працюють в умовах воєнного стану та виконують при цьому свої обов’язки належним чином, відповідно умов договору. Враховуючи умови воєнного стану, що в свою чергу підтверджуватиме спроможність учасника на дотримання термінів всіх своїх обов’язків в повному обсязі відповідно до умов договору. Замовник зазначає, що кваліфікаційна вимога - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних договорів) є важливою, адже сфера публічних закупівель та особливості розпорядження державними коштами потребує певної надійності та досвідченості від Учасників. Для всіх учасників, які якісно та добросовісно працюють, не є складним завданням надати тендерну пропозицію та відповідні підтверджуючі документи на виконання вимог відповідної тендерної документації. Вимоги тендерної документації не є дискримінаційними, не містять обмежень в участі. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм мають можливість взяти участь у процедурі закупівлі на рівних умовах, забезпечений вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю. Замовником додержано вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, публічна закупівля відбувається з дотриманням принципів: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовник зазначає, що кваліфікаційна вимога - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних договорів) є важливою, адже сфера публічних закупівель та особливості розпорядження державними коштами потребує певної надійності та досвідченості від Учасників, що виконують роботи. Дякуємо за звернення.