Процедура закупки объявлена 14.11.2024 14:27. Дата последних изменений - 14.11.2024 14:27
Крісла різні ергономічні з посиленими характеристиками та розширеними функціями
Идентификатор закупки | UA-2024-11-14-010760-a | |
ID | 065071d88cfd4430b6d3bb3955052afe | |
Идентификатор плана | UA-P-2024-11-14-003893-a |
Ожидаемая стоимость
472`730.50 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
˗ Доставка Товару здійснюється транспортом Постачальника та за його рахунок по місцю знаходження Замовника за адресою: м. Київ, вул. Бережанська, 7. ˗ Упаковка, в якій відвантажується Товар, повинна відповідати державним стандартам або технічним умовам, забезпечувати його зберігання та бути непошкодженою під час транспортування.
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій | |
Ожидаемая стоимость | 472`730.50 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
14.11.24
Прием предложений
до 19.11.24
Осталось4 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!
Условия оплаты согласно договора
Событие | Поставка товара | |
Описание | Розрахунки за Товар, що поставляється, проводяться Покупцем протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів після постачання Товару, платежами у розмірах фактично поставленого Товару, з дати документального підтвердження Продавцем поставки Товару Покупцю шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Продавця, який вказаний у цьому Договорі. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Покупця бюджетного фінансування видатків призначених на оплату Товару, Покупець проводить оплату Товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження відповідного бюджетного фінансування на рахунок Покупця. | |
Тип оплаты | Постоплата | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
Период | 30 Календарные дни |
Спецификация закупки
1) |
Крісла офісні
ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 04082, Україна, Київ, Бережанська, 7
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 10.12.2024
Информация по поставке партиями: ˗ Доставка Товару здійснюється транспортом Постачальника та за його рахунок по місцю знаходження Замовника за адресою: м. Київ, вул. Бережанська, 7.
˗ Упаковка, в якій відвантажується Товар, повинна відповідати державним стандартам або технічним умовам, забезпечувати його зберігання та бути непошкодженою під час транспортування.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 50 штука
|
2) |
Крісла офісні
ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 04082, Україна, Київ, Бережанська, 7
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 10.12.2024
Информация по поставке партиями: ˗ Доставка Товару здійснюється транспортом Постачальника та за його рахунок по місцю знаходження Замовника за адресою: м. Київ, вул. Бережанська, 7.
˗ Упаковка, в якій відвантажується Товар, повинна відповідати державним стандартам або технічним умовам, забезпечувати його зберігання та бути непошкодженою під час транспортування.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 50 штука
|
3) |
Стільці офісні
ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 04082, Україна, Київ, Бережанська, 7
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 10.12.2024
Информация по поставке партиями: ˗ Доставка Товару здійснюється транспортом Постачальника та за його рахунок по місцю знаходження Замовника за адресою: м. Київ, вул. Бережанська, 7.
˗ Упаковка, в якій відвантажується Товар, повинна відповідати державним стандартам або технічним умовам, забезпечувати його зберігання та бути непошкодженою під час транспортування.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 70 штука
|
Тендерная документация
Проект договора
Проєкт договору .docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 14.11.2024 14:27
Версия документа от: 14.11.2024 14:27
ID: d45792d34bf64ddaa12ac0198b5fe4ea
|
|
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 14.11.2024 14:27
Версия документа от: 14.11.2024 14:27
ID: ad000e2944e2441eaa96dcb24b3a0a6c
|
?:tender item config
?:hasAuction | Ні | |
?:hasAwardingOrder | Так | |
?:hasValueRestriction | Так | |
?:valueCurrencyEquality | Так | |
?:hasPrequalification | Ні | |
?:minBidsNumber | 1 | |
?:hasPreSelectionAgreement | Так | |
?:hasTenderComplaints | Ні | |
?:hasAwardComplaints | Ні | |
?:hasCancellationComplaints | Ні | |
?:restricted | Ні | |
?:hasValueEstimation | Так | |
?:hasQualificationComplaints | Ні | |
?:tenderComplainRegulation | 0 | |
?:qualificationComplainDuration | 0 | |
?:awardComplainDuration | 0 | |
?:cancellationComplainDuration | 0 | |
?:clarificationUntilDuration | 0 | |
?:qualificationDuration | 0 |
Oписание критериев
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Бренд : AMF
Висота спинки у верхньому положенні ?:tender criteria requirement min_maxValue: 740 - 740
Висота сидіння у верхньому положенні ?:tender criteria requirement min_maxValue: 500 - 500
Основний матеріал корпусу : пластик
Основа : хрестовина з роликами
Гойдання Ожидаемое значение: Да
Регулювання висоти спинки Ожидаемое значение: нет
Наявність підлокітників Ожидаемое значение: Да
Матеріал оббивки спинки : екошкіра (шкірозамінник)
Матеріал оббивки сидіння : екошкіра (шкірозамінник)
Регулювання висоти сидіння Ожидаемое значение: Да
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Бренд : AMF
Висота спинки у верхньому положенні ?:tender criteria requirement min_maxValue: 670 - 670
Висота сидіння у верхньому положенні ?:tender criteria requirement min_maxValue: 580 - 580
Основний матеріал корпусу : метал
Основа : хрестовина з роликами
Гойдання Ожидаемое значение: Да
Регулювання висоти спинки Ожидаемое значение: нет
Наявність підлокітників Ожидаемое значение: Да
Матеріал оббивки спинки : сітка
Матеріал оббивки сидіння : тканина
Регулювання висоти сидіння Ожидаемое значение: Да
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Наявність спинки Ожидаемое значение: Да
Хромування Ожидаемое значение: Да
Тип ніжок : полози
Наявність конференц-столика Ожидаемое значение: нет
Висота сидіння ?:tender criteria requirement min_maxValue: 450 - 450
Матеріал оббивки спинки : екошкіра (шкірозамінник)
Матеріал оббивки сидіння : екошкіра (шкірозамінник)
Матеріал каркасу : метал
Бренд : AMF
Наявність підлокітників Ожидаемое значение: нет
|
Даты и сроки
Дата публикации | 14.11.2024 14:27 | |
Начало периода приема предложений | 14.11.2024 14:27 | |
Окончание периода приема предложений | 19.11.2024 00:00 | |
Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 33945469 |
Юридический адрес | 04082, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Бережанська, 7 |