Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 12.01.2025 07:56. Дата последних изменений - 12.01.2025 07:57

Сир твердий 50%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421, Сир кисломолочний 9% -

Идентификатор закупки UA-2025-01-12-000165-a  
ID c803260554e140898097d09c1090d745  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Поставка товару здійснюється Постачальником відповідно до заявки, один раз на тиждень (понеділок/вівторок) з 08:00 до 15:00 години. Заявки подаються електронною поштою, факсом або телефоном. Умови поставки – виключно в асортименті та в обсязі, зазначених у заявці Замовника, з обов’язковим дотриманням строків придатності продуктів харчування. Місце поставки товарів: 4 заклади дошкільної освіти Пристоличної територіальної громади. Товар пакується у тару відповідно до вимог відповідних стандартів або технічних умов. Кожна партія товару повинна бути окремо розфасована відповідно до заявки Замовника та мати супроводжувальні документи, що підтверджують якість товару на всю партію продукції (копія посвідчення про якість, та/або декларація виробника, та/або сертифікат відповідності на товар, та/або експертний висновок чи протокол випробувань) із зазначенням строку придатності, умов зберігання і температурного режиму

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Управління гуманітарного розвитку та охорони здоров'я Пристоличної сільської ради  
Ожидаемая стоимость 2`435`000.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Закупка объявлена
12.01.25
Прием предложений
до 16.01.25
Осталось1 день Спешите принять участие!
Информация о мониторинге закупки органами государственного финансового контроля отсутствует