Процедура закупки объявлена 25.11.2024 16:21. Дата последних изменений - 25.11.2024 16:48
Цукор буряковий, кристалічний, білий, першої категорії, ДСТУ 4623
Идентификатор закупки | UA-2024-11-25-016065-a | |
ID | 5c5bd27e7afe4eb2aa9fb5da26382908 | |
Идентификатор плана | UA-P-2024-11-20-011591-a |
Ожидаемая стоимость
14`400.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Просимо врахувати, що Кельменецька селищна територіальна громада Дністровського району є прикордонною зоною При доставці товару ПОСТАЧАЛЬНИК надає видаткові накладні по кожній категорії призначення в двох примірниках – один за адресою поставки, другий – в бухгалтерію ЗАМОВНИКА. У видаткових накладних вказується назва товару, одиниця вимірювання, ціна за одиницю, сума, назва документа, що посвідчує якість товару (сертифікату, декларації, посвідчення про якість тощо). Крім того, ПОСТАЧАЛЬНИК надає в бухгалтерію ЗАМОВНИКА узагальнену накладну на весь товар, доставлений в пункти призначення з обов’язковою розшифровкою кількості товару по кожній адресі доставки та категорії призначення для оплати в Казначейській службі. Товар має постачатися дрібними партіями, регулюється залежно від строку їх реалізації та кількості дітей, які відвідують навчальний заклад (перелік і адреса наведені у Додатку 2) у кількості та асортименті згідно із заявками ЗАМОВНИКА щоденно. Доставка проводиться 2 рази на місяць в робочі дні з 8-00 до 16-00 годин в обумовлений час транспортом Постачальника з дотриманням санітарно-гігієнічних умов зберігання та перевезення продукції. Доставка Товару до харчоблоків та його розвантаження здійснюється за рахунок та засобами ПОСТАЧАЛЬНИКА. Датою постачання товару є дата приймання ЗАМОВНИКОМ партії товару, що підтверджується підписом уповноваженого представника ЗАМОВНИКА на всіх примірниках видаткової накладної. Товар має бути упакований таким чином, щоб забезпечувати його належне збереження та безпеку. Тара, яка має бути використана для пакування та транспортування товару, повинна бути чистою, сухою, неушкодженою, добре запакованою та не повинна мати стороннього запаху. Упаковка повинна бути промаркована. Транспортний засіб повинен бути чистим, сухим, без стороннього запаху, з проведеною дез(сан)обробкою. Водій (експедитор) обов'язково повинен мати копію особистої медичної книжки. Товар поставляється з: видатковими накладними та копіями Сертифікату якості на товар або висновком держаної санітарно-епідеміологічної служби для кожного закладу окремо.
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | КЕЛЬМЕНЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА ДНІСТРОВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ | |
Ожидаемая стоимость | 14`400.00 Гривна (без НДС) | |
Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
25.11.24
Прием предложений
до 29.11.24
Торги отменены
25.11.24
Условия оплаты согласно договора
Событие | Поставка товара | |
Описание | З моменту одержання Товару | |
Тип оплаты | Постоплата | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
Период | 30 Календарные дни |
Спецификация закупки
1) |
Цукор буряковий, кристалічний, білий, першої категорії, ДСТУ 4623
ДК 021:2015: 15830000-5 - Цукор і супутня продукція
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 60100, Україна, Чернівецька область, Кельменецька територіальна громада, За адресами підпорядкованих Замовнику закладів освіти, згідно додатку 2 до ДоговоруК
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Информация по поставке партиями: Просимо врахувати, що Кельменецька селищна територіальна громада Дністровського району є прикордонною зоною
При доставці товару ПОСТАЧАЛЬНИК надає видаткові накладні по кожній категорії призначення в двох примірниках – один за адресою поставки, другий – в бухгалтерію ЗАМОВНИКА. У видаткових накладних вказується назва товару, одиниця вимірювання, ціна за одиницю, сума, назва документа, що посвідчує якість товару (сертифікату, декларації, посвідчення про якість тощо). Крім того, ПОСТАЧАЛЬНИК надає в бухгалтерію ЗАМОВНИКА узагальнену накладну на весь товар, доставлений в пункти призначення з обов’язковою розшифровкою кількості товару по кожній адресі доставки та категорії призначення для оплати в Казначейській службі.
Товар має постачатися дрібними партіями, регулюється залежно від строку їх реалізації та кількості дітей, які відвідують навчальний заклад (перелік і адреса наведені у Додатку 2) у кількості та асортименті згідно із заявками ЗАМОВНИКА щоденно. Доставка проводиться 2 рази на місяць в робочі дні з 8-00 до 16-00 годин в обумовлений час транспортом Постачальника з дотриманням санітарно-гігієнічних умов зберігання та перевезення продукції.
Доставка Товару до харчоблоків та його розвантаження здійснюється за рахунок та засобами ПОСТАЧАЛЬНИКА.
Датою постачання товару є дата приймання ЗАМОВНИКОМ партії товару, що підтверджується підписом уповноваженого представника ЗАМОВНИКА на всіх примірниках видаткової накладної.
Товар має бути упакований таким чином, щоб забезпечувати його належне збереження та безпеку. Тара, яка має бути використана для пакування та транспортування товару, повинна бути чистою, сухою, неушкодженою, добре запакованою та не повинна мати стороннього запаху. Упаковка повинна бути промаркована.
Транспортний засіб повинен бути чистим, сухим, без стороннього запаху, з проведеною дез(сан)обробкою. Водій (експедитор) обов'язково повинен мати копію особистої медичної книжки. Товар поставляється з: видатковими накладними та копіями Сертифікату якості на товар або висновком держаної санітарно-епідеміологічної служби для кожного закладу окремо.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 400 кілограм
|
Тендерная документация
Проект договора
Проект Договору-цукор.doc
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 25.11.2024 16:20
Версия документа от: 25.11.2024 16:20
ID: 5b78c4d785fb487788188a70f62ba4d0
|
|
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 25.11.2024 16:21
Версия документа от: 25.11.2024 16:21
ID: 35105496c66b474dbbe9710b06896f19
|
?:tender item config
?:hasAuction | Ні | |
?:hasAwardingOrder | Так | |
?:hasValueRestriction | Так | |
?:valueCurrencyEquality | Так | |
?:hasPrequalification | Ні | |
?:minBidsNumber | 1 | |
?:hasPreSelectionAgreement | Так | |
?:hasTenderComplaints | Ні | |
?:hasAwardComplaints | Ні | |
?:hasCancellationComplaints | Ні | |
?:restricted | Ні | |
?:hasValueEstimation | Так | |
?:hasQualificationComplaints | Ні | |
?:tenderComplainRegulation | 0 | |
?:qualificationComplainDuration | 0 | |
?:awardComplainDuration | 0 | |
?:cancellationComplainDuration | 0 | |
?:clarificationUntilDuration | 0 | |
?:qualificationDuration | 0 |
Oписание критериев
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Тип : білий
Відповідність ДСТУ 4623 Ожидаемое значение: Да
Категорія : перша
Вид : кристалічний
|
Даты и сроки
Дата публикации | 25.11.2024 16:21 | |
Начало периода приема предложений | 25.11.2024 16:21 | |
Окончание периода приема предложений | 29.11.2024 00:00 | |
Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | КЕЛЬМЕНЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА ДНІСТРОВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 04417010 |
Юридический адрес | 60100, Україна, Чернівецька область, селище Кельменці, ПЛ. ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 4 |