Процедура закупки объявлена 08.11.2024 16:20. Дата последних изменений - 15.11.2024 19:08
Капітальний ремонт фасаду будівлі клініко-діагностичної лабораторії центральної районної лікарні Комунального некомерційного підприємства Ковельське міськрайонне територіальне медичне об’єднання Ковельської міської ради Волинської області по вул. Олени Пчілки, 4 в м. Ковелі Волинської області
Идентификатор закупки | UA-2024-11-08-013025-a | |
ID | 97ace30cd3eb4a818491bda1e663b2ab | |
Идентификатор плана | UA-P-2024-11-08-015287-a |
Общая ожидаемая стоимость закупки
7`457`826.00 Гривна
Стоимость участия в этой закупке составляет 4080.00 Гривна
Зарегистрируйтесь и примите участие в аукционе
или авторизируйтесь, если Вы уже являететсь Участником
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацу 10 пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зазначені певні додаткові обов’язкові умови. Їхнє встановлення передбачено Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Проєкту, ратифікованого Законом України від 15 липня 2021 р. № 1663-IX «Про ратифікацію Фінансової угоди (Проект "Енергоефективність громадських будівель в Україні") між Україною та Європейським інвестиційним банком», та описано у Керівних принципах імплементації Проєкту, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Зазначені додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону та Особливостей, однак є обов’язковими для застосування у цьому тендері.
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КОВЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ | |
Общая ожидаемая стоимость закупки | 7`457`826.00 Гривна (с НДС) | |
Общий размер обеспечения тендерных предложений | 37`289.13 Гривна | |
Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением | |
Вид предмета закупки: | Закупка работ |
Закупка объявлена
08.11.24
Период уточнений
до 26.11.24
Период обжалования
до 26.11.24
Прием предложений
до 29.11.24
Осталось4 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!
Аукцион
29.11.24
Спецификация закупки
Лот № 1. Капітальний ремонт фасаду будівлі клініко-діагностичної лабораторії центральної районної лікарні Комунального некомерційного підприємства Ковельське міськрайонне територіальне медичне об’єднання Ковельської міської ради Волинської області по вул. Олени Пчілки, 4 в м. Ковелі Волинської області
Параметры торгов
Ожидаемая стоимость | 7`457`826.00 Гривна (с НДС) | |
Минимальный шаг снижения цены | 37`289.13 Гривна | |
Электронная банковская гарантия | 37`289.13 Гривна | |
Дата начала аукциона по лоту | 29.11.2024 13:28 |
Условия оплаты согласно договора
Событие | Подписания договра | |
Описание | Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанови Кабінету міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу Робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання Робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. | |
Тип оплаты | Предоплата | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 30% | |
Период | 45 Календарные дни |
Событие | Выполнения работ | |
Описание | Проміжні розрахунки за виконані Роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 90 (дев’яносто) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. | |
Тип оплаты | Постоплата | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 60% | |
Период | 45 Календарные дни |
Событие | Выполнения работ | |
Описание | Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 10 (десяти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. | |
Тип оплаты | Постоплата | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 10% | |
Период | 45 Календарные дни |
Спецификация закупки
1) |
Капітальний ремонт фасаду будівлі клініко-діагностичної лабораторії центральної районної лікарні Комунального некомерційного підприємства Ковельське міськрайонне територіальне медичне об’єднання Ковельської міської ради Волинської області по вул. Олени Пчілки, 4 в м. Ковелі Волинської області
ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 45000, Україна, Волинська область, м. Ковель, вул. Олени Пчілки, 4
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 01.09.2025
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 робота
|
Тендерная документация
Квалификационные критерии
Додаток 2_Перелік документів, що подаються учасником.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 08.11.2024 16:20
Версия документа от: 08.11.2024 16:20
ID: fae4bdcf08864ef7aab83af3157f89c9
|
|
Нетипизированный документ
Додаток 3_Перелік документів, що подаються переможцем.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 08.11.2024 16:20
Версия документа от: 08.11.2024 16:20
ID: 25286447e8c34dcd9c70da1aaa6eba83
|
|
Проект договора
Додаток 4_Проєкт договору НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 15.11.2024 16:26
Версия документа от: 15.11.2024 16:26
ID: 078919357c604331b50fc7c806885269
|
|
Проект договора
Додаток 4_Проєкт договору НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 08.11.2024 16:36
Версия документа от: 08.11.2024 16:36
ID: 078919357c604331b50fc7c806885269
|
|
Проект договора
Додаток 4_Проєкт договору.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 08.11.2024 16:20
Версия документа от: 08.11.2024 16:20
ID: 078919357c604331b50fc7c806885269
|
|
Техническое описание предмета закупки
Додаток 5_Технічні вимоги.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 08.11.2024 16:20
Версия документа от: 08.11.2024 16:20
ID: 847e7fe4b1aa4a4ca8912a4c4ffc234f
|
|
Нетипизированный документ
Додаток 8_UPBEE_Проект ESMP_UA.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 08.11.2024 16:20
Версия документа от: 08.11.2024 16:20
ID: 919134b46d29448eb310c4f758a677ea
|
|
Техническое описание предмета закупки
Додаток до технічного завдання.rar
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 08.11.2024 16:20
Версия документа от: 08.11.2024 16:20
ID: 6a62e611a4324d5ba48f69791091b40e
|
|
Нетипизированный документ
Комунікаційний план.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 08.11.2024 16:20
Версия документа от: 08.11.2024 16:20
ID: 2c18076d51b84878a3c7141a4b45cd5e
|
|
Тендерная документация
ТД.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 08.11.2024 16:20
Версия документа от: 08.11.2024 16:20
ID: 8ac74a9baa7f45e28840a45ed0bfb86d
|
|
Квалификационные критерии
Додаток 10 Форма забезпечення тендерної пропозиції.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 08.11.2024 16:20
Версия документа от: 08.11.2024 16:20
ID: 8a9d84e90efa47ffab04176e26e85c3d
|
|
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 15.11.2024 19:08
Версия документа от: 15.11.2024 19:08
ID: 4791efb6b5ee482d90cb4a536ff71d80
|
|
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 15.11.2024 16:27
Версия документа от: 15.11.2024 16:27
ID: 4791efb6b5ee482d90cb4a536ff71d80
|
|
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 08.11.2024 16:36
Версия документа от: 08.11.2024 16:36
ID: 4791efb6b5ee482d90cb4a536ff71d80
|
|
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 08.11.2024 16:23
Версия документа от: 08.11.2024 16:23
ID: 4791efb6b5ee482d90cb4a536ff71d80
|
|
Нетипизированный документ
Опис змін.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 15.11.2024 19:07
Версия документа от: 15.11.2024 19:07
ID: 3f2a0b2bfe2e48cfab891c81fa952da2
|
?:tender item config
?:hasAuction | Так | |
?:hasAwardingOrder | Так | |
?:hasValueRestriction | Ні | |
?:valueCurrencyEquality | Так | |
?:hasPrequalification | Ні | |
?:minBidsNumber | 1 | |
?:hasPreSelectionAgreement | Ні | |
?:hasTenderComplaints | Так | |
?:hasAwardComplaints | Так | |
?:hasCancellationComplaints | Так | |
?:hasValueEstimation | Так | |
?:hasQualificationComplaints | Ні | |
?:tenderComplainRegulation | 3 календарні дні | |
?:qualificationComplainDuration | 0 | |
?:awardComplainDuration | 5 календарні дні | |
?:cancellationComplainDuration | 10 календарні дні | |
?:clarificationUntilDuration | 3 календарні дні | |
?:qualificationDuration | 0 | |
?:restricted | Ні |
Oписание критериев
Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Ссылка на законодательство
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку Ожидаемое значение: Да
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Ожидаемое значение: Да
|
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Ссылка на законодательство
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів Ожидаемое значение: Да
|
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Ссылка на законодательство
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Ожидаемое значение: Да
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Ожидаемое значение: Да
|
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Ожидаемое значение: Да
|
Порушення справ про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Ожидаемое значение: Да
|
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
|
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
|
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Ссылка на законодательство
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів) Ожидаемое значение: Да
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом) Ожидаемое значение: Да
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА Ожидаемое значение: Да
|
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Ссылка на законодательство
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська Ожидаемое значение: Да
|
Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (Замовник вимагає від переможця надати Замовнику забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей.
Розмір забезпечення виконання договору має складати 3 % від вартості договору.
Строк дії забезпечення виконання договору повинен закінчуватися не раніше, ніж через 30 календарних днів після дати закінчення дії договору про закупівлю.
У разі продовження строку дії договору, або строку(ів) постачання товарів та/або виконання робіт та/або надання супутніх послуг, якщо при цьому гарантія забезпечення виконання договору не буде стягнена на користь замовника, строк дії забезпечення виконання договору повинен бути продовжений учасником на відповідний строк.
Банківська гарантія повинна бути надана з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом Банка-Гаранта або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта, та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу («Прозорро») по відповідній закупівлі.
Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за №41/10321.
Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку.
Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації.
Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку.”
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:
1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю;
2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону та п.21 Особливостей;
4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця.
Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету на рахунок: р/р UA:088201720344251011400023705, МФО: 820172, ЄДРПОУ: 20130489, замовник: Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства виконавчого комітету Ковельської міської ради, місцезнаходження замовника: 45008, Волинська область, м. Ковель, вул. Незалежності, 73.
) Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
|
Забезпечення тендерних пропозицій
Ссылка на законодательство
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (1. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей (далі — Вимоги), а саме: Гарантія надається з урахуванням умов, викладених в даному пункті.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 37 289,13 грн.*,
*(або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО або долар США по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції).
Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, PDF або Word з накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) гаранта, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 120 (сто двадцять) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції.
2. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5).
Гарантія надається за формою, наведеною у цій тендерній документації (у Додатку 10 ТД), з урахуванням умов, викладених у даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії.
3. У реквізитах гарантії:
1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація:
— повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань;
— код банку (у разі наявності);
— адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування;
— адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи;
— SWIFT-адреса гаранта;
2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація:
— повне найменування — для юридичної особи;
— прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи;
— ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента;
— реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності);
— серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта);
— адреса місцезнаходження;
3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація:
— повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія**;
— адреса місцезнаходження;
4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами;
5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34;
6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності;
7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії;
8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»;
9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються:
— дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація;
— назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі;
10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях;
4. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо:
— вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим;
— вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;
— можливості часткової сплати суми гарантії.
5. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно.
Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, мають бути підтверджені сканованою копією відповідного документу гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління).
У випадку, якщо зміст банківської гарантії містить посилання на договір про отримання гарантії (надання гарантії тощо) учасник повинен надати (завантажити в електронну систему закупівель у складі своєї тендерної пропозиції) такий договір.
6. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії.
**Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Банківська гарантія повинна бути безвідкличною.
Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав, зазначених у пункті 3 Розділу ІІІ цієї документації.
Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником та у випадку, коли банківська гарантія оформлена не належним чином (електронна банківська гарантія не містить КЕП (ЕЦП) або подана у форматі, що не дає можливості перевірити КЕП (ЕЦП) банку-гаранта). Реквізити замовника для оформлення банківської гарантії: р/р UA:088201720344251011400023705, МФО: 820172, ЄДРПОУ: 20130489, замовник: Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства виконавчого комітету Ковельської міської ради, місцезнаходження замовника: 45008, Волинська область, м. Ковель, вул. Незалежності, 73.
) Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Документ к закупке:Додаток 10 Форма забезпечення тендерної пропозиції.docx
|
Даты и сроки
Дата публикации | 08.11.2024 16:23 | |
Завершение периода уточнений | 26.11.2024 00:00 | |
Начало периода приема предложений | 08.11.2024 16:20 | |
Окончание периода приема предложений | 29.11.2024 00:00 |
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КОВЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 20130489 |
Юридический адрес | 45000, Україна, Волинська область, м. Ковель, вул. Незалежності, 73 |