Процедура закупки объявлена 06.01.2025 11:37. Дата последних изменений - 06.01.2025 11:37
Продукція тваринництва та супутня продукція
Идентификатор закупки | UA-2025-01-06-002008-a | |
ID | 87f58297af5f43519cf27210838442f0 | |
Идентификатор плана | UA-P-2025-01-06-002853-a |
Ожидаемая стоимость
239`100.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Замовник отримує товар згідно своїх Заявок. Заявки подаються Замовником Постачальнику за 2 календарні дні до терміну поставки письмово або шляхом надсилання на електронну адресу Постачальника.Частота та обсяг завозу товару і повинні залежати від терміну їх реалізації та кількості дітей, які відвідують заклад.Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно з заявкою Замовника один/два рази на тиждень. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника. Поставка кожної партії Товару повинна здійснюватись Постачальником з 07:30 до 13:00 год. робочого дня.
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ, СПОРТУ ТА КУЛЬТУРИ СВАЛЯВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ | |
Ожидаемая стоимость | 239`100.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
06.01.25
Прием предложений
до 09.01.25
Осталось1 день Спешите принять участие!
Условия оплаты согласно договора
Событие | Поставка товара | |
Описание | Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної Товару. | |
Тип оплаты | Постоплата | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
Период | 20 Календарные дни |
Спецификация закупки
1) |
Яйце куряче столове, категорія Відбірні (XL)
ДК 021:2015: 03140000-4 - Продукція тваринництва та супутня продукція
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 89300, Україна, Закарпатська область, місто Свалява, Мукачівський район, площа Головна, будинок №1
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
Информация по поставке партиями: Замовник отримує товар згідно своїх Заявок. Заявки подаються Замовником Постачальнику за 2 календарні дні до терміну поставки письмово або шляхом надсилання на електронну адресу Постачальника.Частота та обсяг завозу товару і повинні залежати від терміну їх реалізації та кількості дітей, які відвідують заклад.Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно з заявкою Замовника один/два рази на тиждень. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника. Поставка кожної партії Товару повинна здійснюватись Постачальником з 07:30 до 13:00 год. робочого дня.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 39850 штука
|
Тендерная документация
Проект договора
Проект договору ЗЦП продукти харчування.doc
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 06.01.2025 11:36
Версия документа от: 06.01.2025 11:36
ID: a245982595c84ed693b851f774c9de1c
|
|
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 06.01.2025 11:37
Версия документа от: 06.01.2025 11:37
ID: e756d5807ae243c6aad6f0fbf2f8fa9c
|
?:tender item config
?:hasAuction | ?:config no | |
?:hasAwardingOrder | ||
?:hasValueRestriction | ||
?:valueCurrencyEquality | ||
?:hasPrequalification | ?:config no | |
?:minBidsNumber | 1 | |
?:hasPreSelectionAgreement | ||
?:hasTenderComplaints | ?:config no | |
?:hasAwardComplaints | ?:config no | |
?:hasCancellationComplaints | ?:config no | |
?:restricted | ?:config no | |
?:hasValueEstimation | ||
?:hasQualificationComplaints | ?:config no | |
?:tenderComplainRegulation | 0 | |
?:qualificationComplainDuration | 0 | |
?:awardComplainDuration | 0 | |
?:cancellationComplainDuration | 0 | |
?:clarificationUntilDuration | 0 | |
?:qualificationDuration | 0 |
Oписание критериев
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Відповідність ДСТУ 5028 Ожидаемое значение: Да
Маса одного яйця: 73 г і більше
Категорія: Відбірні (xl)
|
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин
Ссылка на законодательство
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю Ожидаемое значение: 1.5 відсоток
Приемлемые доказательства:
Документ. Постачальник на дату підписання Договору надає забезпечення виконання Договору в розмірі 1,5% його вартості.
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на Ожидаемое значение: 90 день
Приемлемые доказательства:
Документ. Забезпечення виконання Договору вноситься у формі банківської гарантії, яка надана банком та гарантує забезпечення виконання Договору про закупівлю і повинно бути дійсним до кінця дії Договору та додатково протягом 90 календарних днів після закінчення строку дії Договору.
Форма забезпечення: Гарантія фінансової установи
Приемлемые доказательства:
Документ. Виконання зобов’язань Постачальника за даним Договором забезпечується Банківською гарантією. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статей 560–569 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
|
Даты и сроки
Дата публикации | 06.01.2025 11:37 | |
Начало периода приема предложений | 06.01.2025 11:37 | |
Окончание периода приема предложений | 09.01.2025 08:00 | |
Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ, СПОРТУ ТА КУЛЬТУРИ СВАЛЯВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 44634286 |
Юридический адрес | 89300, Україна, Закарпатська область, місто Свалява, площа Головна, будинок 1 |