Процедура закупки объявлена 26.12.2024 16:09. Дата последних изменений - 26.12.2024 19:38
Сир кисломолочний 9.5%,Сир твердий 50%
Идентификатор закупки | UA-2024-12-26-012953-a | |
ID | 1e26a45ffa0a49b282369df9a60e7b7c | |
Идентификатор плана | UA-P-2024-12-26-014733-a |
Ожидаемая стоимость
117`200.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Порядок розрахунків: безготівковий (після пред'явлення Учасником-переможцем належно оформленої у встановленому чинним законодавством порядку товарно-транспортної накладної, яка повинна містити відбиток печатки (крім Учасників-переможців, що здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством) та підпис Учасника-переможця). Оплата Товару ПОКУПЦЕМ здійснюється протягом 10 –х банківських днів з дня надходження ПОКУПЦЮ коштів для оплати Товару з урахуванням частини першої статті 23 Бюджетного кодексу України щодо виникнення у ПОКУПЦЯ платіжних зобов’язань при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань).Якість Товару повинна відповідати умовам якості та державним стандартам (ГОСТ), діючим на території України до цієї категорії товарів. Технічні, якісні характеристики Товару повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства. Товар не повинен містити генетично модифікованих організмів, шкідливих та токсичних речовин. Кожна парія Товару повинна супроводжуватись документом, який підтверджує його походження, свіжість, якість та безпечність. Документи, що супроводжують Товар, повинні містити чітку інформацію про дату виготовлення та термін реалізації Товару. Товар не повинен мати дефектів товарного вигляду та повинен бути упакований Учасником-переможцем таким чином, щоб виключати псування або нищення його на період поставки. Детально місце та дні поставки визначено в Додатку 1 до Договору.
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | НАДВІРНЯНСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) "СОНЕЧКО" НАДВІРНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ | |
Ожидаемая стоимость | 117`200.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
26.12.24
Прием предложений
до 31.12.24
Торги отменены
26.12.24
Условия оплаты согласно договора
Событие | Поставка товара | |
Описание | Порядок розрахунків: безготівковий (після пред'явлення Учасником-переможцем належно оформленої у встановленому чинним законодавством порядку товарно-транспортної накладної, яка повинна містити відбиток печатки (крім Учасників-переможців, що здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством) та підпис Учасника-переможця). Оплата Товару ПОКУПЦЕМ здійснюється протягом 10 –х банківських днів з дня надходження ПОКУПЦЮ коштів для оплати Товару з урахуванням частини першої статті 23 Бюджетного кодексу України щодо виникнення у ПОКУПЦЯ платіжних зобов’язань при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань). | |
Тип оплаты | Постоплата | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
Период | 10 Банковские дни |
Спецификация закупки
1) |
Сир кисломолочний 9.5%
ДК 021:2015: 15540000-5 - Сирні продукти
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 78400, Україна, Івано-Франківська область, Надвірна, Надвірнянський район, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 94 А
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 01.01.2025 - 31.12.2025
Информация по поставке партиями: Порядок розрахунків: безготівковий (після пред'явлення Учасником-переможцем належно оформленої у встановленому чинним законодавством порядку товарно-транспортної накладної, яка повинна містити відбиток печатки (крім Учасників-переможців, що здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством) та підпис Учасника-переможця). Оплата Товару ПОКУПЦЕМ здійснюється протягом 10 –х банківських днів з дня надходження ПОКУПЦЮ коштів для оплати Товару з урахуванням частини першої статті 23 Бюджетного кодексу України щодо виникнення у ПОКУПЦЯ платіжних зобов’язань при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань).Якість Товару повинна відповідати умовам якості та державним стандартам (ГОСТ), діючим на території України до цієї категорії товарів. Технічні, якісні характеристики Товару повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства. Товар не повинен містити генетично модифікованих організмів, шкідливих та токсичних речовин. Кожна парія Товару повинна супроводжуватись документом, який підтверджує його походження, свіжість, якість та безпечність. Документи, що супроводжують Товар, повинні містити чітку інформацію про дату виготовлення та термін реалізації Товару. Товар не повинен мати дефектів товарного вигляду та повинен бути упакований Учасником-переможцем таким чином, щоб виключати псування або нищення його на період поставки. Детально місце та дні поставки визначено в Додатку 1 до Договору.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 660 кілограм
|
2) |
Сир твердий 50%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421
ДК 021:2015: 15540000-5 - Сирні продукти
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 78400, Україна, Івано-Франківська область, Надвірна, Надвірнянський район, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 94 А
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 01.01.2025 - 31.12.2025
Информация по поставке партиями: Порядок розрахунків: безготівковий (після пред'явлення Учасником-переможцем належно оформленої у встановленому чинним законодавством порядку товарно-транспортної накладної, яка повинна містити відбиток печатки (крім Учасників-переможців, що здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством) та підпис Учасника-переможця). Оплата Товару ПОКУПЦЕМ здійснюється протягом 10 –х банківських днів з дня надходження ПОКУПЦЮ коштів для оплати Товару з урахуванням частини першої статті 23 Бюджетного кодексу України щодо виникнення у ПОКУПЦЯ платіжних зобов’язань при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань).Якість Товару повинна відповідати умовам якості та державним стандартам (ГОСТ), діючим на території України до цієї категорії товарів. Технічні, якісні характеристики Товару повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства. Товар не повинен містити генетично модифікованих організмів, шкідливих та токсичних речовин. Кожна парія Товару повинна супроводжуватись документом, який підтверджує його походження, свіжість, якість та безпечність. Документи, що супроводжують Товар, повинні містити чітку інформацію про дату виготовлення та термін реалізації Товару. Товар не повинен мати дефектів товарного вигляду та повинен бути упакований Учасником-переможцем таким чином, щоб виключати псування або нищення його на період поставки. Детально місце та дні поставки визначено в Додатку 1 до Договору.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 100 кілограм
|
Тендерная документация
Проект договора
проект договору на 2025р(сир кислом., сир твердий.).docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.12.2024 16:09
Версия документа от: 26.12.2024 16:09
ID: 7d542d22cf6c428b8b91673e6608c605
|
|
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.12.2024 16:09
Версия документа от: 26.12.2024 16:09
ID: 88d23c2c34f8491c87ddc417f609850d
|
?:tender item config
?:hasAuction | ?:config no | |
?:hasAwardingOrder | ||
?:hasValueRestriction | ||
?:valueCurrencyEquality | ||
?:hasPrequalification | ?:config no | |
?:minBidsNumber | 1 | |
?:hasPreSelectionAgreement | ||
?:hasTenderComplaints | ?:config no | |
?:hasAwardComplaints | ?:config no | |
?:hasCancellationComplaints | ?:config no | |
?:hasValueEstimation | ||
?:hasQualificationComplaints | ?:config no | |
?:tenderComplainRegulation | 0 | |
?:qualificationComplainDuration | 0 | |
?:awardComplainDuration | 0 | |
?:cancellationComplainDuration | 0 | |
?:clarificationUntilDuration | 0 | |
?:qualificationDuration | 0 | |
?:restricted | ?:config no |
Oписание критериев
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Масова частка жиру Ожидаемое значение: 9.5 відсоток
Добавки Ожидаемое значение: нет
Відповідність ДСТУ 4554 Ожидаемое значение: Да
Безлактозний Ожидаемое значение: нет
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Масова частка жиру ?:tender criteria requirement min_maxValue: 50 - 50 відсоток
Добавки: без добавок
Характеристики не суперечать ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421): так
Безлактозний Ожидаемое значение: нет
|
Даты и сроки
Дата публикации | 26.12.2024 16:09 | |
Начало периода приема предложений | 26.12.2024 16:09 | |
Окончание периода приема предложений | 31.12.2024 17:00 | |
Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | НАДВІРНЯНСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) "СОНЕЧКО" НАДВІРНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 41801052 |
Юридический адрес | 78400, Україна, Івано-Франківська область, Надвірна, Надвірнянський район, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 94 А |