Процедура закупки объявлена 26.12.2024 15:51. Дата последних изменений - 26.12.2024 15:51
Подорожній лист службового автомобіля- 1000шт, друкується за зразком замовника, формат А5, папір газетний, двосторонній друк. Табель обліку використання робочого часу-1000шт, друкується за зразком замовника, формат А3, папір офсетний, двосторонній друк. Карточка-довідка -1500шт, друкується за зразком замовника, формат А4, білий картон, односторонній друк. Шляховий лис-1000шт, друкується за зразком замовника, формат А4, папір газетний, двосторонній друк.
Идентификатор закупки | UA-2024-12-26-011935-a | |
ID | dbcf38aab6d64b37be6f06df7f40d043 | |
Идентификатор плана | UA-P-2024-12-26-013517-a |
Ожидаемая стоимость
6`150.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ СВЯТОГО ПАНТЕЛЕЙМОНА" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ | |
Ожидаемая стоимость | 6`150.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
26.12.24
Прием предложений
до 31.12.24
Осталось4 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!
Условия оплаты согласно договора
Событие | Поставка товара | |
Тип оплаты | Постоплата | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
Период | 180 Календарные дни |
Спецификация закупки
1) |
Бланки
ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул.Марко Вовчок, будинок 2
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 10.01.2025
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1000 штука
|
2) |
Бланки для закладів охорони здоров'я, А3 (297х420 мм)
ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул.Марко Вовчок, будинок 2
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 10.01.2025
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1000 штука
|
3) |
Бланки для закладів охорони здоров'я, А4 (297х210 мм)
ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул.Марко Вовчок, будинок 2
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 10.01.2025
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1500 штука
|
4) |
Бланки з технічної безпеки та охорони праці, А4 (297х210 мм)
ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул.Марко Вовчок, будинок 2
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 10.01.2025
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1000 штука
|
Тендерная документация
Проект договора
ilovepdf_merged.pdf
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.12.2024 15:50
Версия документа от: 26.12.2024 15:50
ID: 1a4384f14a614bd6aebef97ce2f05ce7
|
|
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.12.2024 15:51
Версия документа от: 26.12.2024 15:51
ID: a7b044b5796f4cb0a13164b2048a021a
|
?:tender item config
?:hasAuction | ?:config no | |
?:hasAwardingOrder | ||
?:hasValueRestriction | ||
?:valueCurrencyEquality | ||
?:hasPrequalification | ?:config no | |
?:minBidsNumber | 1 | |
?:hasPreSelectionAgreement | ||
?:hasTenderComplaints | ?:config no | |
?:hasAwardComplaints | ?:config no | |
?:hasCancellationComplaints | ?:config no | |
?:hasValueEstimation | ||
?:hasQualificationComplaints | ?:config no | |
?:tenderComplainRegulation | 0 | |
?:qualificationComplainDuration | 0 | |
?:awardComplainDuration | 0 | |
?:cancellationComplainDuration | 0 | |
?:clarificationUntilDuration | 0 | |
?:qualificationDuration | 0 | |
?:restricted | ?:config no |
Oписание критериев
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Тип паперу: газетний
Призначення: бухгалтерська звітність
Формат: А5 (148х210 мм)
Форма затвердження: ф. № 3
Друк: 1+1
Кількість аркушів ?:tender criteria requirement min_maxValue: 100 - 100
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Призначення: для закладів охорони здоров'я
Формат: А3 (297х420 мм)
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Формат: А4 (297х210 мм)
Призначення: для закладів охорони здоров'я
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Призначення: з технічної безпеки та охорони праці
Формат: А4 (297х210 мм)
|
Даты и сроки
Дата публикации | 26.12.2024 15:51 | |
Начало периода приема предложений | 26.12.2024 15:51 | |
Окончание периода приема предложений | 31.12.2024 00:00 | |
Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ СВЯТОГО ПАНТЕЛЕЙМОНА" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 01981498 |
Юридический адрес | 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул.Марко Вовчок, будинок 2 |