Процедура закупки объявлена 15.11.2024 09:38. Дата последних изменений - 15.11.2024 09:38
Тест- смужки для визначення рівня холестерину в крові №25; Тест-смужки до глюкометра; Тест-смужки до глюкометра
Идентификатор закупки | UA-2024-11-15-001503-a | |
ID | 3305184836354208a031b39b9b0f02e2 | |
Идентификатор плана | UA-P-2024-11-15-001210-a |
Ожидаемая стоимость
52`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Поставка однією партією. Моментом постачання вважається дата прибуття товару в місце постачання: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул.Панікахи 53, к.108 склад Комунального некомерційного підприємства «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №3» Дніпровської міської ради. Розвантаження товару представниками Учасника. Товар повинен супроводжуватися документами (копіями декларації, яка підтверджує можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту, сертифікатами якості виробника (паспорт) на партію де вказується дата виготовлення, умови та термін зберігання) завіреними Постачальником належним чином. Термін придатності товару на момент поставки буде не менше ніж 80% від загального терміну придатності. Оплата проводиться після пред’явлення постачальником накладної на товар протягом п'ятнадцяти робочих днів з моменту підписання накладної замовником
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №3" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ | |
Ожидаемая стоимость | 52`000.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
15.11.24
Прием предложений
до 20.11.24
Осталось5 дней Спешите принять участие!
Условия оплаты согласно договора
Событие | Другое событие | |
Описание | Оплата проводиться після пред’явлення постачальником накладної на товар протягом п'ятнадцяти робочих днів з моменту підписання накладної замовником | |
Тип оплаты | Постоплата | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
Период | 15 Рабочие дни |
Спецификация закупки
1) |
Тест- смужки для визначення рівня холестерину в крові №25
ДК 021:2015: 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Панікахи 53
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Информация по поставке партиями: Поставка однією партією. Моментом постачання вважається дата прибуття товару в місце постачання: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул.Панікахи 53, к.108 склад Комунального некомерційного підприємства «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №3» Дніпровської міської ради.
Розвантаження товару представниками Учасника. Товар повинен супроводжуватися документами (копіями декларації, яка підтверджує можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту, сертифікатами якості виробника (паспорт) на партію де вказується дата виготовлення, умови та термін зберігання) завіреними Постачальником належним чином. Термін придатності товару на момент поставки буде не менше ніж 80% від загального терміну придатності.
Оплата проводиться після пред’явлення постачальником накладної на товар протягом п'ятнадцяти робочих днів з моменту підписання накладної замовником
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 625 штука
|
2) |
Тест-смужки до глюкометра
ДК 021:2015: 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Панікахи 53
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Информация по поставке партиями: Поставка однією партією. Моментом постачання вважається дата прибуття товару в місце постачання: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул.Панікахи 53, к.108 склад Комунального некомерційного підприємства «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №3» Дніпровської міської ради.
Розвантаження товару представниками Учасника. Товар повинен супроводжуватися документами (копіями декларації, яка підтверджує можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту, сертифікатами якості виробника (паспорт) на партію де вказується дата виготовлення, умови та термін зберігання) завіреними Постачальником належним чином. Термін придатності товару на момент поставки буде не менше ніж 80% від загального терміну придатності.
Оплата проводиться після пред’явлення постачальником накладної на товар протягом п'ятнадцяти робочих днів з моменту підписання накладної замовником
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1000 штука
|
3) |
Тест-смужки до глюкометра
ДК 021:2015: 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Панікахи 53
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Информация по поставке партиями: Поставка однією партією. Моментом постачання вважається дата прибуття товару в місце постачання: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул.Панікахи 53, к.108 склад Комунального некомерційного підприємства «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №3» Дніпровської міської ради.
Розвантаження товару представниками Учасника. Товар повинен супроводжуватися документами (копіями декларації, яка підтверджує можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту, сертифікатами якості виробника (паспорт) на партію де вказується дата виготовлення, умови та термін зберігання) завіреними Постачальником належним чином. Термін придатності товару на момент поставки буде не менше ніж 80% від загального терміну придатності.
Оплата проводиться після пред’явлення постачальником накладної на товар протягом п'ятнадцяти робочих днів з моменту підписання накладної замовником
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 500 штука
|
Тендерная документация
Проект договора
Проект_ДОГОВОРУ ЗПП.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 15.11.2024 09:36
Версия документа от: 15.11.2024 09:36
ID: 6ad73f31fbe544ee90b5779d93a04c25
|
|
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 15.11.2024 09:38
Версия документа от: 15.11.2024 09:38
ID: db8aeefb1b414bb8814e8dc24d1003d9
|
?:tender item config
?:hasAuction | Ні | |
?:hasAwardingOrder | Так | |
?:hasValueRestriction | Так | |
?:valueCurrencyEquality | Так | |
?:hasPrequalification | Ні | |
?:minBidsNumber | 1 | |
?:hasPreSelectionAgreement | Так | |
?:hasTenderComplaints | Ні | |
?:hasAwardComplaints | Ні | |
?:hasCancellationComplaints | Ні | |
?:restricted | Ні | |
?:hasValueEstimation | Так | |
?:hasQualificationComplaints | Ні | |
?:tenderComplainRegulation | 0 | |
?:qualificationComplainDuration | 0 | |
?:awardComplainDuration | 0 | |
?:cancellationComplainDuration | 0 | |
?:clarificationUntilDuration | 0 | |
?:qualificationDuration | 0 |
Oписание критериев
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Показник : Холестерин
Матеріал дослідження : Кров
Кількість одиниць в упаковці Ожидаемое значение: 25 штука
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Тест-смужки до глюкометра
Ссылка на законодательство
Технічні характеристики
Діапазон вимірювання рівня глюкози, ммоль : 1,1-33,3 ммоль/л
Час визначення, секунд ?:tender criteria requirement min_maxValue: 5 - 5
Об’єм зразка, мкл ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0.5 - 0.5
Кодування Ожидаемое значение: Да
Вимірювання показників : Глюкоза
Серія/Лінійка : GluNeo Lite
Бренд : GluNeo
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Тест-смужки до глюкометра
Ссылка на законодательство
Технічні характеристики
Діапазон вимірювання рівня глюкози, ммоль : 1,1-33,3 ммоль/л
Час визначення, секунд ?:tender criteria requirement min_maxValue: 5 - 5
Об’єм зразка, мкл ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0.4 - 0.4
Кодування Ожидаемое значение: Да
Вимірювання показників : Глюкоза
Серія/Лінійка : One Touch Select
Бренд : One Touch
|
Даты и сроки
Дата публикации | 15.11.2024 09:38 | |
Начало периода приема предложений | 15.11.2024 09:38 | |
Окончание периода приема предложений | 20.11.2024 09:00 | |
Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №3" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 37899762 |
Юридический адрес | 49041, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. ПАНІКАХИ, буд. 53 |