Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 14.11.2024 14:27. Дата последних изменений - 14.11.2024 14:39

ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний, набір маркерів, зшивач, папка-реєстратор) -

Идентификатор закупки UA-2024-11-14-010790-a  
ID ed42680179f54027b70fafa85a1a125b  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, а переклад повинен бути посвідчений нотаріально. У випадку викладення документу на російській мові переклад повинен бути посвідчений нотаріально, або підписаний перекладачем, або учасником торгів (на розсуд учасника).

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ДЕСНЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ  
Общая ожидаемая стоимость закупки 1`627`620.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
14.11.24
Период уточнений
до 19.11.24
Период обжалования
до 19.11.24
Прием предложений
до 22.11.24
Осталось7 дней Спешите принять участие!
Аукцион
25.11.24
В данное время вопросов от участников нет