Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 26.12.2024 16:09. Дата последних изменений - 26.12.2024 19:38

Сир кисломолочний 9.5%,Сир твердий 50%

Идентификатор закупки UA-2024-12-26-012953-a  
ID 1e26a45ffa0a49b282369df9a60e7b7c  
Идентификатор плана UA-P-2024-12-26-014733-a  
Ожидаемая стоимость
117`200.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Порядок розрахунків: безготівковий (після пред'явлення Учасником-переможцем належно оформленої у встановленому чинним законодавством порядку товарно-транспортної накладної, яка повинна містити відбиток печатки (крім Учасників-переможців, що здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством) та підпис Учасника-переможця). Оплата Товару ПОКУПЦЕМ здійснюється протягом 10 –х банківських днів з дня надходження ПОКУПЦЮ коштів для оплати Товару з урахуванням частини першої статті 23 Бюджетного кодексу України щодо виникнення у ПОКУПЦЯ платіжних зобов’язань при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань).Якість Товару повинна відповідати умовам якості та державним стандартам (ГОСТ), діючим на території України до цієї категорії товарів. Технічні, якісні характеристики Товару повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства. Товар не повинен містити генетично модифікованих організмів, шкідливих та токсичних речовин. Кожна парія Товару повинна супроводжуватись документом, який підтверджує його походження, свіжість, якість та безпечність. Документи, що супроводжують Товар, повинні містити чітку інформацію про дату виготовлення та термін реалізації Товару. Товар не повинен мати дефектів товарного вигляду та повинен бути упакований Учасником-переможцем таким чином, щоб виключати псування або нищення його на період поставки. Детально місце та дні поставки визначено в Додатку 1 до Договору.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика НАДВІРНЯНСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) "СОНЕЧКО" НАДВІРНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Ожидаемая стоимость 117`200.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
26.12.24
Прием предложений
до 31.12.24
Торги отменены
26.12.24

Условия оплаты согласно договора

Событие Поставка товара  
Описание Порядок розрахунків: безготівковий (після пред'явлення Учасником-переможцем належно оформленої у встановленому чинним законодавством порядку товарно-транспортної накладної, яка повинна містити відбиток печатки (крім Учасників-переможців, що здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством) та підпис Учасника-переможця). Оплата Товару ПОКУПЦЕМ здійснюється протягом 10 –х банківських днів з дня надходження ПОКУПЦЮ коштів для оплати Товару з урахуванням частини першої статті 23 Бюджетного кодексу України щодо виникнення у ПОКУПЦЯ платіжних зобов’язань при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань).  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 10 Банковские дни  

Спецификация закупки

1)
Сир кисломолочний 9.5%
ДК 021:2015: 15540000-5 - Сирні продукти
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 78400, Україна, Івано-Франківська область, Надвірна, Надвірнянський район, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 94 А
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 01.01.2025 - 31.12.2025
Информация по поставке партиями: Порядок розрахунків: безготівковий (після пред'явлення Учасником-переможцем належно оформленої у встановленому чинним законодавством порядку товарно-транспортної накладної, яка повинна містити відбиток печатки (крім Учасників-переможців, що здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством) та підпис Учасника-переможця). Оплата Товару ПОКУПЦЕМ здійснюється протягом 10 –х банківських днів з дня надходження ПОКУПЦЮ коштів для оплати Товару з урахуванням частини першої статті 23 Бюджетного кодексу України щодо виникнення у ПОКУПЦЯ платіжних зобов’язань при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань).Якість Товару повинна відповідати умовам якості та державним стандартам (ГОСТ), діючим на території України до цієї категорії товарів. Технічні, якісні характеристики Товару повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства. Товар не повинен містити генетично модифікованих організмів, шкідливих та токсичних речовин. Кожна парія Товару повинна супроводжуватись документом, який підтверджує його походження, свіжість, якість та безпечність. Документи, що супроводжують Товар, повинні містити чітку інформацію про дату виготовлення та термін реалізації Товару. Товар не повинен мати дефектів товарного вигляду та повинен бути упакований Учасником-переможцем таким чином, щоб виключати псування або нищення його на період поставки. Детально місце та дні поставки визначено в Додатку 1 до Договору.
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 660 кілограм
2)
Сир твердий 50%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421
ДК 021:2015: 15540000-5 - Сирні продукти
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 78400, Україна, Івано-Франківська область, Надвірна, Надвірнянський район, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 94 А
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 01.01.2025 - 31.12.2025
Информация по поставке партиями: Порядок розрахунків: безготівковий (після пред'явлення Учасником-переможцем належно оформленої у встановленому чинним законодавством порядку товарно-транспортної накладної, яка повинна містити відбиток печатки (крім Учасників-переможців, що здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством) та підпис Учасника-переможця). Оплата Товару ПОКУПЦЕМ здійснюється протягом 10 –х банківських днів з дня надходження ПОКУПЦЮ коштів для оплати Товару з урахуванням частини першої статті 23 Бюджетного кодексу України щодо виникнення у ПОКУПЦЯ платіжних зобов’язань при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань).Якість Товару повинна відповідати умовам якості та державним стандартам (ГОСТ), діючим на території України до цієї категорії товарів. Технічні, якісні характеристики Товару повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства. Товар не повинен містити генетично модифікованих організмів, шкідливих та токсичних речовин. Кожна парія Товару повинна супроводжуватись документом, який підтверджує його походження, свіжість, якість та безпечність. Документи, що супроводжують Товар, повинні містити чітку інформацію про дату виготовлення та термін реалізації Товару. Товар не повинен мати дефектів товарного вигляду та повинен бути упакований Учасником-переможцем таким чином, щоб виключати псування або нищення його на період поставки. Детально місце та дні поставки визначено в Додатку 1 до Договору.
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 100 кілограм

Тендерная документация

Проект договора
проект договору на 2025р(сир кислом., сир твердий.).docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.12.2024 16:09
Версия документа от: 26.12.2024 16:09
ID: 7d542d22cf6c428b8b91673e6608c605
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.12.2024 16:09
Версия документа от: 26.12.2024 16:09
ID: 88d23c2c34f8491c87ddc417f609850d

?:tender item config

?:hasAuction ?:config no  
?:hasAwardingOrder  
?:hasValueRestriction  
?:valueCurrencyEquality  
?:hasPrequalification ?:config no  
?:minBidsNumber 1  
?:hasPreSelectionAgreement  
?:hasTenderComplaints ?:config no  
?:hasAwardComplaints ?:config no  
?:hasCancellationComplaints ?:config no  
?:hasValueEstimation  
?:hasQualificationComplaints ?:config no  
?:tenderComplainRegulation 0  
?:qualificationComplainDuration 0  
?:awardComplainDuration 0  
?:cancellationComplainDuration 0  
?:clarificationUntilDuration 0  
?:qualificationDuration 0  
?:restricted ?:config no  

Oписание критериев

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерий относится к предмету закупки Сир кисломолочний 9.5%
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Масова частка жиру Ожидаемое значение: 9.5 відсоток
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.12.2024
Добавки Ожидаемое значение: нет
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.12.2024
Відповідність ДСТУ 4554 Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.12.2024
Безлактозний Ожидаемое значение: нет
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.12.2024
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерий относится к предмету закупки Сир твердий 50%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Масова частка жиру ?:tender criteria requirement min_maxValue: 50 - 50 відсоток
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.12.2024
Добавки: без добавок
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.12.2024
Характеристики не суперечать ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421): так
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.12.2024
Безлактозний Ожидаемое значение: нет
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.12.2024

Даты и сроки

Дата публикации 26.12.2024 16:09  
Начало периода приема предложений 26.12.2024 16:09  
Окончание периода приема предложений 31.12.2024 17:00  
Дата проведения онлайн-аукциона ожидается  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика НАДВІРНЯНСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) "СОНЕЧКО" НАДВІРНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 41801052  
Юридический адрес 78400, Україна, Івано-Франківська область, Надвірна, Надвірнянський район, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 94 А