Процедура закупки объявлена 14.11.2024 14:27. Дата последних изменений - 14.11.2024 14:39
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний, набір маркерів, зшивач, папка-реєстратор) -
Идентификатор закупки | UA-2024-11-14-010790-a | |
ID | ed42680179f54027b70fafa85a1a125b |
Общая ожидаемая стоимость закупки
1`627`620.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, а переклад повинен бути посвідчений нотаріально. У випадку викладення документу на російській мові переклад повинен бути посвідчений нотаріально, або підписаний перекладачем, або учасником торгів (на розсуд учасника).
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ДЕСНЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ | |
Общая ожидаемая стоимость закупки | 1`627`620.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
14.11.24
Период уточнений
до 19.11.24
Период обжалования
до 19.11.24
Прием предложений
до 22.11.24
Осталось7 дней Спешите принять участие!
Аукцион
25.11.24
В данное время вопросов от участников нет