Процедура закупки объявлена 26.12.2024 15:52. Дата последних изменений - 26.12.2024 15:52
Електрична енергія, без розподілу (формульне ціноутворення)
Идентификатор закупки | UA-2024-12-26-012380-a | |
ID | 2e2735c50c8c4dcfbd35dfbbd24f0feb | |
Идентификатор плана | UA-P-2024-12-26-013862-a |
Ожидаемая стоимость
226`443.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Електрична енергія, формульне ціноутворення, без розподілу.Категорія замовника -пункт 3 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі»піжприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2. Місцезнаходження Замовника:12700,м.Баранівка,вул.Соборна,40 А,Звягельського району, Житомирської області. код ЄДРПОУ 22057934. Вид закупівлі: закупівля товарів шляхом використання електронного каталогу на підставі пункту 10 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами). Тип процедури закупівлі - запит пропозицій постачальників (на підставі змін, внесених відповідно до Постанови КМУ від 04 липня 2023 р. №677 "Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України з питань публічних закупівель"). У зв'язку з відсутньою технічною можливістю у замовника вибрати тип процедури закупівлі "запит пропозицій постачальників", бо даний тип процедури відсутній у випадаючому списку, то замовником вибрано тип "запит ціни пропозиції". Умови оплати: Оплата за поставлену електричну енергію здійснюється Споживачем на підставі підписаного Сторонами Акту приймання-передачі Товару не пізніше ніж протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту його підписання, але з врахуванням вимог Постанови КМУ від 09 червня 2021 р. №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами).
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | БАРАНІВСЬКА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА | |
Ожидаемая стоимость | 226`443.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
26.12.24
Прием предложений
до 31.12.24
Осталось4 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!
Условия оплаты согласно договора
Событие | Поставка товара | |
Описание | Оплата за поставлену електричну енергію здійснюється Споживачем на підставі підписаного Сторонами Акту приймання-передачі Товару не пізніше ніж протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту його підписання, але з врахуванням вимог Постанови КМУ від 09 червня 2021 р. №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами). | |
Тип оплаты | Постоплата | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
Период | 10 Рабочие дни |
Спецификация закупки
1) |
Електрична енергія, без розподілу
ДК 021:2015: 09310000-5 - Електрична енергія
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 12700, Україна, Житомирська область, межа балансової належності електроустановок замовника (згідно Додатку 4 до прєкту договору), межа балансової належності електроустановок замовника (згідно Додатку 4 до проєкту договору), межа балансової належності електроустановок замовника (згідно Додатку 4 до проєкту договору), межа балансової належності електроустановок замовника (згідно Додатку 4 до прєкту договору)
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
Информация по поставке партиями: Електрична енергія, формульне ціноутворення, без розподілу.Категорія замовника -пункт 3 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі»піжприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2. Місцезнаходження Замовника:12700,м.Баранівка,вул.Соборна,40 А,Звягельського району, Житомирської області. код ЄДРПОУ 22057934.
Вид закупівлі: закупівля товарів шляхом використання електронного каталогу на підставі пункту 10 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами). Тип процедури закупівлі - запит пропозицій постачальників (на підставі змін, внесених відповідно до Постанови КМУ від 04 липня 2023 р. №677 "Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України з питань публічних закупівель"). У зв'язку з відсутньою технічною можливістю у замовника вибрати тип процедури закупівлі "запит пропозицій постачальників", бо даний тип процедури відсутній у випадаючому списку, то замовником вибрано тип "запит ціни пропозиції".
Умови оплати: Оплата за поставлену електричну енергію здійснюється Споживачем на підставі підписаного Сторонами Акту приймання-передачі Товару не пізніше ніж протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту його підписання, але з врахуванням вимог Постанови КМУ від 09 червня 2021 р. №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами).
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 28700 кіловат-година
|
Тендерная документация
Проект договора
Проєкт договору.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.12.2024 15:51
Версия документа от: 26.12.2024 15:51
ID: d68d7dc4be4b4b67a6047988fbbcaa57
|
|
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.12.2024 15:52
Версия документа от: 26.12.2024 15:52
ID: 6d8e522957524fed9eaeb457ff4c53d3
|
?:tender item config
?:hasAuction | ?:config no | |
?:hasAwardingOrder | ||
?:hasValueRestriction | ||
?:valueCurrencyEquality | ||
?:hasPrequalification | ?:config no | |
?:minBidsNumber | 1 | |
?:hasPreSelectionAgreement | ||
?:hasTenderComplaints | ?:config no | |
?:hasAwardComplaints | ?:config no | |
?:hasCancellationComplaints | ?:config no | |
?:restricted | ?:config no | |
?:hasValueEstimation | ||
?:hasQualificationComplaints | ?:config no | |
?:tenderComplainRegulation | 0 | |
?:qualificationComplainDuration | 0 | |
?:awardComplainDuration | 0 | |
?:cancellationComplainDuration | 0 | |
?:clarificationUntilDuration | 0 | |
?:qualificationDuration | 0 |
Oписание критериев
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Послуги розподілу включено Ожидаемое значение: нет
Відповідність ДСТУ EN 50160:2023, та іншим вимогам згідно держстандарту: так
|
Даты и сроки
Дата публикации | 26.12.2024 15:52 | |
Начало периода приема предложений | 26.12.2024 15:52 | |
Окончание периода приема предложений | 31.12.2024 00:00 | |
Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | БАРАНІВСЬКА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 22057934 |
Юридический адрес | 12701, Україна, Житомирська область, Звягельський р-н місто Баранівка , вул.Соборна будинок 40А |