Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 28.11.2024 14:01. Дата последних изменений - 28.11.2024 14:01

ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ ЗАХИСНОЇ СПОРУДИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ: Стілець офісний AMF Ізо чорний Шкірозамінник (ДК 021:2015 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них)

Идентификатор закупки UA-2024-11-28-008604-a  
ID 209b47a97e1c4f279ab5e7e53428421b  
Идентификатор плана UA-P-2024-11-28-010900-a  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

1. Постачання товарів здійснюється за рахунок Постачальника на склад Покупця 2 АДРЕСИ: (КНП «Криворізька МЛ №16» КМР: м. Кривий Ріг, вул. Шухевича Романа, 32А та 50082, м. Кривий Ріг, вул. Сергія Колачевського, 55) 2. Постачання до 13.12.2024 року 3. Післяоплата 30 календарних днів після постачання товару

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №16" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Ожидаемая стоимость 11`000.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
28.11.24
Прием предложений
до 03.12.24
Осталось4 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!

Условия оплаты согласно договора

Событие Поставка товара  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 30 Календарные дни  

Спецификация закупки

1)
Стільці офісні
ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Сергія Колачевського, 55, вул. Шухевича Романа, 32А
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 13.12.2024
Информация по поставке партиями: 1. Постачання товарів здійснюється за рахунок Постачальника на склад Покупця 2 АДРЕСИ: (КНП «Криворізька МЛ №16» КМР: м. Кривий Ріг, вул. Шухевича Романа, 32А та 50082, м. Кривий Ріг, вул. Сергія Колачевського, 55) 2. Постачання до 13.12.2024 року 3. Післяоплата 30 календарних днів після постачання товару
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 10 штука

Тендерная документация

Проект договора
Проєкт договору стільці ЗПП.doc
Загружено в ЦБД Prozorro: 28.11.2024 13:59
Версия документа от: 28.11.2024 13:59
ID: 389db190e78749ddb8f11a9eb22a90a9
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 28.11.2024 14:01
Версия документа от: 28.11.2024 14:01
ID: a86ef52ae392482e90647e41e5b69e7d

?:tender item config

?:hasAuction ?:config no  
?:hasAwardingOrder  
?:hasValueRestriction  
?:valueCurrencyEquality  
?:hasPrequalification ?:config no  
?:minBidsNumber 1  
?:hasPreSelectionAgreement  
?:hasTenderComplaints ?:config no  
?:hasAwardComplaints ?:config no  
?:hasCancellationComplaints ?:config no  
?:restricted ?:config no  
?:hasValueEstimation  
?:hasQualificationComplaints ?:config no  
?:tenderComplainRegulation 0  
?:qualificationComplainDuration 0  
?:awardComplainDuration 0  
?:cancellationComplainDuration 0  
?:clarificationUntilDuration 0  
?:qualificationDuration 0  

Oписание критериев

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерий относится к предмету закупки Стільці офісні
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Наявність спинки Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 28.11.2024
Хромування Ожидаемое значение: нет
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 28.11.2024
Тип ніжок : звичайні
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 28.11.2024
Наявність конференц-столика Ожидаемое значение: нет
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 28.11.2024
Висота сидіння ?:tender criteria requirement min_maxValue: 460 - 460
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 28.11.2024
Матеріал оббивки спинки : екошкіра (шкірозамінник)
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 28.11.2024
Матеріал оббивки сидіння : екошкіра (шкірозамінник)
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 28.11.2024
Матеріал каркасу : метал
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 28.11.2024
Бренд : AMF
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 28.11.2024
Наявність підлокітників Ожидаемое значение: нет
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 28.11.2024

Даты и сроки

Дата публикации 28.11.2024 14:01  
Начало периода приема предложений 28.11.2024 14:01  
Окончание периода приема предложений 03.12.2024 00:00  
Дата проведения онлайн-аукциона ожидается  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №16" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 01986233  
Юридический адрес 50053, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Шухевича Романа, буд. 32А