Процедура закупки объявлена 26.11.2024 10:37. Дата последних изменений - 26.11.2024 10:37
ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (30197640-4 Папір Mix Intensive А4 80 г/м2; 30190000-7 Файли, А4,40мкм; 30192500-6 Плівка для ламінування, А4, 100мк; 30192500-6 Плівка для ламінування, А4, 125мкм; 30192121-5 Кулькові ручки, автоматична) (придбання канцелярських товарів для логопедів))
Идентификатор закупки | UA-2024-11-26-003372-a | |
ID | 1dd495ea34f445e68b233a8752bcecd0 | |
Идентификатор плана | UA-P-2024-11-26-004481-a |
Ожидаемая стоимость
11`692.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (30197640-4 Папір Mix Intensive А4 80 г/м2; 30190000-7 Файли, А4,40мкм; 30192500-6 Плівка для ламінування, А4, 100мк; 30192500-6 Плівка для ламінування, А4, 125мкм; 30192121-5 Кулькові ручки, автоматична) (придбання канцелярських товарів для логопедів)). Місце поставки: м. Київ, вул. Інститутська, 24/7. Строк поставки – протягом 20 календарних днів з дня укладання договору. Оплата здійснюються за рахунок коштів місцевого бюджету протягом 30 днів після отримання товарів на підставі видаткової накладної відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 30-ти робочих днів з дати отримання «Замовником» бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок у відділенні Державного казначейства. (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації | |
Ожидаемая стоимость | 11`692.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
26.11.24
Прием предложений
до 30.11.24
Осталось4 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!
Условия оплаты согласно договора
Событие | Поставка товара | |
Описание | Оплата здійснюються за рахунок коштів місцевого бюджету протягом 30 днів після отримання товарів на підставі видаткової накладної відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 30-ти робочих днів з дати отримання «Замовником» бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок у відділенні Державного казначейства. | |
Тип оплаты | Постоплата | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
Период | 30 Рабочие дни |
Спецификация закупки
1) |
Плівка для ламінування листова А4 (216х303мм), 125 мкм, глянцева, 100 шт
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 25.12.2024
Информация по поставке партиями: ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (30197640-4 Папір Mix Intensive А4 80 г/м2; 30190000-7 Файли, А4,40мкм; 30192500-6 Плівка для ламінування, А4, 100мк; 30192500-6 Плівка для ламінування, А4, 125мкм; 30192121-5 Кулькові ручки, автоматична) (придбання канцелярських товарів для логопедів)).
Місце поставки: м. Київ, вул. Інститутська, 24/7.
Строк поставки – протягом 20 календарних днів з дня укладання договору.
Оплата здійснюються за рахунок коштів місцевого бюджету протягом 30 днів після отримання товарів на підставі видаткової накладної відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 30-ти робочих днів з дати отримання «Замовником» бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок у відділенні Державного казначейства.
(Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 6 пачка
|
2) |
Плівка для ламінування А4 (216х303мм), 105 мкм, глянцева
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 25.12.2024
Информация по поставке партиями: ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (30197640-4 Папір Mix Intensive А4 80 г/м2; 30190000-7 Файли, А4,40мкм; 30192500-6 Плівка для ламінування, А4, 100мк; 30192500-6 Плівка для ламінування, А4, 125мкм; 30192121-5 Кулькові ручки, автоматична) (придбання канцелярських товарів для логопедів)).
Місце поставки: м. Київ, вул. Інститутська, 24/7.
Строк поставки – протягом 20 календарних днів з дня укладання договору.
Оплата здійснюються за рахунок коштів місцевого бюджету протягом 30 днів після отримання товарів на підставі видаткової накладної відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 30-ти робочих днів з дати отримання «Замовником» бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок у відділенні Державного казначейства.
(Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 6 пачка
|
3) |
Папір офісний кольоровий
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 25.12.2024
Информация по поставке партиями: ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (30197640-4 Папір Mix Intensive А4 80 г/м2; 30190000-7 Файли, А4,40мкм; 30192500-6 Плівка для ламінування, А4, 100мк; 30192500-6 Плівка для ламінування, А4, 125мкм; 30192121-5 Кулькові ручки, автоматична) (придбання канцелярських товарів для логопедів)).
Місце поставки: м. Київ, вул. Інститутська, 24/7.
Строк поставки – протягом 20 календарних днів з дня укладання договору.
Оплата здійснюються за рахунок коштів місцевого бюджету протягом 30 днів після отримання товарів на підставі видаткової накладної відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 30-ти робочих днів з дати отримання «Замовником» бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок у відділенні Державного казначейства.
(Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 6 пачка
|
4) |
Ручка кулькова, автоматична, пластиковий корпус, пише синім, 0,7мм
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 25.12.2024
Информация по поставке партиями: ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (30197640-4 Папір Mix Intensive А4 80 г/м2; 30190000-7 Файли, А4,40мкм; 30192500-6 Плівка для ламінування, А4, 100мк; 30192500-6 Плівка для ламінування, А4, 125мкм; 30192121-5 Кулькові ручки, автоматична) (придбання канцелярських товарів для логопедів)).
Місце поставки: м. Київ, вул. Інститутська, 24/7.
Строк поставки – протягом 20 календарних днів з дня укладання договору.
Оплата здійснюються за рахунок коштів місцевого бюджету протягом 30 днів після отримання товарів на підставі видаткової накладної відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 30-ти робочих днів з дати отримання «Замовником» бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок у відділенні Державного казначейства.
(Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 150 штука
|
5) |
Файли для документів
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 25.12.2024
Информация по поставке партиями: ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (30197640-4 Папір Mix Intensive А4 80 г/м2; 30190000-7 Файли, А4,40мкм; 30192500-6 Плівка для ламінування, А4, 100мк; 30192500-6 Плівка для ламінування, А4, 125мкм; 30192121-5 Кулькові ручки, автоматична) (придбання канцелярських товарів для логопедів)).
Місце поставки: м. Київ, вул. Інститутська, 24/7.
Строк поставки – протягом 20 календарних днів з дня укладання договору.
Оплата здійснюються за рахунок коштів місцевого бюджету протягом 30 днів після отримання товарів на підставі видаткової накладної відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 30-ти робочих днів з дати отримання «Замовником» бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок у відділенні Державного казначейства.
(Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 12 штука
|
Тендерная документация
Проект договора
Проект договору_3019.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 10:35
Версия документа от: 26.11.2024 10:35
ID: 21307f05975043f69b43175245aacb82
|
|
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 10:37
Версия документа от: 26.11.2024 10:37
ID: bfa4856821c948e3a3abeab37881bc6d
|
?:tender item config
?:hasAuction | Ні | |
?:hasAwardingOrder | Так | |
?:hasValueRestriction | Так | |
?:valueCurrencyEquality | Так | |
?:hasPrequalification | Ні | |
?:minBidsNumber | 1 | |
?:hasPreSelectionAgreement | Так | |
?:hasTenderComplaints | Ні | |
?:hasAwardComplaints | Ні | |
?:hasCancellationComplaints | Ні | |
?:hasValueEstimation | Так | |
?:hasQualificationComplaints | Ні | |
?:tenderComplainRegulation | 0 | |
?:qualificationComplainDuration | 0 | |
?:awardComplainDuration | 0 | |
?:cancellationComplainDuration | 0 | |
?:clarificationUntilDuration | 0 | |
?:qualificationDuration | 0 | |
?:restricted | Ні |
Oписание критериев
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Поверхня : глянцева
Формат : A4 (216x303мм)
Вид : плівка
Форма випуску : листова
Кількість в пачці ?:tender criteria requirement min_maxValue: 100 - 100 штук
Товщина плівки ?:tender criteria requirement min_maxValue: 125 - 125 мкм
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Тип ламінатора : конвертовий
Вид : плівка
Формат : A4 (216x303мм)
Форма випуску : листова
Поверхня : глянцева
Кількість в пачці ?:tender criteria requirement min_maxValue: 100 - 100 штук
Товщина плівки ?:tender criteria requirement min_maxValue: 100 - 105 мкм
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Клас : А
Бренд : УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР
Колір : різнобарвний
Формат : A4 (210х297 мм)
Щільність паперу ?:tender criteria requirement min_maxValue: 80 - 80 г/м²
Кількість аркушів ?:tender criteria requirement min_maxValue: 250 - 250 штуки
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Колір чорнила : синій
Вид : автоматична
Тип : кулькова
Матеріал корпусу : пластик
Товщина лінії Ожидаемое значение: 0.7 мм
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Орієнтація документа : вертикальна
Бренд : SCHOLZ
Матеріал : PP (поліпропілен)
Фактура поверхні : гладка
Формат аркуша паперу : А4 (210х297 мм)
Колір плівки : прозорий
Кількість файлів в пачці ?:tender criteria requirement min_maxValue: 100 - 100 штук
Товщина плівки ?:tender criteria requirement min_maxValue: 40 - 40 мкм
Перфорація універсальна
|
Даты и сроки
Дата публикации | 26.11.2024 10:37 | |
Начало периода приема предложений | 26.11.2024 10:37 | |
Окончание периода приема предложений | 30.11.2024 09:00 | |
Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 39833860 |
Юридический адрес | 01021, Україна, Київська область, Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7 |