Процедура закупки объявлена 26.11.2024 15:16. Дата последних изменений - 26.11.2024 15:16
Сир твердий 50%, без добавок 1 кг; Сир кисломолочний 9-10%, 1 кг
Идентификатор закупки | UA-2024-11-26-013137-a | |
ID | 8f9c854298bf4847bb096abadfb4818a | |
Идентификатор плана | UA-P-2024-11-26-016191-a |
Ожидаемая стоимость
47`491.02 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Ціна Товару має включати всі податки, збори та інші обов’язкові платежі, витрати, пов’язані з передпродажною підготовкою та реалізацією Товару Замовнику, всі витрати Постачальника, враховуючи вартість транспортних послуг на доставку Товару до місця поставки, визначеного цим Договором, здійснення вантажно-розвантажувальних послуг при поставці Товару; занос Товару в приміщення; перевірку комплектності, цілісності та відсутності пошкоджень у присутності представників Замовника. Строк поставки товару становить не пізніше 3 робочих днів від часу отримання заявки від Замовника. Постачання протягом строку дії Договору по заявці Закладів Замовника в робочі дні та години з понеділка по п’ятницю з 8 год. 00 хв. до 16 год. 30. хв. Обсяг кожної поставки – згідно із заявками Замовника, без обмеження розміру мінімального замовлення. Заявки подаються Замовником в письмовій, або усній формі, або електронною поштою на електронну адресу. Постачання товару не рідше 1 разу на тиждень до комори кожного окремого закладу освіти; Поставка Товару здійснюється за адресами Замовника, які зазначені в Проекті Договору у Додатку 2. Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно з заявкою / замовленням Замовника. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника. Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної Товару.
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | ВІДДІЛ ОСВІТИ ТЕРЕБОВЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ | |
Ожидаемая стоимость | 47`491.02 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
26.11.24
Прием предложений
до 29.11.24
Осталось3 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!
Условия оплаты согласно договора
Событие | Поставка товара | |
Тип оплаты | Постоплата | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
Период | 30 Календарные дни |
Спецификация закупки
1) |
Сир твердий 50%, без добавок
ДК 021:2015: 15540000-5 - Сирні продукти
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 48100, Україна, Тернопільська область, м. Теребовля, 48100 Україна Тернопільська область м. Теребовля Шевченка 8 (за адресами дошкільних закладів освіти: “Гумниський ДНЗ “Сонечко”48108 Тернопільська область, с.Гумниська, вул. Центральна 6; Деренівський ДНЗ 48163 Тернопільська область, с.Деренівка, вул. Купчинського 129; «Долинський ДНЗ ясла-садок «Ромашка»48163 Тернопільська область, с.Долина, вул. Янівська 12/А; «Застіноцький ДНЗ «Дзвіночок» 48175 Тернопільська область, с.Застіноче, вул. Малівська 90; Кровинківський ДНЗ 48135 Тернопільська область, с.Кровинка, вул. Шевченка 34А; “Ласковецький ДНЗ “Ластівка” 48153 Тернопільська область, с.Ласківці, вул. Центральна; “Лошнівський ДНЗ “Веселка” 48133 Тернопільська область, с.Лошнів, вул. Центральна 46; «Могильницький ДНЗ» 48152 Тернопільська область, с.Нова Могильниця, вул. Центральна 5; Мшанецький ДНЗ «Калинка» 48161 Тернопільська область, с.Мшанець, вул. Шкільна; Підгайчицький ДНЗ “Малятко” 48150 Тернопільська область, с.Підгайчики, вул. Цибульська 2; “Плебанівський ДНЗ” 48117 Тернопільська область, с.Плебанівка, вул. Князя Василька 156; Теребовлянський дитячий ясла-садок «Ромашка» 48100 Тернопільська область, м.Теребовля, вул. Паращука 16 А; Теребовлянський дитячий ясла-садок “Теремок” 48100 Тернопільська область, м.Теребовля, вул. Шевченка 202; Теребовлянський дитячий ясла-садок «Сонечко» 48100 Тернопільська область, м. Теребовля, вул. Паращука 16; Семенівський ДНЗ 48108, Тернопільська обл., с. Семенів, вулиця Бічна; Млиниський ДНЗ 48164, Тернопільська область, с. Млиниська, вул. Центральна, буд.195 б; )
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Информация по поставке партиями: Ціна Товару має включати всі податки, збори та інші обов’язкові платежі, витрати, пов’язані з передпродажною підготовкою та реалізацією Товару Замовнику, всі витрати Постачальника, враховуючи вартість транспортних послуг на доставку Товару до місця поставки, визначеного цим Договором, здійснення вантажно-розвантажувальних послуг при поставці Товару; занос Товару в приміщення; перевірку комплектності, цілісності та відсутності пошкоджень у присутності представників Замовника.
Строк поставки товару становить не пізніше 3 робочих днів від часу отримання заявки від Замовника. Постачання протягом строку дії Договору по заявці Закладів Замовника в робочі дні та години з понеділка по п’ятницю з 8 год. 00 хв. до 16 год. 30. хв. Обсяг кожної поставки – згідно із заявками Замовника, без обмеження розміру мінімального замовлення. Заявки подаються Замовником в письмовій, або усній формі, або електронною поштою на електронну адресу. Постачання товару не рідше 1 разу на тиждень до комори кожного окремого закладу освіти;
Поставка Товару здійснюється за адресами Замовника, які зазначені в Проекті Договору у Додатку 2. Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно з заявкою / замовленням Замовника. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника.
Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної Товару.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 33 кілограм
|
2) |
Сир кисломолочний 9%
ДК 021:2015: 15540000-5 - Сирні продукти
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, 48100 Україна Тернопільська область м. Теребовля Шевченка 8 (за адресами дошкільних закладів освіти: “Гумниський ДНЗ “Сонечко”48108 Тернопільська область, с.Гумниська, вул. Центральна 6; Деренівський ДНЗ 48163 Тернопільська область, с.Деренівка, вул. Купчинського 129; «Долинський ДНЗ ясла-садок «Ромашка»48163 Тернопільська область, с.Долина, вул. Янівська 12/А; «Застіноцький ДНЗ «Дзвіночок» 48175 Тернопільська область, с.Застіноче, вул. Малівська 90; Кровинківський ДНЗ 48135 Тернопільська область, с.Кровинка, вул. Шевченка 34А; “Ласковецький ДНЗ “Ластівка” 48153 Тернопільська область, с.Ласківці, вул. Центральна; “Лошнівський ДНЗ “Веселка” 48133 Тернопільська область, с.Лошнів, вул. Центральна 46; «Могильницький ДНЗ» 48152 Тернопільська область, с.Нова Могильниця, вул. Центральна 5; Мшанецький ДНЗ «Калинка» 48161 Тернопільська область, с.Мшанець, вул. Шкільна; Підгайчицький ДНЗ “Малятко” 48150 Тернопільська область, с.Підгайчики, вул. Цибульська 2; “Плебанівський ДНЗ” 48117 Тернопільська область, с.Плебанівка, вул. Князя Василька 156; Теребовлянський дитячий ясла-садок «Ромашка» 48100 Тернопільська область, м.Теребовля, вул. Паращука 16 А; Теребовлянський дитячий ясла-садок “Теремок” 48100 Тернопільська область, м.Теребовля, вул. Шевченка 202; Теребовлянський дитячий ясла-садок «Сонечко» 48100 Тернопільська область, м. Теребовля, вул. Паращука 16; Семенівський ДНЗ 48108, Тернопільська обл., с. Семенів, вулиця Бічна; Млиниський ДНЗ 48164, Тернопільська область, с. Млиниська, вул. Центральна, буд.195 б; )
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Информация по поставке партиями: Ціна Товару має включати всі податки, збори та інші обов’язкові платежі, витрати, пов’язані з передпродажною підготовкою та реалізацією Товару Замовнику, всі витрати Постачальника, враховуючи вартість транспортних послуг на доставку Товару до місця поставки, визначеного цим Договором, здійснення вантажно-розвантажувальних послуг при поставці Товару; занос Товару в приміщення; перевірку комплектності, цілісності та відсутності пошкоджень у присутності представників Замовника.
Строк поставки товару становить не пізніше 3 робочих днів від часу отримання заявки від Замовника. Постачання протягом строку дії Договору по заявці Закладів Замовника в робочі дні та години з понеділка по п’ятницю з 8 год. 00 хв. до 16 год. 30. хв. Обсяг кожної поставки – згідно із заявками Замовника, без обмеження розміру мінімального замовлення. Заявки подаються Замовником в письмовій, або усній формі, або електронною поштою на електронну адресу. Постачання товару не рідше 1 разу на тиждень до комори кожного окремого закладу освіти;
Поставка Товару здійснюється за адресами Замовника, які зазначені в Проекті Договору у Додатку 2. Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно з заявкою / замовленням Замовника. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника.
Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної Товару.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 230 кілограм
|
Тендерная документация
Проект договора
Проект договору сири.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 15:07
Версия документа от: 26.11.2024 15:07
ID: a620787b80c74c60993d4c340e466440
|
|
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 15:16
Версия документа от: 26.11.2024 15:16
ID: 96797c2b753b4920b9d27c8cb1570260
|
?:tender item config
?:hasAuction | ?:config no | |
?:hasAwardingOrder | ||
?:hasValueRestriction | ||
?:valueCurrencyEquality | ||
?:hasPrequalification | ?:config no | |
?:minBidsNumber | 1 | |
?:hasPreSelectionAgreement | ||
?:hasTenderComplaints | ?:config no | |
?:hasAwardComplaints | ?:config no | |
?:hasCancellationComplaints | ?:config no | |
?:restricted | ?:config no | |
?:hasValueEstimation | ||
?:hasQualificationComplaints | ?:config no | |
?:tenderComplainRegulation | 0 | |
?:qualificationComplainDuration | 0 | |
?:awardComplainDuration | 0 | |
?:cancellationComplainDuration | 0 | |
?:clarificationUntilDuration | 0 | |
?:qualificationDuration | 0 |
Oписание критериев
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Відповідність ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421) Ожидаемое значение: Да
Добавки : без добавок
Масова частка жиру Ожидаемое значение: 50 відсоток
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Відповідність ДСТУ 4554 Ожидаемое значение: Да
Добавки Ожидаемое значение: нет
Масова частка жиру Ожидаемое значение: 9 відсоток
|
Даты и сроки
Дата публикации | 26.11.2024 15:16 | |
Начало периода приема предложений | 26.11.2024 15:16 | |
Окончание периода приема предложений | 29.11.2024 09:00 | |
Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | ВІДДІЛ ОСВІТИ ТЕРЕБОВЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 40650849 |
Юридический адрес | 48100, Україна, Тернопільська область, м. Теребовля, вул. Шевченка, буд. 8 |