Процедура закупки объявлена 26.11.2024 15:28. Дата последних изменений - 26.11.2024 15:28
Вироби медичного призначення
Идентификатор закупки | UA-2024-11-26-014008-a | |
ID | 99536020fa4a4c7b894f8cd2c5a7eb9e | |
Идентификатор плана | UA-P-2024-11-26-017185-a |
Ожидаемая стоимость
3`365.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного Кодексу України згідно рахунків та видаткових накладних на умовах відстрочки платежу на 10 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Поставка Товару здійснюється транспортом Постачальника протягом узгодженого Сторонами строку в кількості та асортименті згідно із заявками. Термін поставки – до 15 грудня 2024 року.
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ДОНЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ІЗЮМСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ | |
Ожидаемая стоимость | 3`365.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
26.11.24
Прием предложений
до 29.11.24
Осталось2 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!
Условия оплаты согласно договора
Событие | Поставка товара | |
Описание | Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного Кодексу України згідно рахунків та видаткових накладних на умовах відстрочки платежу на 10 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | |
Тип оплаты | Постоплата | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
Период | 10 Календарные дни |
Спецификация закупки
1) |
Шапочка медична одноразова з нетканого матеріалу, нестерильна, розмір універсальний, на резинці
ДК 021:2015: 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 64250, Україна, Харківська область, с-ще Донець, вул.Центральна, будинок 5
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 15.12.2024
Информация по поставке партиями: Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного Кодексу України згідно рахунків та видаткових накладних на умовах відстрочки платежу на 10 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Поставка Товару здійснюється транспортом Постачальника протягом узгодженого Сторонами строку в кількості та асортименті згідно із заявками. Термін поставки – до 15 грудня 2024 року.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 300 штука
|
2) |
Бахіли медичні, стерильні, одноразові, високі
ДК 021:2015: 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 64250, Україна, Харківська область, с-ще Донець, вул.Центральна, будинок 5
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 15.12.2024
Информация по поставке партиями: Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного Кодексу України згідно рахунків та видаткових накладних на умовах відстрочки платежу на 10 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Поставка Товару здійснюється транспортом Постачальника протягом узгодженого Сторонами строку в кількості та асортименті згідно із заявками. Термін поставки – до 15 грудня 2024 року.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 200 штука
|
3) |
Халат медичний, одноразовий, нестерильний, розмір L (50-52)
ДК 021:2015: 33199000-1 - Одяг для медичного персоналу
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 64250, Україна, Харківська область, с-ще Донець, вул.Центральна, будинок 5
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 15.12.2024
Информация по поставке партиями: Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного Кодексу України згідно рахунків та видаткових накладних на умовах відстрочки платежу на 10 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Поставка Товару здійснюється транспортом Постачальника протягом узгодженого Сторонами строку в кількості та асортименті згідно із заявками. Термін поставки – до 15 грудня 2024 року.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 35 штука
|
4) |
Халат медичний, одноразовий, нестерильний, розмір XL (54-56)
ДК 021:2015: 33199000-1 - Одяг для медичного персоналу
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 64250, Україна, Харківська область, с-ще Донець, вул.Центральна, будинок 5
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 15.12.2024
Информация по поставке партиями: Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного Кодексу України згідно рахунків та видаткових накладних на умовах відстрочки платежу на 10 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Поставка Товару здійснюється транспортом Постачальника протягом узгодженого Сторонами строку в кількості та асортименті згідно із заявками. Термін поставки – до 15 грудня 2024 року.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 30 штука
|
Тендерная документация
Проект договора
Проєкт Договору - Медичні матеріали від 26.11.2024р..docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 15:28
Версия документа от: 26.11.2024 15:28
ID: 2f496f5fb1e647b085c65cac9651e36d
|
|
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 15:28
Версия документа от: 26.11.2024 15:28
ID: e6d57a8325a04cdc86955bf4313992f7
|
?:tender item config
?:hasAuction | ?:config no | |
?:hasAwardingOrder | ||
?:hasValueRestriction | ||
?:valueCurrencyEquality | ||
?:hasPrequalification | ?:config no | |
?:minBidsNumber | 1 | |
?:hasPreSelectionAgreement | ||
?:hasTenderComplaints | ?:config no | |
?:hasAwardComplaints | ?:config no | |
?:hasCancellationComplaints | ?:config no | |
?:hasValueEstimation | ||
?:hasQualificationComplaints | ?:config no | |
?:tenderComplainRegulation | 0 | |
?:qualificationComplainDuration | 0 | |
?:awardComplainDuration | 0 | |
?:cancellationComplainDuration | 0 | |
?:clarificationUntilDuration | 0 | |
?:qualificationDuration | 0 | |
?:restricted | ?:config no |
Oписание критериев
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Кількість використань : Одноразова
Матеріал : Нетканний матеріал
Стерильність Ожидаемое значение: нет
Розмір : Універсальний
Пакування : Індивідуальне, Групове
Кріплення : Резинка
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Тип : Високі
Стерильність Ожидаемое значение: Да
Кількість використань : Одноразові
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Тип : Халат медичний
Кількість використань : Одноразовий
Стерильність Ожидаемое значение: нет
Розмір : L (50-52)
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Тип : Халат медичний
Кількість використань : Одноразовий
Розмір : XL (54-56)
Стерильність Ожидаемое значение: нет
|
Даты и сроки
Дата публикации | 26.11.2024 15:28 | |
Начало периода приема предложений | 26.11.2024 15:28 | |
Окончание периода приема предложений | 29.11.2024 17:00 | |
Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ДОНЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ІЗЮМСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 44083285 |
Юридический адрес | 64250, Україна, Харківська область, с-ще Донець, вул.Центральна, будинок 5 |