Процедура закупки объявлена 25.11.2024 16:16. Дата последних изменений - 25.11.2024 16:16
Паперові рушники (код ДК 021:2015:33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки)
Идентификатор закупки | UA-2024-11-25-015854-a | |
ID | db4d08b7cc6044eea312301a515fe53b | |
Идентификатор плана | UA-P-2024-11-22-017310-a |
Ожидаемая стоимость
185`500.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Абзацом 3 пункту 66 постановою КМУ від 14.09.2020 № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу» передбачено, що умови договору не можуть відрізнятися від умов, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, та/або пропозиції переможця відбору, крім випадку зменшення ціни договору без зміни обсягу. Оскільки електронний каталог Прозоро маркету не дає технічної можливості Замовнику обирати товар з конкретними характеристиками, а лише за профілем товару, то відповідно, в проекті договору Замовником визначено товар для закупівлі з конкретними характеристиками. За результатами оцінки електронною системою закупівель, договір з переможцем відбору буде укладатись на умовах, що зазначені в проекті договору, а не згідно назви профілю товару з електронного каталогу, створеного адміністратором - централізованою закупівельною організацією, що визначається Кабінетом Міністрів України.
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САРНЕНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" САРНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ | |
Ожидаемая стоимость | 185`500.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
25.11.24
Прием предложений
до 28.11.24
Осталось2 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!
Условия оплаты согласно договора
Событие | Поставка товара | |
Тип оплаты | Постоплата | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
Период | 30 Банковские дни |
Спецификация закупки
1) |
Рушники паперові, 2-шарові, целюлозні, Z- складання, від 150 шт
ДК 021:2015: 33760000-5 - Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 34500, Україна, Рівненська область, м. Сарни, вул. Ярослава Мудрого, 3
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Информация по поставке партиями: Абзацом 3 пункту 66 постановою КМУ від 14.09.2020 № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу» передбачено, що умови договору не можуть відрізнятися від умов, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, та/або пропозиції переможця відбору, крім випадку зменшення ціни договору без зміни обсягу. Оскільки електронний каталог Прозоро маркету не дає технічної можливості Замовнику обирати товар з конкретними характеристиками, а лише за профілем товару, то відповідно, в проекті договору Замовником визначено товар для закупівлі з конкретними характеристиками. За результатами оцінки електронною системою закупівель, договір з переможцем відбору буде укладатись на умовах, що зазначені в проекті договору, а не згідно назви профілю товару з електронного каталогу, створеного адміністратором - централізованою закупівельною організацією, що визначається Кабінетом Міністрів України.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 500 штука
|
2) |
Рушники паперові, 2-шарові, целюлозні, рулон, від 60 м
ДК 021:2015: 33760000-5 - Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 34500, Україна, Рівненська область, м. Сарни, вул. Ярослава Мудрого, 3
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Информация по поставке партиями: Абзацом 3 пункту 66 постановою КМУ від 14.09.2020 № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу» передбачено, що умови договору не можуть відрізнятися від умов, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, та/або пропозиції переможця відбору, крім випадку зменшення ціни договору без зміни обсягу. Оскільки електронний каталог Прозоро маркету не дає технічної можливості Замовнику обирати товар з конкретними характеристиками, а лише за профілем товару, то відповідно, в проекті договору Замовником визначено товар для закупівлі з конкретними характеристиками. За результатами оцінки електронною системою закупівель, договір з переможцем відбору буде укладатись на умовах, що зазначені в проекті договору, а не згідно назви профілю товару з електронного каталогу, створеного адміністратором - централізованою закупівельною організацією, що визначається Кабінетом Міністрів України.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1500 штука
|
Тендерная документация
Проект договора
Договір про закупівлю прозоромаркет паперові рушники.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 25.11.2024 16:14
Версия документа от: 25.11.2024 16:14
ID: 2e9a610cc0a94010be8a9b1747d479f9
|
|
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 25.11.2024 16:16
Версия документа от: 25.11.2024 16:16
ID: f4c9b90177ab42cab2505ea1323c5a94
|
?:tender item config
?:hasAuction | Ні | |
?:hasAwardingOrder | Так | |
?:hasValueRestriction | Так | |
?:valueCurrencyEquality | Так | |
?:hasPrequalification | Ні | |
?:minBidsNumber | 1 | |
?:hasPreSelectionAgreement | Так | |
?:hasTenderComplaints | Ні | |
?:hasAwardComplaints | Ні | |
?:hasCancellationComplaints | Ні | |
?:restricted | Ні | |
?:hasValueEstimation | Так | |
?:hasQualificationComplaints | Ні | |
?:tenderComplainRegulation | 0 | |
?:qualificationComplainDuration | 0 | |
?:awardComplainDuration | 0 | |
?:cancellationComplainDuration | 0 | |
?:clarificationUntilDuration | 0 | |
?:qualificationDuration | 0 |
Oписание критериев
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Тип : В листах
Кількість шарів : Двошарові
Основа : Целюлозна основа
Тип складання : Z-складання
Кількість листів Минимальное значение: 150 штука
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Кількість шарів : Двошарові
Основа : Целюлозна основа
Тип : В рулоні
Тип складання : Рулон
Довжина рулону Минимальное значение: 60 метр
|
Даты и сроки
Дата публикации | 25.11.2024 16:16 | |
Начало периода приема предложений | 25.11.2024 16:16 | |
Окончание периода приема предложений | 28.11.2024 08:00 | |
Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САРНЕНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" САРНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 01999796 |
Юридический адрес | 34500, Україна, Рівненська область, Сарненський район, м. Сарни, вул. Ярослава Мудрого, буд. 3 |