Процедура закупки объявлена 09.01.2025 16:43. Дата последних изменений - 09.01.2025 16:43
Молоко коров'яче
Идентификатор закупки | UA-2025-01-09-009470-a | |
ID | 440e0615c6f6453fb35f8246dbc7e542 | |
Идентификатор плана | UA-P-2025-01-09-012852-a |
Ожидаемая стоимость
66`290.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Поставка Продукції здійснюється окремими партіями, відповідно до наданого Покупцем замовлення на поставку Товару (продукції). Обсяг кожної партії визначається Покупцем у залежності від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Покупця. Поставка Товару здійснюється згідно заявки Покупця (не менше 2 рази на тиждень). Всі витрати, пов'язані з транспортуванням та доставкою Продукції, здійснюється за рахунок Постачальника. Строк поставки Продукції: до 31.12.2025 року. Місце поставки за адресами: - Заклад дошкільної освіти «Капітошка» с. Ісківці Сенчанської сільської ради (Полтавська область, Миргородський р-н, с. Їсківці, вул Шлях, 2а); - Комунальний заклад «Жданівський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Сенчанської сільської ради Полтавської області (Полтавська область, Миргородський р-н, с. Ждани, вул. Центральна, 1Б); - Вирішальненський заклад дошкільної освіти «Ромашка» Сенчанської сільської ради (Полтавська область, Миргородський р-н, с. Вирішальне, вул. Миргородська, 34); - Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) «Казка» Сенчанської сільської ради (Полтавська область, Миргородський р-н, с. Корсунівка, вул. Шевченка, 46); - Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) «Ромашка» Сенчанської сільської ради (Полтавська область, Миргородський р-н, с. Сенча, вул. Берегова, 17).
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ СЕНЧАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ | |
Ожидаемая стоимость | 66`290.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
09.01.25
Прием предложений
до 14.01.25
Осталось4 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!
Условия оплаты согласно договора
Событие | Поставка товара | |
Описание | Здійснення оплати відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з дня фактичного постачання Товару на адресу Покупця. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 5 робочих днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. На час воєнного стану в Україні розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється відповідно до положень Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями). Будь-які штрафні санкції в такому випадку не застосовуються. Покупець не несе відповідальності за затримку фінансування Договору, яка сталася не з його вини. | |
Тип оплаты | Постоплата | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
Период | 30 Календарные дни |
Спецификация закупки
1) |
Молоко коров'яче
ДК 021:2015: 15510000-6 - Молоко та вершки
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
Информация по поставке партиями: Поставка Продукції здійснюється окремими партіями, відповідно до наданого Покупцем замовлення на поставку Товару (продукції). Обсяг кожної партії визначається Покупцем у залежності від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Покупця.
Поставка Товару здійснюється згідно заявки Покупця (не менше 2 рази на тиждень).
Всі витрати, пов'язані з транспортуванням та доставкою Продукції, здійснюється за рахунок Постачальника.
Строк поставки Продукції: до 31.12.2025 року.
Місце поставки за адресами:
- Заклад дошкільної освіти «Капітошка» с. Ісківці Сенчанської сільської ради (Полтавська область, Миргородський р-н, с. Їсківці, вул Шлях, 2а);
- Комунальний заклад «Жданівський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Сенчанської сільської ради Полтавської області (Полтавська область, Миргородський р-н, с. Ждани, вул. Центральна, 1Б);
- Вирішальненський заклад дошкільної освіти «Ромашка» Сенчанської сільської ради (Полтавська область, Миргородський р-н, с. Вирішальне, вул. Миргородська, 34);
- Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) «Казка» Сенчанської сільської ради (Полтавська область, Миргородський р-н, с. Корсунівка, вул. Шевченка, 46);
- Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) «Ромашка» Сенчанської сільської ради (Полтавська область, Миргородський р-н, с. Сенча, вул. Берегова, 17).
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1894 кілограм
|
Тендерная документация
Проект договора
Проект договору молоко до ЗПП (ДНЗ) (1).docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 09.01.2025 16:41
Версия документа от: 09.01.2025 16:41
ID: 41e0b2f3871a4dacb07d1826a174b030
|
|
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 09.01.2025 16:43
Версия документа от: 09.01.2025 16:43
ID: 49db8591da7546eb8c697969b58581f5
|
?:tender item config
?:hasAuction | ?:config no | |
?:hasAwardingOrder | ||
?:hasValueRestriction | ||
?:valueCurrencyEquality | ||
?:hasPrequalification | ?:config no | |
?:minBidsNumber | 1 | |
?:hasPreSelectionAgreement | ||
?:hasTenderComplaints | ?:config no | |
?:hasAwardComplaints | ?:config no | |
?:hasCancellationComplaints | ?:config no | |
?:restricted | ?:config no | |
?:hasValueEstimation | ||
?:hasQualificationComplaints | ?:config no | |
?:tenderComplainRegulation | 0 | |
?:qualificationComplainDuration | 0 | |
?:awardComplainDuration | 0 | |
?:cancellationComplainDuration | 0 | |
?:clarificationUntilDuration | 0 | |
?:qualificationDuration | 0 |
Oписание критериев
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Масова частка жиру ?:tender criteria requirement min_maxValue: 2.5 - 3.2
Упаковка: плівка поліетиленова
Вид: пастеризоване
Відповідність ДСТУ 2661 Ожидаемое значение: Да
|
Даты и сроки
Дата публикации | 09.01.2025 16:43 | |
Начало периода приема предложений | 09.01.2025 16:43 | |
Окончание периода приема предложений | 14.01.2025 00:00 | |
Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ СЕНЧАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 41830654 |
Юридический адрес | 37254, Україна, Полтавська область, Миргородський р-н, село Сенча, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ УКРАЇНИ, будинок 8 |