Процедура закупки объявлена 15.01.2025 15:08. Дата последних изменений - 15.01.2025 15:08
Молоко та вершки
Идентификатор закупки | UA-2025-01-15-011581-a | |
ID | 2ee179fe6d484a4fa72c92737092cc2c | |
Идентификатор плана | UA-P-2025-01-15-014582-a |
Ожидаемая стоимость
95`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Під час укладення договору Постачальник надає Покупцю копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Постачальник гарантує, що Товар, який є предметом Договору належить йому на праві власності або іншому речовому праві, що надає йому право розпоряджатися Товаром, є новим і не був у використанні, не перебуває під забороною відчуження, арештом, не є предметом застави та іншим засобом забезпечення виконання зобов’язань перед будь-якими фізичними або юридичними особами, державними органами і державою, а також не є предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним законодавством України. Постачальник підтверджує, що укладання та виконання ним цього Договору не суперечить нормам чинного законодавства України та відповідає його вимогам (зокрема, щодо отримання всіх необхідних дозволів та погоджень), а також підтверджує те, що укладання та виконання ним цього Договору не суперечить положенням його установчих документів. Місце поставки Товару: Київська обл., Білоцерківський район, селище Володарка, вул. Зарічна, 102 В продуктовий склад. Доставка товару транспортом Постачальника, завантажувальні та розвантажувальні роботи за рахунок Постачальника. Водій автотранспорту, а також особи, що супроводжують продукти, повинні мати медичні книжки та виконувати вантажно-розвантажувальні роботи. Строк поставки Товару: двічі на тиждень, на наступний день після отримання заявки від Замовника до 08.00 год. протягом 2025 року. Поставка товару здійснюється згідно заявок Замовника окремими партіями.
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Комунальний заклад Київської обласної ради "Київський обласний ліцей" | |
Ожидаемая стоимость | 95`000.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
15.01.25
Прием предложений
до 20.01.25
Осталось5 дней Спешите принять участие!
Условия оплаты согласно договора
Событие | Поставка товара | |
Описание | Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до пп. 2 п. 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 р. № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату в межах отриманого бюджетного фінансування. | |
Тип оплаты | Постоплата | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
Период | 14 Календарные дни |
Спецификация закупки
1) |
Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,5%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г
ДК 021:2015: 15510000-6 - Молоко та вершки
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 09301, Україна, Київська область, Білоцерківський район, селище Володарка, вулиця Зарічна будинок 102-В
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
Информация по поставке партиями: Під час укладення договору Постачальник надає Покупцю копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Постачальник гарантує, що Товар, який є предметом Договору належить йому на праві власності або іншому речовому праві, що надає йому право розпоряджатися Товаром, є новим і не був у використанні, не перебуває під забороною відчуження, арештом, не є предметом застави та іншим засобом забезпечення виконання зобов’язань перед будь-якими фізичними або юридичними особами, державними органами і державою, а також не є предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним законодавством України.
Постачальник підтверджує, що укладання та виконання ним цього Договору не суперечить нормам чинного законодавства України та відповідає його вимогам (зокрема, щодо отримання всіх необхідних дозволів та погоджень), а також підтверджує те, що укладання та виконання ним цього Договору не суперечить положенням його установчих документів.
Місце поставки Товару: Київська обл., Білоцерківський район, селище Володарка, вул. Зарічна, 102 В продуктовий склад. Доставка товару транспортом Постачальника, завантажувальні та розвантажувальні роботи за рахунок Постачальника. Водій автотранспорту, а також особи, що супроводжують продукти, повинні мати медичні книжки та виконувати вантажно-розвантажувальні роботи.
Строк поставки Товару: двічі на тиждень, на наступний день після отримання заявки від Замовника до 08.00 год. протягом 2025 року. Поставка товару здійснюється згідно заявок Замовника окремими партіями.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 2500 кілограм
|
Тендерная документация
Проект договора
3 Договір на закупівлю продуктів харчування молоко 2025.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 15.01.2025 15:08
Версия документа от: 15.01.2025 15:08
ID: 1ec2eb2ba6ac4c01b87fff0b33c089f5
|
|
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 15.01.2025 15:08
Версия документа от: 15.01.2025 15:08
ID: 73d9454a3fb14369bf25e238bb6bcb5e
|
?:tender item config
?:hasAuction | ?:config no | |
?:hasAwardingOrder | ||
?:hasValueRestriction | ||
?:valueCurrencyEquality | ||
?:hasPrequalification | ?:config no | |
?:minBidsNumber | 1 | |
?:hasPreSelectionAgreement | ||
?:hasTenderComplaints | ?:config no | |
?:hasAwardComplaints | ?:config no | |
?:hasCancellationComplaints | ?:config no | |
?:hasValueEstimation | ||
?:hasQualificationComplaints | ?:config no | |
?:tenderComplainRegulation | 0 | |
?:qualificationComplainDuration | 0 | |
?:awardComplainDuration | 0 | |
?:cancellationComplainDuration | 0 | |
?:clarificationUntilDuration | 0 | |
?:qualificationDuration | 0 | |
?:restricted | ?:config no |
Oписание критериев
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Упаковка: плівка поліетиленова
Вид: пастеризоване
Маса нетто ?:tender criteria requirement min_maxValue: 1000 - 1000 г
Масова частка жиру ?:tender criteria requirement min_maxValue: 2.5 - 2.5 %
Відповідність ДСТУ 2661 Ожидаемое значение: Да
|
Даты и сроки
Дата публикации | 15.01.2025 15:08 | |
Начало периода приема предложений | 15.01.2025 15:08 | |
Окончание периода приема предложений | 20.01.2025 00:00 | |
Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Комунальний заклад Київської обласної ради "Київський обласний ліцей" |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 22203815 |
Юридический адрес | 09300, Україна, Київська область, Білоцерківський район, селище Володарка, вулиця Зарічна будинок 102В |