Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 11.11.2024 12:26. Дата последних изменений - 11.11.2024 12:26

Папір офісний, форматний(А4 в кількості 1200 пачок).

Идентификатор закупки UA-2024-11-11-005770-a  
ID 0c65de4c6d7b48b6bb9090fe0a1f25d6  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

До ціни Договору включається вартість Товару, вартість пакування, маркування, поштові витрати та транспортування Товару до місця поставки (юридична адреса Замовника)

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР КОМПЛЕКТУВАННЯ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПІДТРИМКИ  
Ожидаемая стоимость 190`000.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
11.11.24
Прием предложений
до 14.11.24
Завершаестя сегодня Спешите принять участие!

Условия оплаты согласно договора

Событие Поставка товара  
Описание Розрахунок за товар здійснюється перерахуванням грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця в розмірі 100 % упродовж 10 банківських днів з дати поставки товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної на товар та після перевірки відповідності технічних характеристик Товару,за рахунок місцевих асигнувань за КПКВ 2101020 КЕКВ 2210, затверджених його кошторисом у суворій відповідності з вимогами Бюджетного кодексу України.  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 10 Банковские дни  

Спецификация закупки

1)
Папір офісний, форматний
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 88015, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, Павла Чубинського ,22
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 05.12.2024
Информация по поставке партиями: До ціни Договору включається вартість Товару, вартість пакування, маркування, поштові витрати та транспортування Товару до місця поставки (юридична адреса Замовника)
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1200 пачка

Тендерная документация

Проект договора
Договір ПАПІР А4 1200 пачок..docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 11.11.2024 12:18
Версия документа от: 11.11.2024 12:18
ID: 83dfdd8c935440bf802aa43a37fecb8b
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 11.11.2024 12:26
Версия документа от: 11.11.2024 12:26
ID: 8692b85a83f54fd7b44bb70b1d50e012

Oписание критериев

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерий относится к предмету закупки Папір офісний, форматний
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Recycling (з вторинной сировини) Ожидаемое значение: нет
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 11.11.2024
Колір : білий
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 11.11.2024
Кількість аркушів ?:tender criteria requirement min_maxValue: 500 - 500
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 11.11.2024
Непрозорість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 92 - 92
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 11.11.2024
Товщина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 103 - 103
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 11.11.2024
Білизна CIE ?:tender criteria requirement min_maxValue: 161 - 161
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 11.11.2024
Щільність паперу ?:tender criteria requirement min_maxValue: 80 - 80
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 11.11.2024
Формат : A4 (210х297 мм)
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 11.11.2024
Бренд : MAESTRO
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 11.11.2024

Даты и сроки

Дата публикации 11.11.2024 12:26  
Начало периода приема предложений 11.11.2024 12:26  
Окончание периода приема предложений 14.11.2024 14:00  
Дата проведения онлайн-аукциона ожидается  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР КОМПЛЕКТУВАННЯ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПІДТРИМКИ  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 08410861  
Юридический адрес 88015, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Павла Чубинського буд. 22