Процедура закупки объявлена 08.01.2025 16:38. Дата последних изменений - 08.01.2025 16:38
Молоко та вершки
Идентификатор закупки | UA-2025-01-08-007916-a | |
ID | 981a6c27cb4f4fbb92d2dd639426c987 | |
Идентификатор плана | UA-P-2025-01-08-010992-a |
Ожидаемая стоимость
90`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Закупівля на період до 30.06.2025 року. Поставка здійснюється дрібними партіями до закладів дошкільної та загальної середньої освіти Гримайлівської громади, які відділені один від іншого в межах громади. Поставка товару здійснюється транспортом учасника переможця (транспортом з дотриманням санітарно-гігієнічних умов зберігання та перевезення товару). При укладені договору учасник переможець зобов'язаний надати документи щодо наявності в нього експлуатаційного дозволу та документальне підтвердження реєстрації потужностей, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів з посиланням на особистий реєстраційний номер у Державному реєстрі потужностей операторів ринку. При постачанні товару постачальник надає копії документу (документів), що засвідчує якість та безпечність харчової продукції.
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Відділ освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Гримайлівської селищної ради | |
Ожидаемая стоимость | 90`000.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
08.01.25
Прием предложений
до 13.01.25
Осталось4 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!
Условия оплаты согласно договора
Событие | Поставка товара | |
Тип оплаты | Постоплата | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
Период | 7 Рабочие дни |
Спецификация закупки
1) |
Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,5%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 900г
ДК 021:2015: 15510000-6 - Молоко та вершки
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.06.2025
Информация по поставке партиями: Закупівля на період до 30.06.2025 року. Поставка здійснюється дрібними партіями до закладів дошкільної та загальної середньої освіти Гримайлівської громади, які відділені один від іншого в межах громади. Поставка товару здійснюється транспортом учасника переможця (транспортом з дотриманням санітарно-гігієнічних умов зберігання та перевезення товару). При укладені договору учасник переможець зобов'язаний надати документи щодо наявності в нього експлуатаційного дозволу та документальне підтвердження реєстрації потужностей, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів з посиланням на особистий реєстраційний номер у Державному реєстрі потужностей операторів ринку. При постачанні товару постачальник надає копії документу (документів), що засвідчує якість та безпечність харчової продукції.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 2000 кілограм
|
Тендерная документация
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 08.01.2025 16:37
Версия документа от: 08.01.2025 16:37
ID: fdb9ef1a97274bfebaf63af079adbcb9
|
|
Проект договора
Договір молоко 2025 ЗЦП.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 08.01.2025 16:37
Версия документа от: 08.01.2025 16:37
ID: 17a995a6c7c4456e83029b6fb793ff4f
|
?:tender item config
?:hasAuction | ?:config no | |
?:hasAwardingOrder | ||
?:hasValueRestriction | ||
?:valueCurrencyEquality | ||
?:hasPrequalification | ?:config no | |
?:minBidsNumber | 1 | |
?:hasPreSelectionAgreement | ||
?:hasTenderComplaints | ?:config no | |
?:hasAwardComplaints | ?:config no | |
?:hasCancellationComplaints | ?:config no | |
?:hasValueEstimation | ||
?:hasQualificationComplaints | ?:config no | |
?:tenderComplainRegulation | 0 | |
?:qualificationComplainDuration | 0 | |
?:awardComplainDuration | 0 | |
?:cancellationComplainDuration | 0 | |
?:clarificationUntilDuration | 0 | |
?:qualificationDuration | 0 | |
?:restricted | ?:config no |
Oписание критериев
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Упаковка: плівка поліетиленова
Вид: пастеризоване
Масова частка жиру ?:tender criteria requirement min_maxValue: 2.5 - 2.5 %
Маса нетто ?:tender criteria requirement min_maxValue: 900 - 900 г
Відповідність ДСТУ 2661 Ожидаемое значение: Да
|
Даты и сроки
Дата публикации | 08.01.2025 16:38 | |
Начало периода приема предложений | 08.01.2025 16:38 | |
Окончание периода приема предложений | 13.01.2025 00:00 | |
Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Відділ освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Гримайлівської селищної ради |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 44037815 |
Юридический адрес | 48210, Україна, Тернопільська область, селище міського типу Гримайлів, вул.Мазепи І., будинок 8 |