Процедура закупки объявлена 09.01.2025 09:27. Дата последних изменений - 09.01.2025 09:27
Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Идентификатор закупки | UA-2025-01-09-000733-a | |
ID | baa80efd21c3436581ba6da9dbdeb6a1 | |
Идентификатор плана | UA-P-2025-01-09-001073-a |
Ожидаемая стоимость
50`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Товар, за даним Договором постачається з моменту підписання договору до 31.12.2025, ., у відповідності з накладною, за письмовими заявками Замовника, які направляються на електрону пошту Постачальника з пошти Замовника. Датою поставки Товару є дата приймання Замовником партії Товару. Поставка повинна виконуватись транспортом Постачальника. Перехід права власності на Товар відбувається в момент прийняття представником Замовника партії Товару. Доказом прийняття партії Товару є накладна, оформлена належним чином та підписана уповноваженими особами. Право власності на поставлений Товар переходить до Замовника в момент отримання Товару від Постачальника за належно оформленої накладної. Замовник має право відмовитися прийняти Товар від Постачальника, якщо його умови не відповідають умовам, зазначеним у специфікації. Адреса поставки: вул. Відпочинку,11 м. Київ, матеріальний склад . Навантажувально - розвантажувальні роботи здійснюються силами і за рахунок Постачальника. Товар повинен бути поставлений Замовникуне рідше одного разу на тиждень.
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №5" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) | |
Ожидаемая стоимость | 50`000.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
09.01.25
Прием предложений
до 14.01.25
Осталось4 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!
Условия оплаты согласно договора
Событие | Поставка товара | |
Тип оплаты | Постоплата | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
Период | 10 Банковские дни |
Спецификация закупки
1) |
Круасан, з вишневою начинкою
ДК 021:2015: 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 03115, Україна, м. Київ, вулиця Відпочинку, будинок 11
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
Информация по поставке партиями: Товар, за даним Договором постачається з моменту підписання договору до 31.12.2025, ., у відповідності з накладною, за письмовими заявками Замовника, які направляються на електрону пошту Постачальника з пошти Замовника. Датою поставки Товару є дата приймання Замовником партії Товару. Поставка повинна виконуватись транспортом Постачальника. Перехід права власності на Товар відбувається в момент прийняття представником Замовника партії Товару. Доказом прийняття партії Товару є накладна, оформлена належним чином та підписана уповноваженими особами. Право власності на поставлений Товар переходить до Замовника в момент отримання Товару від Постачальника за належно оформленої накладної. Замовник має право відмовитися прийняти Товар від Постачальника, якщо його умови не відповідають умовам, зазначеним у специфікації. Адреса поставки: вул. Відпочинку,11 м. Київ, матеріальний склад . Навантажувально - розвантажувальні роботи здійснюються силами і за рахунок Постачальника. Товар повинен бути поставлений Замовникуне рідше одного разу на тиждень.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 71.5 кілограм
|
2) |
Круасан, зі згущеним молоком
ДК 021:2015: 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 03115, Україна, м. Київ, вулиця Відпочинку, будинок 11
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
Информация по поставке партиями: Товар, за даним Договором постачається з моменту підписання договору до 31.12.2025, ., у відповідності з накладною, за письмовими заявками Замовника, які направляються на електрону пошту Постачальника з пошти Замовника. Датою поставки Товару є дата приймання Замовником партії Товару. Поставка повинна виконуватись транспортом Постачальника. Перехід права власності на Товар відбувається в момент прийняття представником Замовника партії Товару. Доказом прийняття партії Товару є накладна, оформлена належним чином та підписана уповноваженими особами. Право власності на поставлений Товар переходить до Замовника в момент отримання Товару від Постачальника за належно оформленої накладної. Замовник має право відмовитися прийняти Товар від Постачальника, якщо його умови не відповідають умовам, зазначеним у специфікації. Адреса поставки: вул. Відпочинку,11 м. Київ, матеріальний склад . Навантажувально - розвантажувальні роботи здійснюються силами і за рахунок Постачальника. Товар повинен бути поставлений Замовникуне рідше одного разу на тиждень.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 71.5 кілограм
|
Тендерная документация
Проект договора
Договір проект ЗЦП 1581.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 09.01.2025 09:26
Версия документа от: 09.01.2025 09:26
ID: c13941d65cb44bc08ddf42a089584fd1
|
|
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 09.01.2025 09:27
Версия документа от: 09.01.2025 09:27
ID: a8111dc2dae44b579f66fc40dbd70368
|
?:tender item config
?:hasAuction | ?:config no | |
?:hasAwardingOrder | ||
?:hasValueRestriction | ||
?:valueCurrencyEquality | ||
?:hasPrequalification | ?:config no | |
?:minBidsNumber | 1 | |
?:hasPreSelectionAgreement | ||
?:hasTenderComplaints | ?:config no | |
?:hasAwardComplaints | ?:config no | |
?:hasCancellationComplaints | ?:config no | |
?:hasValueEstimation | ||
?:hasQualificationComplaints | ?:config no | |
?:tenderComplainRegulation | 0 | |
?:qualificationComplainDuration | 0 | |
?:awardComplainDuration | 0 | |
?:cancellationComplainDuration | 0 | |
?:clarificationUntilDuration | 0 | |
?:qualificationDuration | 0 | |
?:restricted | ?:config no |
Oписание критериев
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Вид: круасан
Начинка: вишня
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Начинка: згущене молоко
Вид: круасан
|
Даты и сроки
Дата публикации | 09.01.2025 09:27 | |
Начало периода приема предложений | 09.01.2025 09:27 | |
Окончание периода приема предложений | 14.01.2025 08:00 | |
Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №5" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 00185028 |
Юридический адрес | 03115, Україна, Київська область, Київ, вулиця Відпочинку, будинок 11 |