Процедура закупки объявлена 07.01.2025 17:50. Дата последних изменений - 07.01.2025 17:51
Медичний огляд працівників ДП «Львіввугілля» (ВП ДП «Львіввугілля») -
Идентификатор закупки | UA-2025-01-07-007533-a | |
ID | 87ba9fa9490444e5afc5f33bcf424585 |
Общая ожидаемая стоимость закупки
1`935`277.17 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником для участі у цій процедурі закупівлі, викладаються українською мовою. * Примітка У разі надання учасником у складі тендерної пропозиції будь-яких документів іноземною мовою, виданих органами державної влади, підприємствами/установами/ організаціями, такі документи повинні бути перекладені українською мовою та обов’язково завірені підписом і печаткою (у разі її використання) учасника, або бюро перекладів/перекладачем, або нотаріусом. (відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник). Проектна, технічна документація, особисті документи (водійські посвідчення, паспорти, трудові книжки) які викладені в оригіналі російською мовою, не потребує перекладу українською мовою. Не перекладаються документи, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською мовою та інші друковані джерела літературної інформації: буклети, паспорти на обладнання, інструкції з експлуатації обладнання тощо.
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Державне підприємство "Львіввугілля" | |
Общая ожидаемая стоимость закупки | 1`935`277.17 Гривна (без НДС) | |
Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
07.01.25
Период уточнений
до 14.01.25
Период обжалования
до 14.01.25
Прием предложений
до 17.01.25
Осталось8 дней Спешите принять участие!
Аукцион
20.01.25
В данное время вопросов от участников нет