Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 10.01.2025 15:40. Дата последних изменений - 10.01.2025 15:40

Послуги з організації шкільного харчування

Идентификатор закупки UA-2025-01-10-008354-a  
ID f7ed2fdd196c42dc97ddac4b3c3639e8  
Идентификатор плана UA-P-2025-01-10-007167-a  
Ожидаемая стоимость
420`300.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОПАНКІВСЬКА ГІМНАЗІЯ КАЛУСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Ожидаемая стоимость 420`300.00 Гривна (без НДС)  
Обоснование Відповідно до п. 3—7 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі», Установити, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз (згідно із Законом № 2526-IX від 16.08.2022). Станом на момент оприлюднення річного плану та закупівлі, питання здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг врегульовано Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами). Відповідно до пункту 13 придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: 6) відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 Особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Відкриті торги по предмету: ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування (Послуги з організації шкільного харчування), було відмінено через відсутність учасників процедури закупівлі, відповідно до оголошення UA-2024-12-26-011853-a. Замовником було перевірено документи Виконавця, які були зазначені у запрошенні для участі, згідно з тендерною документацією до цієї закупівлі. Закупівлю за предметом код ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування (Послуги з організації шкільного харчування), здійснити шляхом укладення прямого договору, як Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.Укласти прямий договір та оприлюднити в електронній системі закупівель Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, та договір з усіма додатками, у строки, що передбачені Особливостями та Законом України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року (зі змінами).  
Процедура закупки
Закупка без использования электронной системы
 
Вид предмета закупки: Закупка услуг  
Закупка объявлена
10.01.25
Выбор контрагента
Подготовка соглашения
Завершен
10.01.25

Спецификация закупки

1)
Послуги з організації шкільного харчування (сніданки для учнів 1-4 класів)
ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 77330, Україна, Івано-Франківська область, Калуський район, село Копанки, вулиця Степана Бандери, 5
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 6426 послуга
2)
Послуги з організації шкільного харчування (сніданки для учнів 5-9 класів пільгової категорії)
ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 77330, Україна, Івано-Франківська область, Калуський район, село Копанки, вулиця Степана Бандери, 5
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1800 послуга

Тендерная документация

Нетипизированный документ
протокол_20250109_0001 (1).pdf
Загружено в ЦБД Prozorro: 10.01.2025 15:15
Версия документа от: 10.01.2025 15:15
ID: b1952efcc4a94d148a3416b61fd0365f
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 10.01.2025 15:40
Версия документа от: 10.01.2025 15:40
ID: 9278a18735cf48edb4c060ae3d738e05

?:tender item config

?:hasAuction ?:config no  
?:hasAwardingOrder  
?:hasValueRestriction  
?:valueCurrencyEquality  
?:hasPrequalification ?:config no  
?:minBidsNumber 1  
?:hasPreSelectionAgreement ?:config no  
?:hasTenderComplaints ?:config no  
?:hasAwardComplaints ?:config no  
?:hasCancellationComplaints ?:config no  
?:hasValueEstimation  
?:hasQualificationComplaints ?:config no  
?:tenderComplainRegulation 0  
?:qualificationComplainDuration 0  
?:awardComplainDuration 0  
?:cancellationComplainDuration 0  
?:clarificationUntilDuration 0  
?:qualificationDuration 0  
?:restricted ?:config no  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОПАНКІВСЬКА ГІМНАЗІЯ КАЛУСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 20565129  
Юридический адрес 77330, Україна, Івано-Франківська область, Калуський район, село Копанки, ВУЛИЦЯ СТ.БАНДЕРИ, будинок 5  

Квалификация участников

Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
420`300.00
Гривна без НДС
Победитель
10.01.2025 15:40

Заключенные договоры

Номер договора
№ 01/25
Дата подписания
08.01.2025
Дата начала действия
08.01.2025
Дата завершения действия
31.12.2025
Цена договора
420`300.00 Гривна без НДС