Процедура закупки объявлена 14.11.2024 17:06. Дата последних изменений - 14.11.2024 17:06
Багатофункціональні пристрої
Идентификатор закупки | UA-2024-11-14-016373-a | |
ID | b0aa09f9b48345b2bfaa58551867e86a | |
Идентификатор плана | UA-P-2024-11-14-019814-a |
Ожидаемая стоимость
11`199.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Постачальник разом з Товаром зобов’язується передати Замовнику в день приймання-передачі Товару та після надання супутніх робіт/послуг, пов’язаних зі встановленням, налаштуванням Товару та введенням його в експлуатацію весь перелік документів, що вимагається проєктом Договору. Постачальник зобов’язаний постачати Замовнику Товар із синхронізованими між собою складовими та забезпечити Замовнику можливість використання Товару в повному обсязі за цільовим призначенням.Оплата Товару здійснюється впродовж 10 робочих днів з дати поставки (передачі) Товару та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | ВИЖНИЦЬКА МІСЬКА РАДА | |
Ожидаемая стоимость | 11`199.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
14.11.24
Прием предложений
до 19.11.24
Осталось4 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!
Условия оплаты согласно договора
Событие | Поставка товара | |
Тип оплаты | Постоплата | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
Период | 10 Рабочие дни |
Спецификация закупки
1) |
Багатофункціональні пристрої
ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 59200, Україна, Чернівецька область, Вижниця, ВУЛИЦЯ УКРАЇНСЬКА, будинок 34
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.11.2024
Информация по поставке партиями: Постачальник разом з Товаром зобов’язується передати Замовнику в день приймання-передачі Товару та після надання супутніх робіт/послуг, пов’язаних зі встановленням, налаштуванням Товару та введенням його в експлуатацію весь перелік документів, що вимагається проєктом Договору. Постачальник зобов’язаний постачати Замовнику Товар із синхронізованими між собою складовими та забезпечити Замовнику можливість використання Товару в повному обсязі за цільовим призначенням.Оплата Товару здійснюється впродовж 10 робочих днів з дати поставки (передачі) Товару та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 штука
|
Тендерная документация
Проект договора
ДОГОВОРУ (Вижниця)-принтер.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 14.11.2024 17:06
Версия документа от: 14.11.2024 17:06
ID: 50f32199b0af4337a83e963a76631393
|
|
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 14.11.2024 17:06
Версия документа от: 14.11.2024 17:06
ID: 5c50dcba4d2f43639d29c4d8bb4b2a68
|
?:tender item config
?:hasAuction | Ні | |
?:hasAwardingOrder | Так | |
?:hasValueRestriction | Так | |
?:valueCurrencyEquality | Так | |
?:hasPrequalification | Ні | |
?:minBidsNumber | 1 | |
?:hasPreSelectionAgreement | Так | |
?:hasTenderComplaints | Ні | |
?:hasAwardComplaints | Ні | |
?:hasCancellationComplaints | Ні | |
?:hasValueEstimation | Так | |
?:hasQualificationComplaints | Ні | |
?:tenderComplainRegulation | 0 | |
?:qualificationComplainDuration | 0 | |
?:awardComplainDuration | 0 | |
?:cancellationComplainDuration | 0 | |
?:clarificationUntilDuration | 0 | |
?:qualificationDuration | 0 | |
?:restricted | Ні |
Oписание критериев
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Бренд : EPSON
Технологія друку : струменева
Тип друку : кольоровий
Максимальний формат паперу : A4
Максимальний об'єм друку, сторінок на місяць ?:tender criteria requirement min_maxValue: 1000 - 150000
Швидкість друку, стор./хв. ?:tender criteria requirement min_maxValue: 11 - 55
Iнтерфейс мережевого підключення : немає
Iнтерфейс підключення USB Ожидаемое значение: Да
Wi-Fi Ожидаемое значение: Да
Автоматичний двосторонній друк Ожидаемое значение: нет
Система безперервної подачі чорнила (СБПЧ) Ожидаемое значение: Да
Ємність лотку для подачі паперу ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0 - 330 аркуш
Ємність касети ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0 - 1100 аркуш
Тип сканера : планшетний
Місткість АПД ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0 - 150 аркуш
Друк з мобільних пристроїв Ожидаемое значение: Да
Друк із USB-накопичувача Ожидаемое значение: нет
Панель керування Ожидаемое значение: нет
Факс Ожидаемое значение: нет
Додаткові картриджі ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0 - 4 штука
Гарантійний термін ?:tender criteria requirement min_maxValue: 12 - 36 місяць
|
Даты и сроки
Дата публикации | 14.11.2024 17:06 | |
Начало периода приема предложений | 14.11.2024 17:06 | |
Окончание периода приема предложений | 19.11.2024 18:00 | |
Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | ВИЖНИЦЬКА МІСЬКА РАДА |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 04062096 |
Юридический адрес | 59200, Україна, Чернівецька область, Вижниця, ВУЛИЦЯ УКРАЇНСЬКА, будинок 34 |