Процедура закупки объявлена 20.12.2024 15:10. Дата последних изменений - 25.12.2024 11:57
НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги по спеціалізованій постовій охороні) -
Идентификатор закупки | UA-2024-12-20-016038-a | |
ID | 0105963a57414ed9946eea8e6a0f2879 |
Общая ожидаемая стоимость закупки
1`314`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою.
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. М.І. ПИРОГОВА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" | |
Общая ожидаемая стоимость закупки | 1`314`000.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
20.12.24
Период уточнений
до 25.12.24
Период обжалования
до 25.12.24
Прием предложений
до 28.12.24
Осталось2 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!
Аукцион
30.12.24
23.12.2024, 10:43
Дискримінація учасників
Общий вопрос о закупке
Шановний замовнику, ми маємо значний досвід з надання охоронних послуг. Проте у тендерній документації вами встановлені такі вимоги, які порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, - недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Так, умовами тендерної документації передбачено, що Учасник зобов’язаний підтвердити Кваліфікаційні критерії, встановлені замовником відповідно до статті 16 Закону а саме:
- надати не менше 5-ти копії технічних паспортів на власні автотранспортні засоби;
- надати довідку в довільній формі, що він має повноваження, технічні можливості, згідно із законодавством здійснювати охорону об’єктів критичної інфраструктури в розумінні Постанови КМУ від 21.11.2018 №375 «Про затвердження категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах».
Прописуючи дискримінаційні вимоги в Тендерній документації, дія Замовника підтверджується та спрямовується виключно на обмеження конкуренції та допущення до участі в тендері виключно одного учасника, а саме: Управління поліції охорони у Вінницькій області.
Відтак, Замовник нівелює можливість взяти участь та поборотися за перемогу, іншим учасникам, які відповідають ліцензійним вимогам надання охоронних послуг і мають необхідну матеріально-технічну базу, досвід тощо.
Довідково інформує, що Постанови КМУ від 21.11.2018 року №375 не існує.
В той же час, навіщо Замовнику така кількість груп реагування аж 5, якщо закупівля стосується лише 1 цілодобового посту. Крім того, охоронник додатково в разі критичної ситуації може за допомогою засобів зв’язку або тривожної кнопки повідомити поліцію.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо припинити порушення чинного законодавства, не дискримінувати учасників, виключити незаконну вимогу та внести зміни до тендерної документації!
Заздалегідь вдячні за належне реагування.
Ми розуміємо, що звернення з вимогою можуть не дати належних очікуваних результатів, тому в залежності від результатів розгляду нашої вимоги, в порядку громадського контролю (стаття 9 Закону України «Про публічні закупівлі») зможемо проінформувати відповідні правоохоронні, аудиторські органи контролю, які зможуть провести моніторинг Вашої закупівлі та надати відповідну правову оцінку очевидним діям Замовника і окремо діям уповноваженої особи Замовника, яка несе персональну відповідальність за прийняте нею рішення.
Так, умовами тендерної документації передбачено, що Учасник зобов’язаний підтвердити Кваліфікаційні критерії, встановлені замовником відповідно до статті 16 Закону а саме:
- надати не менше 5-ти копії технічних паспортів на власні автотранспортні засоби;
- надати довідку в довільній формі, що він має повноваження, технічні можливості, згідно із законодавством здійснювати охорону об’єктів критичної інфраструктури в розумінні Постанови КМУ від 21.11.2018 №375 «Про затвердження категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах».
Прописуючи дискримінаційні вимоги в Тендерній документації, дія Замовника підтверджується та спрямовується виключно на обмеження конкуренції та допущення до участі в тендері виключно одного учасника, а саме: Управління поліції охорони у Вінницькій області.
Відтак, Замовник нівелює можливість взяти участь та поборотися за перемогу, іншим учасникам, які відповідають ліцензійним вимогам надання охоронних послуг і мають необхідну матеріально-технічну базу, досвід тощо.
Довідково інформує, що Постанови КМУ від 21.11.2018 року №375 не існує.
В той же час, навіщо Замовнику така кількість груп реагування аж 5, якщо закупівля стосується лише 1 цілодобового посту. Крім того, охоронник додатково в разі критичної ситуації може за допомогою засобів зв’язку або тривожної кнопки повідомити поліцію.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо припинити порушення чинного законодавства, не дискримінувати учасників, виключити незаконну вимогу та внести зміни до тендерної документації!
Заздалегідь вдячні за належне реагування.
Ми розуміємо, що звернення з вимогою можуть не дати належних очікуваних результатів, тому в залежності від результатів розгляду нашої вимоги, в порядку громадського контролю (стаття 9 Закону України «Про публічні закупівлі») зможемо проінформувати відповідні правоохоронні, аудиторські органи контролю, які зможуть провести моніторинг Вашої закупівлі та надати відповідну правову оцінку очевидним діям Замовника і окремо діям уповноваженої особи Замовника, яка несе персональну відповідальність за прийняте нею рішення.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован25.12.2024, 11:57)
Дякуємо за зацікавеність закупівлею. Дана закупівля сформована згідно вимог чинного законодавства, і в жодному разі не обмежує коло учасників.