Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 14.11.2024 14:27. Дата последних изменений - 14.11.2024 14:27

Крісла різні ергономічні з посиленими характеристиками та розширеними функціями

Идентификатор закупки UA-2024-11-14-010760-a  
ID 065071d88cfd4430b6d3bb3955052afe  
Идентификатор плана UA-P-2024-11-14-003893-a  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

˗ Доставка Товару здійснюється транспортом Постачальника та за його рахунок по місцю знаходження Замовника за адресою: м. Київ, вул. Бережанська, 7. ˗ Упаковка, в якій відвантажується Товар, повинна відповідати державним стандартам або технічним умовам, забезпечувати його зберігання та бути непошкодженою під час транспортування.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій  
Ожидаемая стоимость 472`730.50 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
14.11.24
Прием предложений
до 19.11.24
Осталось4 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!

Условия оплаты согласно договора

Событие Поставка товара  
Описание Розрахунки за Товар, що поставляється, проводяться Покупцем протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів після постачання Товару, платежами у розмірах фактично поставленого Товару, з дати документального підтвердження Продавцем поставки Товару Покупцю шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Продавця, який вказаний у цьому Договорі. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Покупця бюджетного фінансування видатків призначених на оплату Товару, Покупець проводить оплату Товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження відповідного бюджетного фінансування на рахунок Покупця.  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 30 Календарные дни  

Спецификация закупки

1)
Крісла офісні
ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 04082, Україна, Київ, Бережанська, 7
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 10.12.2024
Информация по поставке партиями: ˗ Доставка Товару здійснюється транспортом Постачальника та за його рахунок по місцю знаходження Замовника за адресою: м. Київ, вул. Бережанська, 7. ˗ Упаковка, в якій відвантажується Товар, повинна відповідати державним стандартам або технічним умовам, забезпечувати його зберігання та бути непошкодженою під час транспортування.
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 50 штука
2)
Крісла офісні
ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 04082, Україна, Київ, Бережанська, 7
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 10.12.2024
Информация по поставке партиями: ˗ Доставка Товару здійснюється транспортом Постачальника та за його рахунок по місцю знаходження Замовника за адресою: м. Київ, вул. Бережанська, 7. ˗ Упаковка, в якій відвантажується Товар, повинна відповідати державним стандартам або технічним умовам, забезпечувати його зберігання та бути непошкодженою під час транспортування.
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 50 штука
3)
Стільці офісні
ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 04082, Україна, Київ, Бережанська, 7
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 10.12.2024
Информация по поставке партиями: ˗ Доставка Товару здійснюється транспортом Постачальника та за його рахунок по місцю знаходження Замовника за адресою: м. Київ, вул. Бережанська, 7. ˗ Упаковка, в якій відвантажується Товар, повинна відповідати державним стандартам або технічним умовам, забезпечувати його зберігання та бути непошкодженою під час транспортування.
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 70 штука

Тендерная документация

Проект договора
Проєкт договору .docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 14.11.2024 14:27
Версия документа от: 14.11.2024 14:27
ID: d45792d34bf64ddaa12ac0198b5fe4ea
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 14.11.2024 14:27
Версия документа от: 14.11.2024 14:27
ID: ad000e2944e2441eaa96dcb24b3a0a6c

?:tender item config

?:hasAuction Ні  
?:hasAwardingOrder Так  
?:hasValueRestriction Так  
?:valueCurrencyEquality Так  
?:hasPrequalification Ні  
?:minBidsNumber 1  
?:hasPreSelectionAgreement Так  
?:hasTenderComplaints Ні  
?:hasAwardComplaints Ні  
?:hasCancellationComplaints Ні  
?:restricted Ні  
?:hasValueEstimation Так  
?:hasQualificationComplaints Ні  
?:tenderComplainRegulation 0  
?:qualificationComplainDuration 0  
?:awardComplainDuration 0  
?:cancellationComplainDuration 0  
?:clarificationUntilDuration 0  
?:qualificationDuration 0  

Oписание критериев

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерий относится к предмету закупки Крісла офісні
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Бренд : AMF
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 14.11.2024
Висота спинки у верхньому положенні ?:tender criteria requirement min_maxValue: 740 - 740
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 14.11.2024
Висота сидіння у верхньому положенні ?:tender criteria requirement min_maxValue: 500 - 500
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 14.11.2024
Основний матеріал корпусу : пластик
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 14.11.2024
Основа : хрестовина з роликами
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 14.11.2024
Гойдання Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 14.11.2024
Регулювання висоти спинки Ожидаемое значение: нет
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 14.11.2024
Наявність підлокітників Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 14.11.2024
Матеріал оббивки спинки : екошкіра (шкірозамінник)
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 14.11.2024
Матеріал оббивки сидіння : екошкіра (шкірозамінник)
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 14.11.2024
Регулювання висоти сидіння Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 14.11.2024
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерий относится к предмету закупки Крісла офісні
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Бренд : AMF
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 14.11.2024
Висота спинки у верхньому положенні ?:tender criteria requirement min_maxValue: 670 - 670
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 14.11.2024
Висота сидіння у верхньому положенні ?:tender criteria requirement min_maxValue: 580 - 580
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 14.11.2024
Основний матеріал корпусу : метал
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 14.11.2024
Основа : хрестовина з роликами
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 14.11.2024
Гойдання Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 14.11.2024
Регулювання висоти спинки Ожидаемое значение: нет
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 14.11.2024
Наявність підлокітників Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 14.11.2024
Матеріал оббивки спинки : сітка
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 14.11.2024
Матеріал оббивки сидіння : тканина
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 14.11.2024
Регулювання висоти сидіння Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 14.11.2024
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерий относится к предмету закупки Стільці офісні
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Наявність спинки Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 14.11.2024
Хромування Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 14.11.2024
Тип ніжок : полози
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 14.11.2024
Наявність конференц-столика Ожидаемое значение: нет
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 14.11.2024
Висота сидіння ?:tender criteria requirement min_maxValue: 450 - 450
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 14.11.2024
Матеріал оббивки спинки : екошкіра (шкірозамінник)
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 14.11.2024
Матеріал оббивки сидіння : екошкіра (шкірозамінник)
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 14.11.2024
Матеріал каркасу : метал
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 14.11.2024
Бренд : AMF
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 14.11.2024
Наявність підлокітників Ожидаемое значение: нет
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 14.11.2024

Даты и сроки

Дата публикации 14.11.2024 14:27  
Начало периода приема предложений 14.11.2024 14:27  
Окончание периода приема предложений 19.11.2024 00:00  
Дата проведения онлайн-аукциона ожидается  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 33945469  
Юридический адрес 04082, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Бережанська, 7