Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 06.01.2025 11:37. Дата последних изменений - 06.01.2025 11:37

Продукція тваринництва та супутня продукція

Идентификатор закупки UA-2025-01-06-002008-a  
ID 87f58297af5f43519cf27210838442f0  
Идентификатор плана UA-P-2025-01-06-002853-a  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Замовник отримує товар згідно своїх Заявок. Заявки подаються Замовником Постачальнику за 2 календарні дні до терміну поставки письмово або шляхом надсилання на електронну адресу Постачальника.Частота та обсяг завозу товару і повинні залежати від терміну їх реалізації та кількості дітей, які відвідують заклад.Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно з заявкою Замовника один/два рази на тиждень. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника. Поставка кожної партії Товару повинна здійснюватись Постачальником з 07:30 до 13:00 год. робочого дня.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ, СПОРТУ ТА КУЛЬТУРИ СВАЛЯВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Ожидаемая стоимость 239`100.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
06.01.25
Прием предложений
до 09.01.25
Осталось1 день Спешите принять участие!

Условия оплаты согласно договора

Событие Поставка товара  
Описание Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної Товару.  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 20 Календарные дни  

Спецификация закупки

1)
Яйце куряче столове, категорія Відбірні (XL)
ДК 021:2015: 03140000-4 - Продукція тваринництва та супутня продукція
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 89300, Україна, Закарпатська область, місто Свалява, Мукачівський район, площа Головна, будинок №1
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
Информация по поставке партиями: Замовник отримує товар згідно своїх Заявок. Заявки подаються Замовником Постачальнику за 2 календарні дні до терміну поставки письмово або шляхом надсилання на електронну адресу Постачальника.Частота та обсяг завозу товару і повинні залежати від терміну їх реалізації та кількості дітей, які відвідують заклад.Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно з заявкою Замовника один/два рази на тиждень. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника. Поставка кожної партії Товару повинна здійснюватись Постачальником з 07:30 до 13:00 год. робочого дня.
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 39850 штука

Тендерная документация

Проект договора
Проект договору ЗЦП продукти харчування.doc
Загружено в ЦБД Prozorro: 06.01.2025 11:36
Версия документа от: 06.01.2025 11:36
ID: a245982595c84ed693b851f774c9de1c
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 06.01.2025 11:37
Версия документа от: 06.01.2025 11:37
ID: e756d5807ae243c6aad6f0fbf2f8fa9c

?:tender item config

?:hasAuction ?:config no  
?:hasAwardingOrder  
?:hasValueRestriction  
?:valueCurrencyEquality  
?:hasPrequalification ?:config no  
?:minBidsNumber 1  
?:hasPreSelectionAgreement  
?:hasTenderComplaints ?:config no  
?:hasAwardComplaints ?:config no  
?:hasCancellationComplaints ?:config no  
?:restricted ?:config no  
?:hasValueEstimation  
?:hasQualificationComplaints ?:config no  
?:tenderComplainRegulation 0  
?:qualificationComplainDuration 0  
?:awardComplainDuration 0  
?:cancellationComplainDuration 0  
?:clarificationUntilDuration 0  
?:qualificationDuration 0  

Oписание критериев

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерий относится к предмету закупки Яйце куряче столове, категорія Відбірні
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Відповідність ДСТУ 5028 Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 06.01.2025
Маса одного яйця: 73 г і більше
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 06.01.2025
Категорія: Відбірні (xl)
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 06.01.2025
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Обеспечение исполнения договора
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю Ожидаемое значение: 1.5 відсоток
Приемлемые доказательства:
Документ. Постачальник на дату підписання Договору надає забезпечення виконання Договору в розмірі 1,5% його вартості.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 06.01.2025
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на Ожидаемое значение: 90 день
Приемлемые доказательства:
Документ. Забезпечення виконання Договору вноситься у формі банківської гарантії, яка надана банком та гарантує забезпечення виконання Договору про закупівлю і повинно бути дійсним до кінця дії Договору та додатково протягом 90 календарних днів після закінчення строку дії Договору.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 06.01.2025
Форма забезпечення: Гарантія фінансової установи
Приемлемые доказательства:
Документ. Виконання зобов’язань Постачальника за даним Договором забезпечується Банківською гарантією. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статей 560–569 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 06.01.2025

Даты и сроки

Дата публикации 06.01.2025 11:37  
Начало периода приема предложений 06.01.2025 11:37  
Окончание периода приема предложений 09.01.2025 08:00  
Дата проведения онлайн-аукциона ожидается  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ, СПОРТУ ТА КУЛЬТУРИ СВАЛЯВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 44634286  
Юридический адрес 89300, Україна, Закарпатська область, місто Свалява, площа Головна, будинок 1