Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 12.12.2024 15:05. Дата последних изменений - 19.12.2024 08:39

Конверти поштові

Идентификатор закупки UA-2024-12-12-014783-a  
ID d3034ff1a1cb4964a1b3a271a9311c94  
Идентификатор плана UA-P-2024-12-12-018930-a  
Ожидаемая стоимость
1`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

1. Строк поставки Товару: до 23.12.2024 р. 2. Місце поставки товару: товар доставляється однією поставкою в повному обсязі, любим перевізником, за адресою замовника:17400, Чернігівська обл..Ніжинський район, м. Бобровиця, вул. Незалежності,46. 3. Транспортування, страхування, доставка товару, завантажувальні та розвантажувальні роботи тощо здійснюється за рахунок Постачальника. Упаковка предметів закупівлі повинна забезпечувати їх захист від зовнішнього впливу та збереженість при транспортуванні. 4. Покупець проводить оплату вартості Товару, поставленого на підставі видаткових накладних і рахунків Постачальника, в строк протягом 7 робочих днів з моменту поставки Товару Покупцю. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Покупця не застосовуються.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика БОБРОВИЦЬКА МІСЬКА РАДА ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Ожидаемая стоимость 1`000.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
12.12.24
Прием предложений
до 17.12.24
Квалификация
с17.12.24
Предложения рассмотрены
с17.12.24
Завершен
19.12.24

Условия оплаты согласно договора

Событие Поставка товара  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 7 Рабочие дни  

Спецификация закупки

1)
Конверти поштові
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 17400, Україна, Чернігівська область, Бобровиця, вул.Незалежності, будинок 46
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 23.12.2024
Информация по поставке партиями: 1. Строк поставки Товару: до 23.12.2024 р. 2. Місце поставки товару: товар доставляється однією поставкою в повному обсязі, любим перевізником, за адресою замовника:17400, Чернігівська обл..Ніжинський район, м. Бобровиця, вул. Незалежності,46. 3. Транспортування, страхування, доставка товару, завантажувальні та розвантажувальні роботи тощо здійснюється за рахунок Постачальника. Упаковка предметів закупівлі повинна забезпечувати їх захист від зовнішнього впливу та збереженість при транспортуванні. 4. Покупець проводить оплату вартості Товару, поставленого на підставі видаткових накладних і рахунків Постачальника, в строк протягом 7 робочих днів з моменту поставки Товару Покупцю. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Покупця не застосовуються.
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1000 штука

Тендерная документация

Проект договора
проєкт договору 3019 Конверти.doc
Загружено в ЦБД Prozorro: 12.12.2024 15:05
Версия документа от: 12.12.2024 15:05
ID: 77c1f1fa5d51410690aed1f0986a61f3
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 12.12.2024 15:05
Версия документа от: 12.12.2024 15:05
ID: a338ace60c4e4eb5a31da29d1b0783ec

?:tender item config

?:hasAuction ?:config no  
?:hasAwardingOrder  
?:hasValueRestriction  
?:valueCurrencyEquality  
?:hasPrequalification ?:config no  
?:minBidsNumber 1  
?:hasPreSelectionAgreement  
?:hasTenderComplaints ?:config no  
?:hasAwardComplaints ?:config no  
?:hasCancellationComplaints ?:config no  
?:hasValueEstimation  
?:hasQualificationComplaints ?:config no  
?:tenderComplainRegulation 0  
?:qualificationComplainDuration 0  
?:awardComplainDuration 0  
?:cancellationComplainDuration 0  
?:clarificationUntilDuration 0  
?:qualificationDuration 0  
?:restricted ?:config no  

Oписание критериев

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерий относится к предмету закупки Конверти поштові
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Формат: c6 (114x162 мм)
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 12.12.2024
Щільність паперу Ожидаемое значение: 80 грам на квадратний метр
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 12.12.2024
Тип склеювання: СКЛ
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 12.12.2024
Прозора вставка Ожидаемое значение: нет
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 12.12.2024
Зовнішній друк Ожидаемое значение: нет
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 12.12.2024
Внутрішне запечатування Ожидаемое значение: нет
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 12.12.2024
Наявність розширення Ожидаемое значение: нет
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 12.12.2024
Форма клапану: прямокутна
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 12.12.2024
Тип паперу: офсет
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 12.12.2024
Колір конверту: білий
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 12.12.2024

Даты и сроки

Дата публикации 12.12.2024 15:05  
Начало периода приема предложений 12.12.2024 15:05  
Окончание периода приема предложений 17.12.2024 16:00  
Дата проведения онлайн-аукциона ожидается  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика БОБРОВИЦЬКА МІСЬКА РАДА ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 04061990  
Юридический адрес 17400, Україна, Чернігівська область, Бобровиця, вул.Незалежності, будинок 46  

Реестр предложений

Дата и время раскрытия 17.12.2024 16:00
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
1
550.00
Гривна с НДС
2
ТОВ "АГАТ ІМПЕКС"
ID: 129396c1297e48219eecea8cdb802c4f
984.00
Гривна с НДС

Квалификация участников

Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
550.00
Гривна с НДС
Победитель
17.12.2024 16:17
2
984.00
Гривна с НДС
Не рассматривался

Сообщение о намерении заключить договор

Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ФОП "ФЕДОРОВ ОЛЕКСАНДР ГЕННАДІЙОВИЧ"
Код ЕГРПОУ:2650903634
550.00
Гривна с НДС
17.12.2024
16:17

Заключенные договоры

Номер договора
518
Дата подписания
19.12.2024
Дата начала действия
19.12.2024
Дата завершения действия
31.12.2024
Цена договора
550.00 Гривна без НДС