Процедура закупки объявлена 27.12.2024 19:34. Дата последних изменений - 27.12.2024 19:37
Послуги з організації харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів та пільгових категорій 5-11 класів
Идентификатор закупки | UA-2024-12-27-012648-a | |
ID | 526a8985fac04d13bfec330b874424ac | |
Идентификатор плана | UA-P-2024-12-27-019525-a |
Общая ожидаемая стоимость закупки
5`147`230.00 Гривна
Стоимость участия в этой закупке (в зависимости от количества выбранноых лотов) составляет408.00 - 6936.00 Гривна
Зарегистрируйтесь и примите участие в аукционе
или авторизируйтесь, если Вы уже являететсь Участником
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Відділ освіти, молоді та спорту Олевської міської ради | |
Общая ожидаемая стоимость закупки | 5`147`230.00 Гривна (без НДС) | |
Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением | |
Вид предмета закупки: | Закупка услуг |
Закупка объявлена
27.12.24
Период уточнений
до 01.01.25
Период обжалования
до 01.01.25
Прием предложений
до 04.01.25
Осталось6 дней Спешите принять участие!
Аукцион
06.01.25
Спецификация закупки
Лот № 1. Послуги з організації гарячого харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів (сніданки) та пільгових категорій 5-11 класів (обіди) Олевського ліцею №1 Олевської міської ради
Параметры торгов
Ожидаемая стоимость | 1`781`930.00 Гривна (без НДС) | |
Минимальный шаг снижения цены | 8`909.65 Гривна | |
Дата начала аукциона по лоту | 06.01.2025 11:26 |
Условия оплаты согласно договора
Событие | Предоставления услуг | |
Тип оплаты | Постоплата | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
Период | 30 Календарные дни |
Спецификация закупки
1) |
Послуги з організації гарячого харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів (сніданки) та пільгових категорій 5-11 класів (обіди) Олевського ліцею №1 Олевської міської ради
ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 11001, Україна, Житомирська область, м.Олевськ, Коростенський район, вул.Інтернаціональна,34
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.04.2025
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 26791 послуга
|
Тендерная документация
Нетипизированный документ
Додаток 4 до тендерної документації Перелік документів та,або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версия документа от: 27.12.2024 19:35
ID: d2e1dd63240e469c9a27fa2333ddb5f0
|
|
Проект договора
Додаток 3Проєкт Договору Лот1.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версия документа от: 27.12.2024 19:35
ID: 0fbab1a09a2f428eaac023e6fd8510ec
|
|
Нетипизированный документ
Додаток 2 Лот 1 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версия документа от: 27.12.2024 19:35
ID: 2d856e1b6b864c95bcf0511c7ad306fd
|
|
Нетипизированный документ
Додаток 1 до ТД Перелік документів та_або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версия документа от: 27.12.2024 19:35
ID: f37358ddd28c45b9a67e595a68544897
|
|
Тендерная документация
Тендерна документація за Особливостями.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версия документа от: 27.12.2024 19:35
ID: d595cf655a564b2ea2521a52ee1d39bd
|
|
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:37
Версия документа от: 27.12.2024 19:37
ID: 24458e9aee4244aeabe3867f3d97efed
|
Лот № 2. Послуги з організації гарячого харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів (сніданки) та пільгових категорій 5-11 класів (обіди) Олевського ліцею №2 Олевської міської ради
Параметры торгов
Ожидаемая стоимость | 939`510.00 Гривна (без НДС) | |
Минимальный шаг снижения цены | 4`697.55 Гривна | |
Дата начала аукциона по лоту | 06.01.2025 11:53 |
Условия оплаты согласно договора
Событие | Предоставления услуг | |
Тип оплаты | Постоплата | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
Период | 30 Календарные дни |
Спецификация закупки
1) |
Послуги з організації гарячого харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів (сніданки) та пільгових категорій 5-11 класів (обіди) Олевського ліцею №2 Олевської міської ради
ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 11001, Україна, Житомирська область, м.Олевськ, Коростенський район, вул.Шкільна,1
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.04.2025
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 14089 послуга
|
Тендерная документация
Нетипизированный документ
Додаток 1 до ТД Перелік документів та_або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версия документа от: 27.12.2024 19:35
ID: ad028d6ca44f4e8a8af910b668fe4bea
|
|
Нетипизированный документ
Додаток 2 Лот 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версия документа от: 27.12.2024 19:35
ID: 669aa0b4e3bf481a9d3da8e98e88b93e
|
|
Нетипизированный документ
Додаток 3Проєкт Договору Лот2.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версия документа от: 27.12.2024 19:35
ID: d6a9490c8c6a4aab8e7b1a42e9f7d090
|
|
Нетипизированный документ
Додаток 4 до тендерної документації Перелік документів та,або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версия документа от: 27.12.2024 19:35
ID: 5c85b43124354e6abc1bdcb1d1590c25
|
|
Нетипизированный документ
Тендерна документація за Особливостями.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версия документа от: 27.12.2024 19:35
ID: 2251f54e1f104e4ab67ca40afe344a96
|
|
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:37
Версия документа от: 27.12.2024 19:37
ID: 24458e9aee4244aeabe3867f3d97efed
|
Лот № 3. Послуги з організації гарячого харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів (сніданки) та пільгових категорій 5-11 класів (обіди) Олевського ліцею №3 Олевської міської ради
Параметры торгов
Ожидаемая стоимость | 1`245`015.00 Гривна (без НДС) | |
Минимальный шаг снижения цены | 6`225.08 Гривна | |
Дата начала аукциона по лоту | 06.01.2025 12:08 |
Условия оплаты согласно договора
Событие | Предоставления услуг | |
Тип оплаты | Постоплата | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
Период | 30 Календарные дни |
Спецификация закупки
1) |
Послуги з організації гарячого харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів (сніданки) та пільгових категорій 5-11 класів (обіди) Олевського ліцею №3 Олевської міської ради
ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 11002, Україна, Житомирська область, м.Олевськ, Коростенський район, вул.Князя Олега,24б
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.04.2025
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 18688 послуга
|
Тендерная документация
Нетипизированный документ
Тендерна документація за Особливостями.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версия документа от: 27.12.2024 19:35
ID: e9c311e756ba414f82ad042b2e734767
|
|
Нетипизированный документ
Додаток 4 до тендерної документації Перелік документів та,або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версия документа от: 27.12.2024 19:35
ID: 6b152fd0be024dc28613b5d998a1cdeb
|
|
Нетипизированный документ
Додаток 3Проєкт Договору Лот3.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версия документа от: 27.12.2024 19:35
ID: 0e8697a87bf34d50a9a4d695ca5227e7
|
|
Нетипизированный документ
Додаток 2 Лот 3 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версия документа от: 27.12.2024 19:35
ID: ba991292e24c42889e5a253da4bde70a
|
|
Нетипизированный документ
Додаток 1 до ТД Перелік документів та_або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версия документа от: 27.12.2024 19:35
ID: 3d23de2a122b411cad3eeaaa5c73c2d3
|
|
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:37
Версия документа от: 27.12.2024 19:37
ID: 24458e9aee4244aeabe3867f3d97efed
|
Лот № 4. Послуги з організації гарячого харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів (сніданки) та пільгових категорій 5-11 класів (обіди) Варварівського ліцею Олевської міської ради
Параметры торгов
Ожидаемая стоимость | 370`110.00 Гривна (без НДС) | |
Минимальный шаг снижения цены | 1`850.55 Гривна | |
Дата начала аукциона по лоту | 06.01.2025 12:48 |
Условия оплаты согласно договора
Событие | Предоставления услуг | |
Тип оплаты | Постоплата | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
Период | 30 Календарные дни |
Спецификация закупки
1) |
Послуги з організації гарячого харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів (сніданки) та пільгових категорій 5-11 класів (обіди) Варварівського ліцею Олевської міської ради
ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 11031, Україна, Житомирська область, с.Варварівка, Коростенський район, вул.Шкільна,20
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.04.2025
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 5548 послуга
|
Тендерная документация
Нетипизированный документ
Тендерна документація за Особливостями.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версия документа от: 27.12.2024 19:35
ID: 737ab554b7e442ada1eec91102fba76e
|
|
Нетипизированный документ
Додаток 4 до тендерної документації Перелік документів та,або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версия документа от: 27.12.2024 19:35
ID: e5009c717bdf4d42b1b5889af9e23ad2
|
|
Нетипизированный документ
Додаток3Проєкт Договору Лот4.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версия документа от: 27.12.2024 19:35
ID: 9dd45579ad5b487f99a57e6cb3a3c1d2
|
|
Нетипизированный документ
Додаток 2 Лот 4 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версия документа от: 27.12.2024 19:35
ID: 4e6f585ec4c64d78aeffa3d3b3496b6f
|
|
Нетипизированный документ
Додаток 1 до ТД Перелік документів та_або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версия документа от: 27.12.2024 19:35
ID: 7a08ff5d1ece49719680c0ef1935e8d7
|
|
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:37
Версия документа от: 27.12.2024 19:37
ID: 24458e9aee4244aeabe3867f3d97efed
|
Лот № 5. Послуги з організації гарячого харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів (сніданки) та пільгових категорій 5-11 класів (обіди) Кишинського ліцею Олевської міської ради
Параметры торгов
Ожидаемая стоимость | 552`610.00 Гривна (без НДС) | |
Минимальный шаг снижения цены | 2`763.05 Гривна | |
Дата начала аукциона по лоту | 06.01.2025 13:14 |
Условия оплаты согласно договора
Событие | Предоставления услуг | |
Тип оплаты | Постоплата | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
Период | 30 Календарные дни |
Спецификация закупки
1) |
Послуги з організації гарячого харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів (сніданки) та пільгових категорій 5-11 класів (обіди) Кишинського ліцею Олевської міської ради
ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 11040, Україна, Житомирська область, с.Кишин, Коростенський район, вул.Житомирська,63
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.04.2025
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 8249 послуга
|
Тендерная документация
Нетипизированный документ
Тендерна документація за Особливостями.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версия документа от: 27.12.2024 19:35
ID: 6ec137402b3a4c1ba9913777a1e2939b
|
|
Нетипизированный документ
Додаток 4 до тендерної документації Перелік документів та,або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версия документа от: 27.12.2024 19:35
ID: ba71f35ec3064b1f9c94993366f4ea55
|
|
Нетипизированный документ
Додаток3Проєкт Договору Лот5.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версия документа от: 27.12.2024 19:35
ID: 2e2f97230fc242b898bc5ad07b02c5a9
|
|
Нетипизированный документ
Додаток 2 Лот 5 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версия документа от: 27.12.2024 19:35
ID: c79be7d340094a228eed89a495cd3fbf
|
|
Нетипизированный документ
Додаток 1 до ТД Перелік документів та_або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версия документа от: 27.12.2024 19:35
ID: 6029b520f94b4cd5ac3f42f5456ef9d7
|
|
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:37
Версия документа от: 27.12.2024 19:37
ID: 24458e9aee4244aeabe3867f3d97efed
|
Лот № 6. Послуги з організації гарячого харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів (сніданки) та пільгових категорій 5-9 класів (обіди) Корощинської гімназії Олевської міської ради
Параметры торгов
Ожидаемая стоимость | 205`860.00 Гривна (без НДС) | |
Минимальный шаг снижения цены | 1`029.30 Гривна | |
Дата начала аукциона по лоту | 06.01.2025 13:57 |
Условия оплаты согласно договора
Событие | Предоставления услуг | |
Тип оплаты | Постоплата | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
Период | 30 Календарные дни |
Спецификация закупки
1) |
Послуги з організації гарячого харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів (сніданки) та пільгових категорій 5-9 класів (обіди) Корощинської гімназії Олевської міської ради
ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 11032, Україна, Житомирська область, с.Корощине, Коростенський район, вул. Зеленко Катерини,5
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.04.2025
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 3066 послуга
|
Тендерная документация
Нетипизированный документ
Тендерна документація за Особливостями.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версия документа от: 27.12.2024 19:35
ID: 3b5d234701394b9da640b561ce947644
|
|
Нетипизированный документ
Додаток 4 до тендерної документації Перелік документів та,або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версия документа от: 27.12.2024 19:35
ID: 43c255af45354259a3ca769c4e669c62
|
|
Нетипизированный документ
Додаток3Проєкт Договору Лот6.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версия документа от: 27.12.2024 19:35
ID: 22e36ce60adf4a909603c16e9d949716
|
|
Нетипизированный документ
Додаток 2 Лот 6 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версия документа от: 27.12.2024 19:35
ID: 988dd5d950674e40a5aa704dcf3dcb79
|
|
Нетипизированный документ
Додаток 1 до ТД Перелік документів та_або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версия документа от: 27.12.2024 19:35
ID: c0e3eafa31cb4d72b469f71e99d49c19
|
|
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:37
Версия документа от: 27.12.2024 19:37
ID: 24458e9aee4244aeabe3867f3d97efed
|
Лот № 7. Послуги з організації харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів (сніданки) Забороченської початкової школи-філії Кишинського ліцею Олевської міської ради
Параметры торгов
Ожидаемая стоимость | 52`195.00 Гривна (без НДС) | |
Минимальный шаг снижения цены | 260.98 Гривна | |
Дата начала аукциона по лоту | 06.01.2025 14:14 |
Условия оплаты согласно договора
Событие | Предоставления услуг | |
Тип оплаты | Постоплата | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
Период | 30 Календарные дни |
Спецификация закупки
1) |
Послуги з організації харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти 1-4 класів (сніданки) Забороченської початкової школи-філії Кишинського ліцею Олевської міської ради
ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 11040, Україна, Житомирська область, с.Заборочє, Коростенський район,, вул.Миру,55,
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.04.2025
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 803 послуга
|
Тендерная документация
Нетипизированный документ
Тендерна документація за Особливостями.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версия документа от: 27.12.2024 19:35
ID: 81d675f49614414cb66c9bb9d5af7419
|
|
Нетипизированный документ
Додаток 4 до тендерної документації Перелік документів та,або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версия документа от: 27.12.2024 19:35
ID: 1527ad7077ca42babc0b74fb80ff0109
|
|
Нетипизированный документ
Додаток3Проєкт Договору Лот7.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версия документа от: 27.12.2024 19:35
ID: bf18d1e403d244d2bf74190523401d7d
|
|
Нетипизированный документ
Додаток 2 Лот 7 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версия документа от: 27.12.2024 19:35
ID: 312dad7a537f4c679fe5478084f4c870
|
|
Нетипизированный документ
Додаток 1 до ТД Перелік документів та_або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:35
Версия документа от: 27.12.2024 19:35
ID: 9c12b69a660147aca04db04266709881
|
|
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 19:37
Версия документа от: 27.12.2024 19:37
ID: 24458e9aee4244aeabe3867f3d97efed
|
?:tender item config
?:hasAuction | ||
?:hasAwardingOrder | ||
?:hasValueRestriction | ?:config no | |
?:valueCurrencyEquality | ||
?:hasPrequalification | ?:config no | |
?:minBidsNumber | 1 | |
?:hasPreSelectionAgreement | ?:config no | |
?:hasTenderComplaints | ||
?:hasAwardComplaints | ||
?:hasCancellationComplaints | ||
?:hasValueEstimation | ||
?:hasQualificationComplaints | ?:config no | |
?:tenderComplainRegulation | 3 | |
?:qualificationComplainDuration | 0 | |
?:awardComplainDuration | 5 | |
?:cancellationComplainDuration | 10 | |
?:clarificationUntilDuration | 3 | |
?:qualificationDuration | 0 | |
?:restricted | ?:config no |
Oписание критериев
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків Ожидаемое значение: Да
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
|
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
|
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Ссылка на законодательство
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
|
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів Ожидаемое значение: Да
|
Вчинення кримінальних правопорушень
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Ссылка на законодательство
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
|
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
|
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Ожидаемое значение: Да
|
Наявність антикорупційної програми
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом)
Резидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми Ожидаемое значение: Да
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Ожидаемое значение: Да
|
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції" Ожидаемое значение: Да
|
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
|
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Ссылка на законодательство
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Ожидаемое значение: Да
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Ожидаемое значение: Да
|
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Ссылка на законодательство
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська Ожидаемое значение: Да
|
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
(1.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір аналогічний предмету закупівлі, а саме: Послуги з організації харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти (учнів) .
1.2. Не менше одного виконаного договору, зазначеного в довідці.
1.3. Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.
та
лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. ) Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
|
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (1.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір аналогічний предмету закупівлі, а саме: Послуги з організації харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти (учнів) .
1.2. Не менше одного виконаного договору, зазначеного в довідці.
1.3. Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.
та
лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. ) Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
|
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
(1.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір аналогічний предмету закупівлі, а саме: Послуги з організації харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти (учнів) .
1.2. Не менше одного виконаного договору, зазначеного в довідці.
1.3. Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.
та
лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. ) Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
|
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
(1.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір аналогічний предмету закупівлі, а саме: Послуги з організації харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти (учнів) .
1.2. Не менше одного виконаного договору, зазначеного в довідці.
1.3. Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.
та
лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. ) Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
|
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (1.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір аналогічний предмету закупівлі, а саме: Послуги з організації харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти (учнів) .
1.2. Не менше одного виконаного договору, зазначеного в довідці.
1.3. Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.
та
лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. ) Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
|
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (1.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір аналогічний предмету закупівлі, а саме: Послуги з організації харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти (учнів) .
1.2. Не менше одного виконаного договору, зазначеного в довідці.
1.3. Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.
та
лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. ) Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
|
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (1.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір аналогічний предмету закупівлі, а саме: Послуги з організації харчування (аутсорсинг) здобувачів освіти (учнів) .
1.2. Не менше одного виконаного договору, зазначеного в довідці.
1.3. Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.
та
лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. ) Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
|
Даты и сроки
Дата публикации | 27.12.2024 19:37 | |
Завершение периода уточнений | 01.01.2025 00:00 | |
Начало периода приема предложений | 27.12.2024 19:34 | |
Окончание периода приема предложений | 04.01.2025 09:00 |
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Відділ освіти, молоді та спорту Олевської міської ради |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 41411215 |
Юридический адрес | 11001, Україна, Житомирська область, м.Олевськ, вулиця Свято-Миколаївська, будинок 4 |