Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 15.11.2024 10:27. Дата последних изменений - 15.11.2024 10:27

БФП Canon i-SENSYS MF3010, бандл 2 x Картридж 725 (5252B034)

Идентификатор закупки UA-2024-11-15-003013-a  
ID f9611fcce3e14f3d85643711de829a57  
Идентификатор плана UA-P-2024-11-15-003918-a  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Розрахунки за товар, що поставляються, покупцем проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару з відстрочкою платежу до 10 робочих днів з дати документального підтвердження продавцем покупцю доставки товару згідно видаткової накладної. Посилання на конкретного виробника, тип та конкретну модель товару, країну походження, є необхідним, оскільки за основними якісними та технічними характеристиками вказаний товар є таким, що оптимально відповідає вимогам та потребам замовника згідно запиту, оскільки має забезпечити військовослужбовців, що здійснюють бойові завдання для захисту держави! Товар має бути таким, що не перебував в експлуатації, не був відновленим, мати індивідуальний серійний номер кожної одиниці, стандартну комплектацію.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Виконавчий комітет Луцької міської ради  
Ожидаемая стоимость 280`000.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
15.11.24
Прием предложений
до 20.11.24
Осталось5 дней Спешите принять участие!

Условия оплаты согласно договора

Событие Поставка товара  
Описание Розрахунки за товар, що поставляються, покупцем проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару з відстрочкою платежу до 10 робочих днів з дати документального підтвердження продавцем покупцю доставки товару згідно видаткової накладної.  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 10 Рабочие дни  

Спецификация закупки

1)
Багатофункціональні пристрої
ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 43025, Україна, Волинська область, Луцьк, Україна, Волинська обл., м.Луцьк, вул.Богдана Хмельницького, 19
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 09.12.2024
Информация по поставке партиями: Розрахунки за товар, що поставляються, покупцем проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару з відстрочкою платежу до 10 робочих днів з дати документального підтвердження продавцем покупцю доставки товару згідно видаткової накладної. Посилання на конкретного виробника, тип та конкретну модель товару, країну походження, є необхідним, оскільки за основними якісними та технічними характеристиками вказаний товар є таким, що оптимально відповідає вимогам та потребам замовника згідно запиту, оскільки має забезпечити військовослужбовців, що здійснюють бойові завдання для захисту держави! Товар має бути таким, що не перебував в експлуатації, не був відновленим, мати індивідуальний серійний номер кожної одиниці, стандартну комплектацію.
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 20 штука

Тендерная документация

Проект договора
Проєкт договору.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 15.11.2024 10:27
Версия документа от: 15.11.2024 10:27
ID: 87e9f877246f4d6e8c499fc73e5e77dc
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 15.11.2024 10:27
Версия документа от: 15.11.2024 10:27
ID: 7672ed78b98744e6a50e0b780f868936

?:tender item config

?:hasAuction Ні  
?:hasAwardingOrder Так  
?:hasValueRestriction Так  
?:valueCurrencyEquality Так  
?:hasPrequalification Ні  
?:minBidsNumber 1  
?:hasPreSelectionAgreement Так  
?:hasTenderComplaints Ні  
?:hasAwardComplaints Ні  
?:hasCancellationComplaints Ні  
?:hasValueEstimation Так  
?:hasQualificationComplaints Ні  
?:tenderComplainRegulation 0  
?:qualificationComplainDuration 0  
?:awardComplainDuration 0  
?:cancellationComplainDuration 0  
?:clarificationUntilDuration 0  
?:qualificationDuration 0  
?:restricted Ні  

Oписание критериев

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерий относится к предмету закупки Багатофункціональні пристрої
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Бренд : CANON
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 15.11.2024
Технологія друку : лазерна
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 15.11.2024
Тип друку : монохромний
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 15.11.2024
Максимальний формат паперу : A4
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 15.11.2024
Максимальний об'єм друку, сторінок на місяць Ожидаемое значение: 8000
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 15.11.2024
Швидкість друку, стор./хв. Ожидаемое значение: 18
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 15.11.2024
Iнтерфейс мережевого підключення : немає
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 15.11.2024
Iнтерфейс підключення USB Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 15.11.2024
Wi-Fi Ожидаемое значение: нет
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 15.11.2024
Автоматичний двосторонній друк Ожидаемое значение: нет
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 15.11.2024
Система безперервної подачі чорнила (СБПЧ) Ожидаемое значение: нет
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 15.11.2024
Ємність лотку для подачі паперу Ожидаемое значение: 150 аркуш
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 15.11.2024
Ємність касети Ожидаемое значение: 0 аркуш
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 15.11.2024
Тип сканера : планшетний
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 15.11.2024
Місткість АПД Ожидаемое значение: 0 аркуш
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 15.11.2024
Друк з мобільних пристроїв Ожидаемое значение: нет
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 15.11.2024
Друк із USB-накопичувача Ожидаемое значение: нет
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 15.11.2024
Панель керування Ожидаемое значение: нет
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 15.11.2024
Факс Ожидаемое значение: нет
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 15.11.2024
Додаткові картриджі Ожидаемое значение: 2 штука
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 15.11.2024
Гарантійний термін Ожидаемое значение: 12 місяць
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 15.11.2024

Даты и сроки

Дата публикации 15.11.2024 10:27  
Начало периода приема предложений 15.11.2024 10:27  
Окончание периода приема предложений 20.11.2024 12:00  
Дата проведения онлайн-аукциона ожидается  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Виконавчий комітет Луцької міської ради  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 04051327  
Юридический адрес 43025, Україна, Волинська область, Луцьк, Україна, Волинська обл., м.Луцьк, вул.Богдана Хмельницького, 19