Круг відрізний по металу -
Идентификатор закупки | UA-2025-03-13-001002-a | |
ID | 904c74fceb5a413c9b4dd34add3efd4a |
З питань, які стосуються поставки товару та договору: головний фахівця відділу централізованого забезпечення АТ «Укрпошта» - Чижевська Юлія, тел. +380992650808, chyzhevska-yy@ukrposhta.ua. Умови доставки визначено у розділі 4 проекту договору. Поставка Товару здійснюється згідно з Правилами ІНКОТЕРМС (англійською мовою – INCOTERMS) в редакції 2010 року на умовах поставки «Зі сплатою мита» (англійською мовою скорочено – DDP) у місце поставки, що визначено у Специфікації та зазначене в заявці Покупця (далі - Заявка). Постачальник здійснює поставку Товару, вимоги до дати виготовлення якого визначаються в Специфікації (6. Дата виготовлення Товару, що поставляється за Договором, не повинна бути раніше 2024 року). Поставка Товару здійснюється Постачальником партіями, за Заявкою, підписаною уповноваженою особою Покупця, у строк, що передбачений у Специфікації (Постачальник зобов’язаний поставити Товар протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання Заявки). Заявка є невід’ємною частиною Договору, в якій зазначається найменування та асортимент Товару, кількість (обсяг) партії поставки тощо. Поставка Товару здійснюється в упаковці, придатній для його транспортування, і такій, що відповідає встановленим в Україні вимогам і забезпечує, за умови належного поводження з Товаром, схоронність Товару під час транспортування, розвантаження та збереження. Вимоги до пакування, маркування, транспортування та зберігання Товару: товар запакований у коробку, яка додатково обгорнута в стрейч-плівку не меш, ніж в 3 оберти та забезпечує його повну схоронність протягом транспортування, розвантаження та зберігання. Поставка товару здійснюється на палетах вагою не більше 500 кг і висотою не більше 1,6 м. Умови оплати визначено у розділі 3 проекту договору. 2.1. Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем впродовж строку, зазначеного у Специфікації (оплата Товару здійснюється впродовж 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару), на підставі належно оформленої видаткової накладної або Акту приймання-передачі Товару (далі – Первинні документи), за умови реєстрації Постачальником до дати оплати в Єдиному реєстрі податкових накладних належним чином складеної податкової накладної та за умови відсутності неусунених Постачальником зауважень Покупця до змісту та форми зазначених документів. Якщо у строки, встановлені Договором для оплати Товару, Постачальник не здійснить реєстрацію податкової накладної або зареєструє податкову накладну, складену з порушенням діючого порядку її заповнення, оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем на умовах, визначених Договором, у розмірі 80 (вісімдесяти) відсотків від вартості поставленого Товару. Оплата залишкової суми у розмірі 20 (двадцяти) відсотків від вартості поставленої партії Товару здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів від дати реєстрації Постачальником усіх належним чином складених податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог Податкового кодексу України. У разі, якщо Постачальник не є платником податку на додану вартість та/або Товар не є об’єктом оподаткування, умови п.п. 3.5 та 3.6 Договору щодо складання та реєстрації податкової накладної не застосовується.
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" | |
Ожидаемая стоимость | 61`320.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Запрос цены предложения |
DoZorro - это платформа, где каждый участник системы (поставщик, заказчик, контролирующий орган, гражданин) может дать обратную связь государственному заказчику или поставщику, обсудить и оценить условия конкретной закупки, проанализировать закупки отдельного государственного органа или учреждения, подготовить и подать официальное обращение в контролирующие органы и многое другое.
Для общественных активистов и СМИ портал предоставляет возможность обсудить конкретный тендер с потенциальными и имеющимися поставщиками, узнать их экспертное мнение о правильности формулировок в тендерной документации, получить профессиональную экспертиз Но главное - это удобный иснтрумент для управления мониторингом - ведь вести учет проконтролированных процедур и найденных нарушений благодаря DoZorro стало чрезвычайно просто.
Государственные заказчики могут не только дать оценку конкретному поставщику, но и проанализировать обратную связь от бизнеса и внести соответствующие изменения в закупочного процесса и создать собственную систему риск-менеджмента.
На данный момент ни одного отзыва или оценки данной процедуре не оставлено