Процедура закупки объявлена 08.11.2024 14:52. Дата последних изменений - 15.11.2024 19:06
Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі центральної районної лікарні Комунального некомерційного підприємства Ковельське міськрайонне територіальне медичне об’єднання Ковельської міської ради Волинської області на вулиці Олени Пчілки, 4 в м. Ковель Волинської області -
Идентификатор закупки | UA-2024-11-08-010488-a | |
ID | 1ae8416e60404ec296348b0867d5398d | |
Идентификатор плана | UA-P-2024-11-08-011478-a |
Общая ожидаемая стоимость закупки
28`284`834.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацу 10 пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зазначені певні додаткові обов’язкові умови. Їхнє встановлення передбачено Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Проєкту, ратифікованого Законом України від 15 липня 2021 р. № 1663-IX «Про ратифікацію Фінансової угоди (Проект "Енергоефективність громадських будівель в Україні") між Україною та Європейським інвестиційним банком», та описано у Керівних принципах імплементації Проєкту, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Зазначені додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону та Особливостей, однак є обов’язковими для застосування у цьому тендері.
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КОВЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ | |
Общая ожидаемая стоимость закупки | 28`284`834.00 Гривна (с НДС) | |
Общий размер обеспечения тендерных предложений | 141`424.17 Гривна | |
Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением | |
Вид предмета закупки: | Закупка работ |
Закупка объявлена
08.11.24
Период уточнений
до 26.11.24
Период обжалования
до 26.11.24
Прием предложений
до 29.11.24
Осталось4 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!
Аукцион
29.11.24
Жалоб/требований во время периода уточнений/приема предложений не зарегистрировано