Процедура закупки объявлена 26.11.2024 15:37. Дата последних изменений - 26.11.2024 15:37
Яблука свіжі, пізньостиглі, першого товарного сорту, ДСТУ 8133
Идентификатор закупки | UA-2024-11-26-014331-a | |
ID | 9c6cef5fcb694840a76e067f5558842b | |
Идентификатор плана | UA-P-2024-11-26-016029-a |
Ожидаемая стоимость
8`955.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (Яблука свіжі, пізньостиглі, першого товарного сорту, ДСТУ 8133 - 03222321-9 Яблука) Доставку товару протягом місяця (разова поставка) за адресою а саме: ЦС м. Коростень, вул.Жмаченка, 46 с. Ушомир - відстань доставки від центрального складу лікарні складає 20 км. с. Бондарівка - відстань доставки від центрального складу лікарні складає 50 км Порядок здійснення оплати 4. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ 4.1. Оплата за товар здійснюється протягом 30-ти календарних днів з моменту фактичного отримання товару по накладній за наявності реального фінансування, та після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару. Форма розрахунків – безготівкова
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Комунальне некомерційне підприємство "Коростеньська центральна районна лікарня" Ушомирської сільської ради | |
Ожидаемая стоимость | 8`955.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
26.11.24
Прием предложений
до 29.11.24
Осталось2 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!
Условия оплаты согласно договора
Событие | Поставка товара | |
Описание | .1. Оплата за товар здійснюється протягом 30-ти календарних днів з моменту фактичного отримання товару по накладній за наявності реального фінансування, та після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару. Форма розрахунків – безготівкова | |
Тип оплаты | Постоплата | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
Период | 30 Календарные дни |
Спецификация закупки
1) |
Яблука свіжі, пізньостиглі, першого товарного сорту, ДСТУ 8133
ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 11500, Україна, Житомирська область, м.Коростень ; Коростенський р-н. с. Ушомир, с. Бондарівка, вул. Жмаченка,46; вул. Древлянська, 12 ; вул. Ковалівська,1
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Информация по поставке партиями: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (Яблука свіжі, пізньостиглі, першого товарного сорту, ДСТУ 8133 - 03222321-9 Яблука)
Доставку товару протягом місяця (разова поставка) за адресою а саме:
ЦС м. Коростень, вул.Жмаченка, 46
с. Ушомир - відстань доставки від центрального складу лікарні складає 20 км.
с. Бондарівка - відстань доставки від центрального складу лікарні складає 50 км
Порядок здійснення оплати
4. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ
4.1. Оплата за товар здійснюється протягом 30-ти календарних днів з моменту фактичного отримання товару по накладній за наявності реального фінансування, та після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару.
Форма розрахунків – безготівкова
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 300 кілограм
|
Тендерная документация
Проект договора
Проект договору _товар_яблука.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 15:35
Версия документа от: 26.11.2024 15:35
ID: b34b3ab049134df6a9aaa98724782174
|
|
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 15:37
Версия документа от: 26.11.2024 15:37
ID: b92ffd02c45549ab8048d79e925043a3
|
?:tender item config
?:hasAuction | ?:config no | |
?:hasAwardingOrder | ||
?:hasValueRestriction | ||
?:valueCurrencyEquality | ||
?:hasPrequalification | ?:config no | |
?:minBidsNumber | 1 | |
?:hasPreSelectionAgreement | ||
?:hasTenderComplaints | ?:config no | |
?:hasAwardComplaints | ?:config no | |
?:hasCancellationComplaints | ?:config no | |
?:restricted | ?:config no | |
?:hasValueEstimation | ||
?:hasQualificationComplaints | ?:config no | |
?:tenderComplainRegulation | 0 | |
?:qualificationComplainDuration | 0 | |
?:awardComplainDuration | 0 | |
?:cancellationComplainDuration | 0 | |
?:clarificationUntilDuration | 0 | |
?:qualificationDuration | 0 |
Oписание критериев
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Відповідність ДСТУ : ДСТУ 8133
Діаметр плоду : не менше 65 мм
Товарний сорт : перший
Термін достигання : пізньостиглі
|
Даты и сроки
Дата публикации | 26.11.2024 15:37 | |
Начало периода приема предложений | 26.11.2024 15:37 | |
Окончание периода приема предложений | 29.11.2024 15:33 | |
Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Комунальне некомерційне підприємство "Коростеньська центральна районна лікарня" Ушомирської сільської ради |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 40475812 |
Юридический адрес | 11571, Україна, Житомирська область, Коростенський р-н, с. Ушомир, вул. Древлянська, 12 |