Процедура закупки объявлена 14.01.2025 21:26. Дата последних изменений - 14.01.2025 21:26
Молоко коров'яче
Идентификатор закупки | UA-2025-01-14-016381-a | |
ID | 425ebb846d8644dbbe602b3af8f6bdf1 | |
Идентификатор плана | UA-P-2025-01-14-023156-a |
Ожидаемая стоимость
163`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
відповідно Постанови 1178, Замовник може використовувати профіль з налаштуваннями, якщо річна потреба закупівлі не перевищує 500 тис. грн Товар повинен бути затарений і спакований Постачальником таким чином, щоб виключити псування та/або знищення його на період поставки до прийняття товару Замовником. Вартість тари та пакування входить до ціни Товару. Маркування на тарі (пакуванні) Товару (найменування торговельної марки) повинно співпадати з інформацією, що вказується у товаросупровідних документах на партію Товару. Відпвідати вимогам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами.
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу № 35 "ВЕСНЯНКА" Чернівецької міської ради | |
Ожидаемая стоимость | 163`000.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
14.01.25
Прием предложений
до 17.01.25
Осталось2 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!
Условия оплаты согласно договора
Событие | Поставка товара | |
Описание | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником, після пред’явлення Постачальником накладних на оплату Товару. Замовник протягом 7 (семи) банківських днів, з дати отримання накладних та надходження коштів, подає доручення на здійснення платежу в органи Державної казначейської служби України в м. Чернівцях. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби України в м. Чернівцях в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів, але не пізніше 31.12.2025 р | |
Тип оплаты | Постоплата | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
Период | 7 Банковские дни |
Спецификация закупки
1) |
Молоко коров'яче
ДК 021:2015: 15510000-6 - Молоко та вершки
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 58013, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Сергія Скальда, 25-Б
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
Информация по поставке партиями: відповідно Постанови 1178, Замовник може використовувати профіль з налаштуваннями, якщо річна потреба закупівлі не перевищує 500 тис. грн
Товар повинен бути затарений і спакований Постачальником таким чином, щоб виключити псування та/або знищення його на період поставки до прийняття товару Замовником. Вартість тари та пакування входить до ціни Товару. Маркування на тарі (пакуванні) Товару (найменування торговельної марки) повинно співпадати з інформацією, що вказується у товаросупровідних документах на партію Товару. Відпвідати вимогам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 3950 кілограм
|
Тендерная документация
Проект договора
ЗП Проєкт договору Молоко 35 2025.doc
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 14.01.2025 21:25
Версия документа от: 14.01.2025 21:25
ID: 0538027a4e284b69a550fb7b0d628d28
|
|
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 14.01.2025 21:26
Версия документа от: 14.01.2025 21:26
ID: 7c69152020da4dc1a866ecc93fa185c3
|
?:tender item config
?:hasAuction | ?:config no | |
?:hasAwardingOrder | ||
?:hasValueRestriction | ||
?:valueCurrencyEquality | ||
?:hasPrequalification | ?:config no | |
?:minBidsNumber | 1 | |
?:hasPreSelectionAgreement | ||
?:hasTenderComplaints | ?:config no | |
?:hasAwardComplaints | ?:config no | |
?:hasCancellationComplaints | ?:config no | |
?:restricted | ?:config no | |
?:hasValueEstimation | ||
?:hasQualificationComplaints | ?:config no | |
?:tenderComplainRegulation | 0 | |
?:qualificationComplainDuration | 0 | |
?:awardComplainDuration | 0 | |
?:cancellationComplainDuration | 0 | |
?:clarificationUntilDuration | 0 | |
?:qualificationDuration | 0 |
Oписание критериев
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Без лактози Ожидаемое значение: нет
Наявність кришки (закрутка або клапан) Ожидаемое значение: нет
Масова частка жиру ?:tender criteria requirement min_maxValue: 2.5 - 2.5
Маса нетто ?:tender criteria requirement min_maxValue: 1000 - 1000
Упаковка: плівка поліетиленова
Вид: пастеризоване
Відповідність ДСТУ 2661 Ожидаемое значение: Да
Бренд: РАДИМО
|
Даты и сроки
Дата публикации | 14.01.2025 21:26 | |
Начало периода приема предложений | 14.01.2025 21:26 | |
Окончание периода приема предложений | 17.01.2025 00:00 | |
Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу № 35 "ВЕСНЯНКА" Чернівецької міської ради |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 21430992 |
Юридический адрес | 58013, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вул. Сергія Скальда, буд.25-Б |