Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 09.01.2025 09:27. Дата последних изменений - 09.01.2025 09:27

Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Идентификатор закупки UA-2025-01-09-000733-a  
ID baa80efd21c3436581ba6da9dbdeb6a1  
Идентификатор плана UA-P-2025-01-09-001073-a  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Товар, за даним Договором постачається з моменту підписання договору до 31.12.2025, ., у відповідності з накладною, за письмовими заявками Замовника, які направляються на електрону пошту Постачальника з пошти Замовника. Датою поставки Товару є дата приймання Замовником партії Товару. Поставка повинна виконуватись транспортом Постачальника. Перехід права власності на Товар відбувається в момент прийняття представником Замовника партії Товару. Доказом прийняття партії Товару є накладна, оформлена належним чином та підписана уповноваженими особами. Право власності на поставлений Товар переходить до Замовника в момент отримання Товару від Постачальника за належно оформленої накладної. Замовник має право відмовитися прийняти Товар від Постачальника, якщо його умови не відповідають умовам, зазначеним у специфікації. Адреса поставки: вул. Відпочинку,11 м. Київ, матеріальний склад . Навантажувально - розвантажувальні роботи здійснюються силами і за рахунок Постачальника. Товар повинен бути поставлений Замовникуне рідше одного разу на тиждень.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №5" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)  
Ожидаемая стоимость 50`000.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
09.01.25
Прием предложений
до 14.01.25
Осталось4 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!

Условия оплаты согласно договора

Событие Поставка товара  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 10 Банковские дни  

Спецификация закупки

1)
Круасан, з вишневою начинкою
ДК 021:2015: 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 03115, Україна, м. Київ, вулиця Відпочинку, будинок 11
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
Информация по поставке партиями: Товар, за даним Договором постачається з моменту підписання договору до 31.12.2025, ., у відповідності з накладною, за письмовими заявками Замовника, які направляються на електрону пошту Постачальника з пошти Замовника. Датою поставки Товару є дата приймання Замовником партії Товару. Поставка повинна виконуватись транспортом Постачальника. Перехід права власності на Товар відбувається в момент прийняття представником Замовника партії Товару. Доказом прийняття партії Товару є накладна, оформлена належним чином та підписана уповноваженими особами. Право власності на поставлений Товар переходить до Замовника в момент отримання Товару від Постачальника за належно оформленої накладної. Замовник має право відмовитися прийняти Товар від Постачальника, якщо його умови не відповідають умовам, зазначеним у специфікації. Адреса поставки: вул. Відпочинку,11 м. Київ, матеріальний склад . Навантажувально - розвантажувальні роботи здійснюються силами і за рахунок Постачальника. Товар повинен бути поставлений Замовникуне рідше одного разу на тиждень.
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 71.5 кілограм
2)
Круасан, зі згущеним молоком
ДК 021:2015: 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 03115, Україна, м. Київ, вулиця Відпочинку, будинок 11
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
Информация по поставке партиями: Товар, за даним Договором постачається з моменту підписання договору до 31.12.2025, ., у відповідності з накладною, за письмовими заявками Замовника, які направляються на електрону пошту Постачальника з пошти Замовника. Датою поставки Товару є дата приймання Замовником партії Товару. Поставка повинна виконуватись транспортом Постачальника. Перехід права власності на Товар відбувається в момент прийняття представником Замовника партії Товару. Доказом прийняття партії Товару є накладна, оформлена належним чином та підписана уповноваженими особами. Право власності на поставлений Товар переходить до Замовника в момент отримання Товару від Постачальника за належно оформленої накладної. Замовник має право відмовитися прийняти Товар від Постачальника, якщо його умови не відповідають умовам, зазначеним у специфікації. Адреса поставки: вул. Відпочинку,11 м. Київ, матеріальний склад . Навантажувально - розвантажувальні роботи здійснюються силами і за рахунок Постачальника. Товар повинен бути поставлений Замовникуне рідше одного разу на тиждень.
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 71.5 кілограм

Тендерная документация

Проект договора
Договір проект ЗЦП 1581.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 09.01.2025 09:26
Версия документа от: 09.01.2025 09:26
ID: c13941d65cb44bc08ddf42a089584fd1
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 09.01.2025 09:27
Версия документа от: 09.01.2025 09:27
ID: a8111dc2dae44b579f66fc40dbd70368

?:tender item config

?:hasAuction ?:config no  
?:hasAwardingOrder  
?:hasValueRestriction  
?:valueCurrencyEquality  
?:hasPrequalification ?:config no  
?:minBidsNumber 1  
?:hasPreSelectionAgreement  
?:hasTenderComplaints ?:config no  
?:hasAwardComplaints ?:config no  
?:hasCancellationComplaints ?:config no  
?:hasValueEstimation  
?:hasQualificationComplaints ?:config no  
?:tenderComplainRegulation 0  
?:qualificationComplainDuration 0  
?:awardComplainDuration 0  
?:cancellationComplainDuration 0  
?:clarificationUntilDuration 0  
?:qualificationDuration 0  
?:restricted ?:config no  

Oписание критериев

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерий относится к предмету закупки Круасан, з вишневою начинкою
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Вид: круасан
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 09.01.2025
Начинка: вишня
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 09.01.2025
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерий относится к предмету закупки Круасан, зі згущеним молоком
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Начинка: згущене молоко
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 09.01.2025
Вид: круасан
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 09.01.2025

Даты и сроки

Дата публикации 09.01.2025 09:27  
Начало периода приема предложений 09.01.2025 09:27  
Окончание периода приема предложений 14.01.2025 08:00  
Дата проведения онлайн-аукциона ожидается  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №5" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 00185028  
Юридический адрес 03115, Україна, Київська область, Київ, вулиця Відпочинку, будинок 11