Процедура закупки объявлена 11.01.2025 14:01. Дата последних изменений - 11.01.2025 14:03
Філе куряче, заморожене, ДСТУ 3143, Вирізка свинна, охолоджена, ДСТУ 4590
Идентификатор закупки | UA-2025-01-11-000413-a | |
ID | 209de374e3c64457ad9f35beb231a39b | |
Идентификатор плана | UA-P-2025-01-11-000362-a |
Ожидаемая стоимость
384`600.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Закупівля здійснюється відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (пункт 11-2) на період до 31.12.2025 року. Постачальник зобов’язаний передавати товар Покупцю партіями, відповідно до замовлень Покупця, згідно графіка (три рази на тиждень, до 08.00), розрахунки проводяться у безготівковій формі на рахунок Постачальника за фактично надані товари за наявності видаткової накладної по факту поставки. Постачальник- переможець, при підписанні договору повинен надати Покупцю, документи передбачені в Додатку 3 до Договору.Кожна партія товару має супроводжуватись документами, що підтверджують якість Товару: посвідчення якості, сертифікат відповідності, декларація виробника, або інші документи передбачені чинним законодавством на товари даного виду. Поставка товару здійснюється транспортом учасника переможця ( спеціальним транспортом з дотриманням санітарно-гігієнічних умов зберігання та перевезення товару).
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | КЗ Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №28 Рівненської міської ради | |
Ожидаемая стоимость | 384`600.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
11.01.25
Прием предложений
до 16.01.25
Осталось3 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!
Условия оплаты согласно договора
Событие | Поставка товара | |
Тип оплаты | Постоплата | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
Период | 10 Банковские дни |
Спецификация закупки
1) |
Філе куряче, заморожене, ДСТУ 3143
ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 33018, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. Відінська, 46
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
Информация по поставке партиями: Закупівля здійснюється відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (пункт 11-2) на період до 31.12.2025 року. Постачальник зобов’язаний передавати товар Покупцю партіями, відповідно до замовлень Покупця, згідно графіка (три рази на тиждень, до 08.00), розрахунки проводяться у безготівковій формі на рахунок Постачальника за фактично надані товари за наявності видаткової накладної по факту поставки. Постачальник- переможець, при підписанні договору повинен надати Покупцю, документи передбачені в Додатку 3 до Договору.Кожна партія товару має супроводжуватись документами, що підтверджують якість Товару: посвідчення якості, сертифікат відповідності, декларація виробника, або інші документи передбачені чинним законодавством на товари даного виду. Поставка товару здійснюється транспортом учасника переможця ( спеціальним транспортом з дотриманням санітарно-гігієнічних умов зберігання та перевезення товару).
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1800 кілограм
|
2) |
Вирізка свинна, охолоджена, ДСТУ 4590
ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 33018, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. Відінська, 46
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
Информация по поставке партиями: Закупівля здійснюється відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (пункт 11-2) на період до 31.12.2025 року. Постачальник зобов’язаний передавати товар Покупцю партіями, відповідно до замовлень Покупця, згідно графіка (три рази на тиждень, до 08.00), розрахунки проводяться у безготівковій формі на рахунок Постачальника за фактично надані товари за наявності видаткової накладної по факту поставки. Постачальник- переможець, при підписанні договору повинен надати Покупцю, документи передбачені в Додатку 3 до Договору.Кожна партія товару має супроводжуватись документами, що підтверджують якість Товару: посвідчення якості, сертифікат відповідності, декларація виробника, або інші документи передбачені чинним законодавством на товари даного виду. Поставка товару здійснюється транспортом учасника переможця ( спеціальним транспортом з дотриманням санітарно-гігієнічних умов зберігання та перевезення товару).
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 650 кілограм
|
Тендерная документация
Проект договора
Договір ЗП м_ясоЗДО 28 на 2025.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 11.01.2025 14:02
Версия документа от: 11.01.2025 14:02
ID: c6b4faedf2e044f2a8289336d20baa1e
|
|
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 11.01.2025 14:03
Версия документа от: 11.01.2025 14:03
ID: 88d917a0ecd64571bdd7adc95b1041c7
|
?:tender item config
?:hasAuction | ?:config no | |
?:hasAwardingOrder | ||
?:hasValueRestriction | ||
?:valueCurrencyEquality | ||
?:hasPrequalification | ?:config no | |
?:minBidsNumber | 1 | |
?:hasPreSelectionAgreement | ||
?:hasTenderComplaints | ?:config no | |
?:hasAwardComplaints | ?:config no | |
?:hasCancellationComplaints | ?:config no | |
?:hasValueEstimation | ||
?:hasQualificationComplaints | ?:config no | |
?:tenderComplainRegulation | 0 | |
?:qualificationComplainDuration | 0 | |
?:awardComplainDuration | 0 | |
?:cancellationComplainDuration | 0 | |
?:clarificationUntilDuration | 0 | |
?:qualificationDuration | 0 | |
?:restricted | ?:config no |
Oписание критериев
Технічні характеристики предмета закупівлі
Філе куряче, заморожене, ДСТУ 3143
Ссылка на законодательство
Технічні характеристики
Частина: філе
Термічний стан: заморожене
Відповідність ДСТУ 3143 Ожидаемое значение: Да
З шкірою Ожидаемое значение: нет
Наявність кісток Ожидаемое значение: нет
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Вирізка свинна, охолоджена, ДСТУ 4590
Ссылка на законодательство
Технічні характеристики
Частина: вирізка
Термічний стан: охолоджене
Відповідність стандарту: ДСТУ 4590
|
Даты и сроки
Дата публикации | 11.01.2025 14:03 | |
Начало периода приема предложений | 11.01.2025 14:03 | |
Окончание периода приема предложений | 16.01.2025 13:00 | |
Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | КЗ Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №28 Рівненської міської ради |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 35658631 |
Юридический адрес | 33018, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. Відінська, 46 |