Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 27.12.2024 19:34. Дата последних изменений - 27.12.2024 19:37

Послуги з організації харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів та пільгових категорій 5-11 класів

Идентификатор закупки UA-2024-12-27-012648-a  
ID 526a8985fac04d13bfec330b874424ac  
Идентификатор плана UA-P-2024-12-27-019525-a  
Общая ожидаемая стоимость закупки
5`147`230.00 Гривна
Стоимость участия в этой закупке (в зависимости от количества выбранноых лотов) составляет408.00 - 6936.00 Гривна
Зарегистрируйтесь и примите участие в аукционе или авторизируйтесь, если Вы уже являететсь Участником
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Відділ освіти, молоді та спорту Олевської міської ради  
Общая ожидаемая стоимость закупки 5`147`230.00 Гривна (без НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Вид предмета закупки: Закупка услуг  
Закупка объявлена
27.12.24
Период уточнений
до 01.01.25
Период обжалования
до 01.01.25
Прием предложений
до 04.01.25
Осталось6 дней Спешите принять участие!
Аукцион
06.01.25

Спецификация закупки

Лот № 1. Послуги з організації гарячого харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів (сніданки) та пільгових категорій 5-11 класів (обіди) Олевського ліцею №1 Олевської міської ради

Параметры торгов

Ожидаемая стоимость 1`781`930.00 Гривна (без НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 8`909.65 Гривна  
Дата начала аукциона по лоту 06.01.2025 11:26  

Условия оплаты согласно договора

Событие Предоставления услуг  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 30 Календарные дни  

Спецификация закупки

1)
Послуги з організації гарячого харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів (сніданки) та пільгових категорій 5-11 класів (обіди) Олевського ліцею №1 Олевської міської ради
ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 11001, Україна, Житомирська область, м.Олевськ, Коростенський район, вул.Інтернаціональна,34
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.04.2025
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 26791 послуга

Тендерная документация

Нетипизированный документ
Додаток 4 до тендерної документації Перелік документів та,або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версия документа от: 27.12.2024 19:35
ID: d2e1dd63240e469c9a27fa2333ddb5f0
Проект договора
Додаток 3Проєкт Договору Лот1.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версия документа от: 27.12.2024 19:35
ID: 0fbab1a09a2f428eaac023e6fd8510ec
Нетипизированный документ
Додаток 2 Лот 1 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версия документа от: 27.12.2024 19:35
ID: 2d856e1b6b864c95bcf0511c7ad306fd
Нетипизированный документ
Додаток 1 до ТД Перелік документів та_або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версия документа от: 27.12.2024 19:35
ID: f37358ddd28c45b9a67e595a68544897
Тендерная документация
Тендерна документація за Особливостями.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версия документа от: 27.12.2024 19:35
ID: d595cf655a564b2ea2521a52ee1d39bd
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:37
Версия документа от: 27.12.2024 19:37
ID: 24458e9aee4244aeabe3867f3d97efed

Лот № 2. Послуги з організації гарячого харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів (сніданки) та пільгових категорій 5-11 класів (обіди) Олевського ліцею №2 Олевської міської ради

Параметры торгов

Ожидаемая стоимость 939`510.00 Гривна (без НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 4`697.55 Гривна  
Дата начала аукциона по лоту 06.01.2025 11:53  

Условия оплаты согласно договора

Событие Предоставления услуг  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 30 Календарные дни  

Спецификация закупки

1)
Послуги з організації гарячого харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів (сніданки) та пільгових категорій 5-11 класів (обіди) Олевського ліцею №2 Олевської міської ради
ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 11001, Україна, Житомирська область, м.Олевськ, Коростенський район, вул.Шкільна,1
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.04.2025
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 14089 послуга

Тендерная документация

Нетипизированный документ
Додаток 1 до ТД Перелік документів та_або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версия документа от: 27.12.2024 19:35
ID: ad028d6ca44f4e8a8af910b668fe4bea
Нетипизированный документ
Додаток 2 Лот 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версия документа от: 27.12.2024 19:35
ID: 669aa0b4e3bf481a9d3da8e98e88b93e
Нетипизированный документ
Додаток 3Проєкт Договору Лот2.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версия документа от: 27.12.2024 19:35
ID: d6a9490c8c6a4aab8e7b1a42e9f7d090
Нетипизированный документ
Додаток 4 до тендерної документації Перелік документів та,або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версия документа от: 27.12.2024 19:35
ID: 5c85b43124354e6abc1bdcb1d1590c25
Нетипизированный документ
Тендерна документація за Особливостями.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версия документа от: 27.12.2024 19:35
ID: 2251f54e1f104e4ab67ca40afe344a96
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:37
Версия документа от: 27.12.2024 19:37
ID: 24458e9aee4244aeabe3867f3d97efed

Лот № 3. Послуги з організації гарячого харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів (сніданки) та пільгових категорій 5-11 класів (обіди) Олевського ліцею №3 Олевської міської ради

Параметры торгов

Ожидаемая стоимость 1`245`015.00 Гривна (без НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 6`225.08 Гривна  
Дата начала аукциона по лоту 06.01.2025 12:08  

Условия оплаты согласно договора

Событие Предоставления услуг  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 30 Календарные дни  

Спецификация закупки

1)
Послуги з організації гарячого харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів (сніданки) та пільгових категорій 5-11 класів (обіди) Олевського ліцею №3 Олевської міської ради
ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 11002, Україна, Житомирська область, м.Олевськ, Коростенський район, вул.Князя Олега,24б
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.04.2025
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 18688 послуга

Тендерная документация

Нетипизированный документ
Тендерна документація за Особливостями.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версия документа от: 27.12.2024 19:35
ID: e9c311e756ba414f82ad042b2e734767
Нетипизированный документ
Додаток 4 до тендерної документації Перелік документів та,або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версия документа от: 27.12.2024 19:35
ID: 6b152fd0be024dc28613b5d998a1cdeb
Нетипизированный документ
Додаток 3Проєкт Договору Лот3.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версия документа от: 27.12.2024 19:35
ID: 0e8697a87bf34d50a9a4d695ca5227e7
Нетипизированный документ
Додаток 2 Лот 3 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версия документа от: 27.12.2024 19:35
ID: ba991292e24c42889e5a253da4bde70a
Нетипизированный документ
Додаток 1 до ТД Перелік документів та_або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версия документа от: 27.12.2024 19:35
ID: 3d23de2a122b411cad3eeaaa5c73c2d3
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:37
Версия документа от: 27.12.2024 19:37
ID: 24458e9aee4244aeabe3867f3d97efed

Лот № 4. Послуги з організації гарячого харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів (сніданки) та пільгових категорій 5-11 класів (обіди) Варварівського ліцею Олевської міської ради

Параметры торгов

Ожидаемая стоимость 370`110.00 Гривна (без НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 1`850.55 Гривна  
Дата начала аукциона по лоту 06.01.2025 12:48  

Условия оплаты согласно договора

Событие Предоставления услуг  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 30 Календарные дни  

Спецификация закупки

1)
Послуги з організації гарячого харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів (сніданки) та пільгових категорій 5-11 класів (обіди) Варварівського ліцею Олевської міської ради
ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 11031, Україна, Житомирська область, с.Варварівка, Коростенський район, вул.Шкільна,20
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.04.2025
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 5548 послуга

Тендерная документация

Нетипизированный документ
Тендерна документація за Особливостями.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версия документа от: 27.12.2024 19:35
ID: 737ab554b7e442ada1eec91102fba76e
Нетипизированный документ
Додаток 4 до тендерної документації Перелік документів та,або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версия документа от: 27.12.2024 19:35
ID: e5009c717bdf4d42b1b5889af9e23ad2
Нетипизированный документ
Додаток3Проєкт Договору Лот4.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версия документа от: 27.12.2024 19:35
ID: 9dd45579ad5b487f99a57e6cb3a3c1d2
Нетипизированный документ
Додаток 2 Лот 4 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версия документа от: 27.12.2024 19:35
ID: 4e6f585ec4c64d78aeffa3d3b3496b6f
Нетипизированный документ
Додаток 1 до ТД Перелік документів та_або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версия документа от: 27.12.2024 19:35
ID: 7a08ff5d1ece49719680c0ef1935e8d7
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:37
Версия документа от: 27.12.2024 19:37
ID: 24458e9aee4244aeabe3867f3d97efed

Лот № 5. Послуги з організації гарячого харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів (сніданки) та пільгових категорій 5-11 класів (обіди) Кишинського ліцею Олевської міської ради

Параметры торгов

Ожидаемая стоимость 552`610.00 Гривна (без НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 2`763.05 Гривна  
Дата начала аукциона по лоту 06.01.2025 13:14  

Условия оплаты согласно договора

Событие Предоставления услуг  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 30 Календарные дни  

Спецификация закупки

1)
Послуги з організації гарячого харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів (сніданки) та пільгових категорій 5-11 класів (обіди) Кишинського ліцею Олевської міської ради
ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 11040, Україна, Житомирська область, с.Кишин, Коростенський район, вул.Житомирська,63
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.04.2025
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 8249 послуга

Тендерная документация

Нетипизированный документ
Тендерна документація за Особливостями.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версия документа от: 27.12.2024 19:35
ID: 6ec137402b3a4c1ba9913777a1e2939b
Нетипизированный документ
Додаток 4 до тендерної документації Перелік документів та,або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версия документа от: 27.12.2024 19:35
ID: ba71f35ec3064b1f9c94993366f4ea55
Нетипизированный документ
Додаток3Проєкт Договору Лот5.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версия документа от: 27.12.2024 19:35
ID: 2e2f97230fc242b898bc5ad07b02c5a9
Нетипизированный документ
Додаток 2 Лот 5 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версия документа от: 27.12.2024 19:35
ID: c79be7d340094a228eed89a495cd3fbf
Нетипизированный документ
Додаток 1 до ТД Перелік документів та_або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версия документа от: 27.12.2024 19:35
ID: 6029b520f94b4cd5ac3f42f5456ef9d7
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:37
Версия документа от: 27.12.2024 19:37
ID: 24458e9aee4244aeabe3867f3d97efed

Лот № 6. Послуги з організації гарячого харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів (сніданки) та пільгових категорій 5-9 класів (обіди) Корощинської гімназії Олевської міської ради

Параметры торгов

Ожидаемая стоимость 205`860.00 Гривна (без НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 1`029.30 Гривна  
Дата начала аукциона по лоту 06.01.2025 13:57  

Условия оплаты согласно договора

Событие Предоставления услуг  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 30 Календарные дни  

Спецификация закупки

1)
Послуги з організації гарячого харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів (сніданки) та пільгових категорій 5-9 класів (обіди) Корощинської гімназії Олевської міської ради
ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 11032, Україна, Житомирська область, с.Корощине, Коростенський район, вул. Зеленко Катерини,5
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.04.2025
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 3066 послуга

Тендерная документация

Нетипизированный документ
Тендерна документація за Особливостями.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версия документа от: 27.12.2024 19:35
ID: 3b5d234701394b9da640b561ce947644
Нетипизированный документ
Додаток 4 до тендерної документації Перелік документів та,або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версия документа от: 27.12.2024 19:35
ID: 43c255af45354259a3ca769c4e669c62
Нетипизированный документ
Додаток3Проєкт Договору Лот6.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версия документа от: 27.12.2024 19:35
ID: 22e36ce60adf4a909603c16e9d949716
Нетипизированный документ
Додаток 2 Лот 6 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версия документа от: 27.12.2024 19:35
ID: 988dd5d950674e40a5aa704dcf3dcb79
Нетипизированный документ
Додаток 1 до ТД Перелік документів та_або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версия документа от: 27.12.2024 19:35
ID: c0e3eafa31cb4d72b469f71e99d49c19
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:37
Версия документа от: 27.12.2024 19:37
ID: 24458e9aee4244aeabe3867f3d97efed

Лот № 7. Послуги з організації харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів (сніданки) Забороченської початкової школи-філії Кишинського ліцею Олевської міської ради

Параметры торгов

Ожидаемая стоимость 52`195.00 Гривна (без НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 260.98 Гривна  
Дата начала аукциона по лоту 06.01.2025 14:14  

Условия оплаты согласно договора

Событие Предоставления услуг  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 30 Календарные дни  

Спецификация закупки

1)
Послуги з організації харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів (сніданки) Забороченської початкової школи-філії Кишинського ліцею Олевської міської ради
ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 11040, Україна, Житомирська область, с.Заборочє, Коростенський район,, вул.Миру,55,
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.04.2025
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 803 послуга

Тендерная документация

Нетипизированный документ
Тендерна документація за Особливостями.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версия документа от: 27.12.2024 19:35
ID: 81d675f49614414cb66c9bb9d5af7419
Нетипизированный документ
Додаток 4 до тендерної документації Перелік документів та,або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версия документа от: 27.12.2024 19:35
ID: 1527ad7077ca42babc0b74fb80ff0109
Нетипизированный документ
Додаток3Проєкт Договору Лот7.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версия документа от: 27.12.2024 19:35
ID: bf18d1e403d244d2bf74190523401d7d
Нетипизированный документ
Додаток 2 Лот 7 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версия документа от: 27.12.2024 19:35
ID: 312dad7a537f4c679fe5478084f4c870
Нетипизированный документ
Додаток 1 до ТД Перелік документів та_або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версия документа от: 27.12.2024 19:35
ID: 9c12b69a660147aca04db04266709881
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:37
Версия документа от: 27.12.2024 19:37
ID: 24458e9aee4244aeabe3867f3d97efed

?:tender item config

?:hasAuction  
?:hasAwardingOrder  
?:hasValueRestriction ?:config no  
?:valueCurrencyEquality  
?:hasPrequalification ?:config no  
?:minBidsNumber 1  
?:hasPreSelectionAgreement ?:config no  
?:hasTenderComplaints  
?:hasAwardComplaints  
?:hasCancellationComplaints  
?:hasValueEstimation  
?:hasQualificationComplaints ?:config no  
?:tenderComplainRegulation 3  
?:qualificationComplainDuration 0  
?:awardComplainDuration 5  
?:cancellationComplainDuration 10  
?:clarificationUntilDuration 3  
?:qualificationDuration 0  
?:restricted ?:config no  

Oписание критериев

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 27.12.2024
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 27.12.2024
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления организатору процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 27.12.2024
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Обеспечение исполнения договора
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 27.12.2024
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 27.12.2024
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 27.12.2024
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 27.12.2024
Вчинення кримінальних правопорушень
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Обеспечение исполнения договора
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 27.12.2024
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 27.12.2024
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления организатору процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 27.12.2024
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Обеспечение исполнения договора
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 27.12.2024
Наявність антикорупційної програми
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом)
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Резидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Архивная"

Дата публикации требования: 27.12.2024
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Архивная"

Дата публикации требования: 27.12.2024
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції" Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 27.12.2024
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Обеспечение исполнения договора
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 27.12.2024
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 27.12.2024
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 27.12.2024
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 27.12.2024
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 27.12.2024
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Критерий относится к лоту Послуги з організації гарячого харчуванн
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (1.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір аналогічний предмету закупівлі, а саме: Послуги з організації харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти (учнів) . 1.2. Не менше одного виконаного договору, зазначеного в довідці. 1.3. Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.  та  лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. ) Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 27.12.2024
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Критерий относится к лоту Послуги з організації гарячого харчуванн
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (1.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір аналогічний предмету закупівлі, а саме: Послуги з організації харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти (учнів) . 1.2. Не менше одного виконаного договору, зазначеного в довідці. 1.3. Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.  та  лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. ) Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 27.12.2024
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Критерий относится к лоту Послуги з організації гарячого харчуванн
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (1.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір аналогічний предмету закупівлі, а саме: Послуги з організації харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти (учнів) . 1.2. Не менше одного виконаного договору, зазначеного в довідці. 1.3. Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.  та  лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. ) Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 27.12.2024
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Критерий относится к лоту Послуги з організації гарячого харчуванн
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (1.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір аналогічний предмету закупівлі, а саме: Послуги з організації харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти (учнів) . 1.2. Не менше одного виконаного договору, зазначеного в довідці. 1.3. Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.  та  лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. ) Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 27.12.2024
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Критерий относится к лоту Послуги з організації гарячого харчуванн
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (1.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір аналогічний предмету закупівлі, а саме: Послуги з організації харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти (учнів) . 1.2. Не менше одного виконаного договору, зазначеного в довідці. 1.3. Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.  та  лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. ) Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 27.12.2024
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Критерий относится к лоту Послуги з організації гарячого харчуванн
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (1.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір аналогічний предмету закупівлі, а саме: Послуги з організації харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти (учнів) . 1.2. Не менше одного виконаного договору, зазначеного в довідці. 1.3. Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.  та  лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. ) Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 27.12.2024
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Критерий относится к лоту Послуги з організації харчування (аутсор
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (1.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір аналогічний предмету закупівлі, а саме: Послуги з організації харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти (учнів) . 1.2. Не менше одного виконаного договору, зазначеного в довідці. 1.3. Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.  та  лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. ) Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 27.12.2024

Даты и сроки

Дата публикации 27.12.2024 19:37  
Завершение периода уточнений 01.01.2025 00:00  
Начало периода приема предложений 27.12.2024 19:34  
Окончание периода приема предложений 04.01.2025 09:00  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Відділ освіти, молоді та спорту Олевської міської ради  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 41411215  
Юридический адрес 11001, Україна, Житомирська область, м.Олевськ, вулиця Свято-Миколаївська, будинок 4