Процедура закупки объявлена 10.01.2025 15:58. Дата последних изменений - 10.01.2025 15:58
Сир твердий 50%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421
Идентификатор закупки | UA-2025-01-10-009427-a | |
ID | bf56a078d73e408b8ac5d2a6f2eadde6 | |
Идентификатор плана | UA-P-2025-01-10-012026-a |
Ожидаемая стоимость
153`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
В вартість товару включаються витрати з навантаження, доставки до закладів та розвантажування Товар повинен постачатися 2 рази на тиждень згідно заявок по кожному закладу освіти підпорядкованому відділу освіти Олександрівської селищної ради Кропивницького району Кіровоградської області (відповідно до Додатку №1 до проекту Договору) спеціально обладнаним автотранспортом Постачальника з дотриманням санітарно-гігієнічних умов зберігання та перевезення товару відповідно до заявок з 8.00 до 14:00 год., крім суботи та неділі При укладені договору Постачальник повинен надати наступні документи: - Експлуатаційний дозвіл на діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження (інші харчові продукти тваринного походження – потужність зі зберігання, потужність з реалізації - Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти на зберігання харчових продуктів (згідно форми, затвердженої Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 08 серпня 2023 року № 1503); - Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти на транспортування харчових продуктів (згідно форми, затвердженої Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 08 серпня 2023 року № 1503) - передбачені законом чинні документи: сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів сфери сертифікації:послуги торгівлі продуктами харчування та напоями; складування, зберігання та транспортування харчових продуктів, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 виданий на учасника закупівлі. Вимоги до будь – яких організацій харчового ланцюга постачальника мають бути видані органом з сертифікації, акредитованого НААУ
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | ВІДДІЛ ОСВІТИ ОЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КРОПИВНИЦЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ | |
Ожидаемая стоимость | 153`000.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
10.01.25
Прием предложений
до 15.01.25
Осталось4 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!
Условия оплаты согласно договора
Событие | Поставка товара | |
Тип оплаты | Постоплата | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
Период | 30 Банковские дни |
Спецификация закупки
1) |
Сир твердий 50%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421
ДК 021:2015: 15540000-5 - Сирні продукти
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 27300, Україна, Кіровоградська область, Олександрівка, Незалежності України, 82
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
Информация по поставке партиями: В вартість товару включаються витрати з навантаження, доставки до закладів та розвантажування
Товар повинен постачатися 2 рази на тиждень згідно заявок по кожному закладу освіти підпорядкованому відділу освіти Олександрівської селищної ради Кропивницького району Кіровоградської області (відповідно до Додатку №1 до проекту Договору) спеціально обладнаним автотранспортом Постачальника з дотриманням санітарно-гігієнічних умов зберігання та перевезення товару відповідно до заявок з 8.00 до 14:00 год., крім суботи та неділі
При укладені договору Постачальник повинен надати наступні документи:
- Експлуатаційний дозвіл на діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження (інші харчові продукти тваринного походження – потужність зі зберігання, потужність з реалізації
- Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти на зберігання харчових продуктів (згідно форми, затвердженої Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 08 серпня 2023 року № 1503);
- Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти на транспортування харчових продуктів (згідно форми, затвердженої Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 08 серпня 2023 року № 1503)
- передбачені законом чинні документи: сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів сфери сертифікації:послуги торгівлі продуктами харчування та напоями; складування, зберігання та транспортування харчових продуктів, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 виданий на учасника закупівлі. Вимоги до будь – яких організацій харчового ланцюга постачальника мають бути видані органом з сертифікації, акредитованого НААУ
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 510 кілограм
|
Тендерная документация
Проект договора
договір - проект - твердий.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 10.01.2025 15:56
Версия документа от: 10.01.2025 15:56
ID: ab2fc9f385fa4519bcbb9ef7cc949a98
|
|
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 10.01.2025 15:58
Версия документа от: 10.01.2025 15:58
ID: 4b71b7c38517400b9a145b5cabd6c4df
|
?:tender item config
?:hasAuction | ?:config no | |
?:hasAwardingOrder | ||
?:hasValueRestriction | ||
?:valueCurrencyEquality | ||
?:hasPrequalification | ?:config no | |
?:minBidsNumber | 1 | |
?:hasPreSelectionAgreement | ||
?:hasTenderComplaints | ?:config no | |
?:hasAwardComplaints | ?:config no | |
?:hasCancellationComplaints | ?:config no | |
?:restricted | ?:config no | |
?:hasValueEstimation | ||
?:hasQualificationComplaints | ?:config no | |
?:tenderComplainRegulation | 0 | |
?:qualificationComplainDuration | 0 | |
?:awardComplainDuration | 0 | |
?:cancellationComplainDuration | 0 | |
?:clarificationUntilDuration | 0 | |
?:qualificationDuration | 0 |
Oписание критериев
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Безлактозний Ожидаемое значение: нет
Характеристики не суперечать ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421): так
Добавки: без добавок
Масова частка жиру ?:tender criteria requirement min_maxValue: 50 - 50 відсоток
|
Даты и сроки
Дата публикации | 10.01.2025 15:58 | |
Начало периода приема предложений | 10.01.2025 15:58 | |
Окончание периода приема предложений | 15.01.2025 00:00 | |
Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | ВІДДІЛ ОСВІТИ ОЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КРОПИВНИЦЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 44104488 |
Юридический адрес | 27300, Україна, Кіровоградська область, смт Олександрівка, вул. Незалежності України, 82 |