Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 26.11.2024 10:37. Дата последних изменений - 26.11.2024 10:37

ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (30197640-4 Папір Mix Intensive А4 80 г/м2; 30190000-7 Файли, А4,40мкм; 30192500-6 Плівка для ламінування, А4, 100мк; 30192500-6 Плівка для ламінування, А4, 125мкм; 30192121-5 Кулькові ручки, автоматична) (придбання канцелярських товарів для логопедів))

Идентификатор закупки UA-2024-11-26-003372-a  
ID 1dd495ea34f445e68b233a8752bcecd0  
Идентификатор плана UA-P-2024-11-26-004481-a  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (30197640-4 Папір Mix Intensive А4 80 г/м2; 30190000-7 Файли, А4,40мкм; 30192500-6 Плівка для ламінування, А4, 100мк; 30192500-6 Плівка для ламінування, А4, 125мкм; 30192121-5 Кулькові ручки, автоматична) (придбання канцелярських товарів для логопедів)). Місце поставки: м. Київ, вул. Інститутська, 24/7. Строк поставки – протягом 20 календарних днів з дня укладання договору. Оплата здійснюються за рахунок коштів місцевого бюджету протягом 30 днів після отримання товарів на підставі видаткової накладної відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 30-ти робочих днів з дати отримання «Замовником» бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок у відділенні Державного казначейства. (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації  
Ожидаемая стоимость 11`692.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
26.11.24
Прием предложений
до 30.11.24
Осталось4 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!

Условия оплаты согласно договора

Событие Поставка товара  
Описание Оплата здійснюються за рахунок коштів місцевого бюджету протягом 30 днів після отримання товарів на підставі видаткової накладної відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 30-ти робочих днів з дати отримання «Замовником» бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок у відділенні Державного казначейства.  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 30 Рабочие дни  

Спецификация закупки

1)
Плівка для ламінування листова А4 (216х303мм), 125 мкм, глянцева, 100 шт
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 25.12.2024
Информация по поставке партиями: ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (30197640-4 Папір Mix Intensive А4 80 г/м2; 30190000-7 Файли, А4,40мкм; 30192500-6 Плівка для ламінування, А4, 100мк; 30192500-6 Плівка для ламінування, А4, 125мкм; 30192121-5 Кулькові ручки, автоматична) (придбання канцелярських товарів для логопедів)). Місце поставки: м. Київ, вул. Інститутська, 24/7. Строк поставки – протягом 20 календарних днів з дня укладання договору. Оплата здійснюються за рахунок коштів місцевого бюджету протягом 30 днів після отримання товарів на підставі видаткової накладної відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 30-ти робочих днів з дати отримання «Замовником» бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок у відділенні Державного казначейства. (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 6 пачка
2)
Плівка для ламінування А4 (216х303мм), 105 мкм, глянцева
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 25.12.2024
Информация по поставке партиями: ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (30197640-4 Папір Mix Intensive А4 80 г/м2; 30190000-7 Файли, А4,40мкм; 30192500-6 Плівка для ламінування, А4, 100мк; 30192500-6 Плівка для ламінування, А4, 125мкм; 30192121-5 Кулькові ручки, автоматична) (придбання канцелярських товарів для логопедів)). Місце поставки: м. Київ, вул. Інститутська, 24/7. Строк поставки – протягом 20 календарних днів з дня укладання договору. Оплата здійснюються за рахунок коштів місцевого бюджету протягом 30 днів після отримання товарів на підставі видаткової накладної відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 30-ти робочих днів з дати отримання «Замовником» бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок у відділенні Державного казначейства. (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 6 пачка
3)
Папір офісний кольоровий
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 25.12.2024
Информация по поставке партиями: ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (30197640-4 Папір Mix Intensive А4 80 г/м2; 30190000-7 Файли, А4,40мкм; 30192500-6 Плівка для ламінування, А4, 100мк; 30192500-6 Плівка для ламінування, А4, 125мкм; 30192121-5 Кулькові ручки, автоматична) (придбання канцелярських товарів для логопедів)). Місце поставки: м. Київ, вул. Інститутська, 24/7. Строк поставки – протягом 20 календарних днів з дня укладання договору. Оплата здійснюються за рахунок коштів місцевого бюджету протягом 30 днів після отримання товарів на підставі видаткової накладної відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 30-ти робочих днів з дати отримання «Замовником» бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок у відділенні Державного казначейства. (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 6 пачка
4)
Ручка кулькова, автоматична, пластиковий корпус, пише синім, 0,7мм
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 25.12.2024
Информация по поставке партиями: ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (30197640-4 Папір Mix Intensive А4 80 г/м2; 30190000-7 Файли, А4,40мкм; 30192500-6 Плівка для ламінування, А4, 100мк; 30192500-6 Плівка для ламінування, А4, 125мкм; 30192121-5 Кулькові ручки, автоматична) (придбання канцелярських товарів для логопедів)). Місце поставки: м. Київ, вул. Інститутська, 24/7. Строк поставки – протягом 20 календарних днів з дня укладання договору. Оплата здійснюються за рахунок коштів місцевого бюджету протягом 30 днів після отримання товарів на підставі видаткової накладної відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 30-ти робочих днів з дати отримання «Замовником» бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок у відділенні Державного казначейства. (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 150 штука
5)
Файли для документів
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 25.12.2024
Информация по поставке партиями: ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (30197640-4 Папір Mix Intensive А4 80 г/м2; 30190000-7 Файли, А4,40мкм; 30192500-6 Плівка для ламінування, А4, 100мк; 30192500-6 Плівка для ламінування, А4, 125мкм; 30192121-5 Кулькові ручки, автоматична) (придбання канцелярських товарів для логопедів)). Місце поставки: м. Київ, вул. Інститутська, 24/7. Строк поставки – протягом 20 календарних днів з дня укладання договору. Оплата здійснюються за рахунок коштів місцевого бюджету протягом 30 днів після отримання товарів на підставі видаткової накладної відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 30-ти робочих днів з дати отримання «Замовником» бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок у відділенні Державного казначейства. (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 12 штука

Тендерная документация

Проект договора
Проект договору_3019.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 10:35
Версия документа от: 26.11.2024 10:35
ID: 21307f05975043f69b43175245aacb82
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 10:37
Версия документа от: 26.11.2024 10:37
ID: bfa4856821c948e3a3abeab37881bc6d

?:tender item config

?:hasAuction Ні  
?:hasAwardingOrder Так  
?:hasValueRestriction Так  
?:valueCurrencyEquality Так  
?:hasPrequalification Ні  
?:minBidsNumber 1  
?:hasPreSelectionAgreement Так  
?:hasTenderComplaints Ні  
?:hasAwardComplaints Ні  
?:hasCancellationComplaints Ні  
?:hasValueEstimation Так  
?:hasQualificationComplaints Ні  
?:tenderComplainRegulation 0  
?:qualificationComplainDuration 0  
?:awardComplainDuration 0  
?:cancellationComplainDuration 0  
?:clarificationUntilDuration 0  
?:qualificationDuration 0  
?:restricted Ні  

Oписание критериев

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерий относится к предмету закупки Плівка для ламінування листова А4 (216х3
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Поверхня : глянцева
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.11.2024
Формат : A4 (216x303мм)
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.11.2024
Вид : плівка
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.11.2024
Форма випуску : листова
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.11.2024
Кількість в пачці ?:tender criteria requirement min_maxValue: 100 - 100 штук
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.11.2024
Товщина плівки ?:tender criteria requirement min_maxValue: 125 - 125 мкм
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.11.2024
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерий относится к предмету закупки Плівка для ламінування А4 (216х303мм), 1
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Тип ламінатора : конвертовий
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.11.2024
Вид : плівка
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.11.2024
Формат : A4 (216x303мм)
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.11.2024
Форма випуску : листова
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.11.2024
Поверхня : глянцева
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.11.2024
Кількість в пачці ?:tender criteria requirement min_maxValue: 100 - 100 штук
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.11.2024
Товщина плівки ?:tender criteria requirement min_maxValue: 100 - 105 мкм
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.11.2024
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерий относится к предмету закупки Папір офісний кольоровий
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Клас : А
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.11.2024
Бренд : УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.11.2024
Колір : різнобарвний
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.11.2024
Формат : A4 (210х297 мм)
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.11.2024
Щільність паперу ?:tender criteria requirement min_maxValue: 80 - 80 г/м²
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.11.2024
Кількість аркушів ?:tender criteria requirement min_maxValue: 250 - 250 штуки
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.11.2024
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерий относится к предмету закупки Ручка кулькова, автоматична, пластиковий
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Колір чорнила : синій
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.11.2024
Вид : автоматична
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.11.2024
Тип : кулькова
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.11.2024
Матеріал корпусу : пластик
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.11.2024
Товщина лінії Ожидаемое значение: 0.7 мм
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.11.2024
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерий относится к предмету закупки Файли для документів
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Орієнтація документа : вертикальна
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.11.2024
Бренд : SCHOLZ
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.11.2024
Матеріал : PP (поліпропілен)
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.11.2024
Фактура поверхні : гладка
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.11.2024
Формат аркуша паперу : А4 (210х297 мм)
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.11.2024
Колір плівки : прозорий
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.11.2024
Кількість файлів в пачці ?:tender criteria requirement min_maxValue: 100 - 100 штук
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.11.2024
Товщина плівки ?:tender criteria requirement min_maxValue: 40 - 40 мкм
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.11.2024
Перфорація універсальна
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.11.2024

Даты и сроки

Дата публикации 26.11.2024 10:37  
Начало периода приема предложений 26.11.2024 10:37  
Окончание периода приема предложений 30.11.2024 09:00  
Дата проведения онлайн-аукциона ожидается  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 39833860  
Юридический адрес 01021, Україна, Київська область, Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7