Процедура закупки объявлена 08.11.2024 12:47. Дата последних изменений - 08.11.2024 12:47
Лампи світлодіодні,
Идентификатор закупки | UA-2024-11-08-007032-a | |
ID | e3b9ecdda4774b0c8caaf9a39ca04eed | |
Идентификатор плана | UA-P-2024-11-08-008157-a |
Ожидаемая стоимость
78`087.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
1. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється у розмірі 100% вартості такого Товару, упродовж 30 (тридцяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданих товаросупровідних документів. 2. Розрахунки здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування. 3. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 4. Замовник не здійснює оплату за поставлений Товар, та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Замовника у випадку ненадання Постачальником оригіналу видаткової накладної на оплату чи його неналежного оформлення. 5. Усі платіжні документи за даним Договором оформлюються з дотриманням усіх вимог чинного законодавства України, що зазвичай ставляться до змісту і форми таких документів. 2. Поставка Товару 1. Місце поставки товарів: на підставі пункту 27 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, у зв’язку з тим, що розкриття інформації про місце поставки товару несе загрозу безпеці Замовника вказана інформація зазначається як загальна назва населеного пункту – Україна, Київська область, місто Біла Церква. 2. Кінцевий строк поставки Товару: 10 грудня 2024 року. 3. Поставка Товару здійснюється Постачальником з дати підписання Договору. Поставка Товару повинна здійснюватись Постачальником в період часу з 9:00 години до 16:00 години, крім суботи та неділі. 4. Товар повинен бути упакованим Постачальником в упаковку, яка відповідає характеру Товару цього виду таким чином, щоб забезпечити його збереження від пошкоджень або знищення, атмосферних опадів при транспортуванні, зберіганні та здійсненні вантажно-розвантажувальних послуг при поставці. Постачальник несе ризик за пошкодження або знищення Товару до моменту поставки його Замовнику. 5. Постачальник зобов’язується одночасно з поставкою Товару надати оформлені належним чином видаткові накладні, та документи, що підтверджують якість Товару. 6. Датою поставки партії Товару є дата, коли партію Товару було передано у власність Замовника в місці поставки з моменту та на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної на Товар. Товар вважається переданим Замовнику у кількості в місці поставки з моменту та на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної на Товар. Приймання Товару по якості (тобто виявлення при використанні Товару недоліків, які неможливо було виявити при звичайному способі приймання Товару) здійснюється Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) днів з дати поставки Товару. 7. Зобов’язання Постачальника щодо поставки партії Товару вважаються виконаними в повному обсязі з моменту передання партії Товару належної якості у власність Замовника у місці поставки з моменту та на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної на Товар. 8. Право власності на партію Товару переходить від Постачальника до Замовника з моменту підписання Сторонами видаткової накладної на Товар та передання Товару Замовнику в місці поставки. 9. Приймання Товару за кількістю здійснюється у світлу пору доби у присутності представника Постачальника відповідно до Інструкції, затвердженої постановою Держарбітражу при Раді Міністрів СРСР від 15.06.1965р. № П-6, а за якістю відповідно до Інструкції, затвердженої постановою Держарбітражу при Раді Міністрів СРСР від 25 квітня 1966р. № П-7. 3. Забезпечення виконання Договору Учасник вносить забезпечення виконання Договору згідно оголошення №_____________________, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу ___ __________ 2024 року, в якій Учасника визнано переможцем. 10.Забезпеченням виконання Договору є грошові кошти в сумі _____грн. (________________________________) (далі – Забезпечення), що становить 5% відсотків вартості (ціни) Договору про закупівлю, що перераховуються на р/р UA 978201720355169004000005318, Державна казначейська служба України у м. Києві, одержувач: Квартирно-експлуатаційний відділ м. Біла Церква, код ЄДРПОУ 08167863. У призначенні платежу вказати: «Забезпечення виконання договору, предмет закупівлі Лампи світлодіодні» код ДК 021:2015 31530000-0 «Частини до світильників та освітлювального обладнання» Платіжне доручення, яке підтверджує внесення Учасником забезпечення виконання Договору надається Замовнику не пізніше дати укладання Договору.
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ М. БІЛА ЦЕРКВА | |
Ожидаемая стоимость | 78`087.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
08.11.24
Прием предложений
до 13.11.24
Осталось1 день Спешите принять участие!
Условия оплаты согласно договора
Событие | Поставка товара | |
Описание | 1. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється у розмірі 100% вартості такого Товару, упродовж 30 (тридцяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданих товаросупровідних документів. 2. Розрахунки здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування. 3. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 4. Замовник не здійснює оплату за поставлений Товар, та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Замовника у випадку ненадання Постачальником оригіналу видаткової накладної на оплату чи його неналежного оформлення. 5. Усі платіжні документи за даним Договором оформлюються з дотриманням усіх вимог чинного законодавства України, що зазвичай ставляться до змісту і форми таких документів. | |
Тип оплаты | Постоплата | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
Период | 30 Рабочие дни |
Спецификация закупки
1) |
Лампи світлодіодні
ДК 021:2015: 31530000-0 - Частини до світильників та освітлювального обладнання
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 10.12.2024
Информация по поставке партиями: 1. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється у розмірі 100% вартості такого Товару, упродовж 30 (тридцяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданих товаросупровідних документів.
2. Розрахунки здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування.
3. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
4. Замовник не здійснює оплату за поставлений Товар, та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Замовника у випадку ненадання Постачальником оригіналу видаткової накладної на оплату чи його неналежного оформлення.
5. Усі платіжні документи за даним Договором оформлюються з дотриманням усіх вимог чинного законодавства України, що зазвичай ставляться до змісту і форми таких документів.
2. Поставка Товару
1. Місце поставки товарів: на підставі пункту 27 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, у зв’язку з тим, що розкриття інформації про місце поставки товару несе загрозу безпеці Замовника вказана інформація зазначається як загальна назва населеного пункту – Україна, Київська область, місто Біла Церква.
2. Кінцевий строк поставки Товару: 10 грудня 2024 року.
3. Поставка Товару здійснюється Постачальником з дати підписання Договору. Поставка Товару повинна здійснюватись Постачальником в період часу з 9:00 години до 16:00 години, крім суботи та неділі.
4. Товар повинен бути упакованим Постачальником в упаковку, яка відповідає характеру Товару цього виду таким чином, щоб забезпечити його збереження від пошкоджень або знищення, атмосферних опадів при транспортуванні, зберіганні та здійсненні вантажно-розвантажувальних послуг при поставці. Постачальник несе ризик за пошкодження або знищення Товару до моменту поставки його Замовнику.
5. Постачальник зобов’язується одночасно з поставкою Товару надати оформлені належним чином видаткові накладні, та документи, що підтверджують якість Товару.
6. Датою поставки партії Товару є дата, коли партію Товару було передано у власність Замовника в місці поставки з моменту та на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної на Товар. Товар вважається переданим Замовнику у кількості в місці поставки з моменту та на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної на Товар. Приймання Товару по якості (тобто виявлення при використанні Товару недоліків, які неможливо було виявити при звичайному способі приймання Товару) здійснюється Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) днів з дати поставки Товару.
7. Зобов’язання Постачальника щодо поставки партії Товару вважаються виконаними в повному обсязі з моменту передання партії Товару належної якості у власність Замовника у місці поставки з моменту та на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної на Товар.
8. Право власності на партію Товару переходить від Постачальника до Замовника з моменту підписання Сторонами видаткової накладної на Товар та передання Товару Замовнику в місці поставки.
9. Приймання Товару за кількістю здійснюється у світлу пору доби у присутності представника Постачальника відповідно до Інструкції, затвердженої постановою Держарбітражу при Раді Міністрів СРСР від 15.06.1965р. № П-6, а за якістю відповідно до Інструкції, затвердженої постановою Держарбітражу при Раді Міністрів СРСР від 25 квітня 1966р. № П-7.
3. Забезпечення виконання Договору
Учасник вносить забезпечення виконання Договору згідно оголошення №_____________________, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу ___ __________ 2024 року, в якій Учасника визнано переможцем.
10.Забезпеченням виконання Договору є грошові кошти в сумі _____грн. (________________________________) (далі – Забезпечення), що становить 5% відсотків вартості (ціни) Договору про закупівлю, що перераховуються на р/р UA 978201720355169004000005318, Державна казначейська служба України у м. Києві, одержувач: Квартирно-експлуатаційний відділ м. Біла Церква, код ЄДРПОУ 08167863. У призначенні платежу вказати: «Забезпечення виконання договору, предмет закупівлі Лампи світлодіодні» код ДК 021:2015 31530000-0 «Частини до світильників та освітлювального обладнання»
Платіжне доручення, яке підтверджує внесення Учасником забезпечення виконання Договору надається Замовнику не пізніше дати укладання Договору.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 200 штука
|
2) |
Лампи світлодіодні
ДК 021:2015: 31530000-0 - Частини до світильників та освітлювального обладнання
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 10.12.2024
Информация по поставке партиями: 1. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється у розмірі 100% вартості такого Товару, упродовж 30 (тридцяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданих товаросупровідних документів.
2. Розрахунки здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування.
3. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
4. Замовник не здійснює оплату за поставлений Товар, та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Замовника у випадку ненадання Постачальником оригіналу видаткової накладної на оплату чи його неналежного оформлення.
5. Усі платіжні документи за даним Договором оформлюються з дотриманням усіх вимог чинного законодавства України, що зазвичай ставляться до змісту і форми таких документів.
2. Поставка Товару
1. Місце поставки товарів: на підставі пункту 27 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, у зв’язку з тим, що розкриття інформації про місце поставки товару несе загрозу безпеці Замовника вказана інформація зазначається як загальна назва населеного пункту – Україна, Київська область, місто Біла Церква.
2. Кінцевий строк поставки Товару: 10 грудня 2024 року.
3. Поставка Товару здійснюється Постачальником з дати підписання Договору. Поставка Товару повинна здійснюватись Постачальником в період часу з 9:00 години до 16:00 години, крім суботи та неділі.
4. Товар повинен бути упакованим Постачальником в упаковку, яка відповідає характеру Товару цього виду таким чином, щоб забезпечити його збереження від пошкоджень або знищення, атмосферних опадів при транспортуванні, зберіганні та здійсненні вантажно-розвантажувальних послуг при поставці. Постачальник несе ризик за пошкодження або знищення Товару до моменту поставки його Замовнику.
5. Постачальник зобов’язується одночасно з поставкою Товару надати оформлені належним чином видаткові накладні, та документи, що підтверджують якість Товару.
6. Датою поставки партії Товару є дата, коли партію Товару було передано у власність Замовника в місці поставки з моменту та на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної на Товар. Товар вважається переданим Замовнику у кількості в місці поставки з моменту та на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної на Товар. Приймання Товару по якості (тобто виявлення при використанні Товару недоліків, які неможливо було виявити при звичайному способі приймання Товару) здійснюється Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) днів з дати поставки Товару.
7. Зобов’язання Постачальника щодо поставки партії Товару вважаються виконаними в повному обсязі з моменту передання партії Товару належної якості у власність Замовника у місці поставки з моменту та на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної на Товар.
8. Право власності на партію Товару переходить від Постачальника до Замовника з моменту підписання Сторонами видаткової накладної на Товар та передання Товару Замовнику в місці поставки.
9. Приймання Товару за кількістю здійснюється у світлу пору доби у присутності представника Постачальника відповідно до Інструкції, затвердженої постановою Держарбітражу при Раді Міністрів СРСР від 15.06.1965р. № П-6, а за якістю відповідно до Інструкції, затвердженої постановою Держарбітражу при Раді Міністрів СРСР від 25 квітня 1966р. № П-7.
3. Забезпечення виконання Договору
Учасник вносить забезпечення виконання Договору згідно оголошення №_____________________, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу ___ __________ 2024 року, в якій Учасника визнано переможцем.
10.Забезпеченням виконання Договору є грошові кошти в сумі _____грн. (________________________________) (далі – Забезпечення), що становить 5% відсотків вартості (ціни) Договору про закупівлю, що перераховуються на р/р UA 978201720355169004000005318, Державна казначейська служба України у м. Києві, одержувач: Квартирно-експлуатаційний відділ м. Біла Церква, код ЄДРПОУ 08167863. У призначенні платежу вказати: «Забезпечення виконання договору, предмет закупівлі Лампи світлодіодні» код ДК 021:2015 31530000-0 «Частини до світильників та освітлювального обладнання»
Платіжне доручення, яке підтверджує внесення Учасником забезпечення виконання Договору надається Замовнику не пізніше дати укладання Договору.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 200 штука
|
3) |
Лампи світлодіодні
ДК 021:2015: 31530000-0 - Частини до світильників та освітлювального обладнання
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 10.12.2024
Информация по поставке партиями: 1. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється у розмірі 100% вартості такого Товару, упродовж 30 (тридцяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданих товаросупровідних документів.
2. Розрахунки здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування.
3. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
4. Замовник не здійснює оплату за поставлений Товар, та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Замовника у випадку ненадання Постачальником оригіналу видаткової накладної на оплату чи його неналежного оформлення.
5. Усі платіжні документи за даним Договором оформлюються з дотриманням усіх вимог чинного законодавства України, що зазвичай ставляться до змісту і форми таких документів.
2. Поставка Товару
1. Місце поставки товарів: на підставі пункту 27 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, у зв’язку з тим, що розкриття інформації про місце поставки товару несе загрозу безпеці Замовника вказана інформація зазначається як загальна назва населеного пункту – Україна, Київська область, місто Біла Церква.
2. Кінцевий строк поставки Товару: 10 грудня 2024 року.
3. Поставка Товару здійснюється Постачальником з дати підписання Договору. Поставка Товару повинна здійснюватись Постачальником в період часу з 9:00 години до 16:00 години, крім суботи та неділі.
4. Товар повинен бути упакованим Постачальником в упаковку, яка відповідає характеру Товару цього виду таким чином, щоб забезпечити його збереження від пошкоджень або знищення, атмосферних опадів при транспортуванні, зберіганні та здійсненні вантажно-розвантажувальних послуг при поставці. Постачальник несе ризик за пошкодження або знищення Товару до моменту поставки його Замовнику.
5. Постачальник зобов’язується одночасно з поставкою Товару надати оформлені належним чином видаткові накладні, та документи, що підтверджують якість Товару.
6. Датою поставки партії Товару є дата, коли партію Товару було передано у власність Замовника в місці поставки з моменту та на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної на Товар. Товар вважається переданим Замовнику у кількості в місці поставки з моменту та на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної на Товар. Приймання Товару по якості (тобто виявлення при використанні Товару недоліків, які неможливо було виявити при звичайному способі приймання Товару) здійснюється Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) днів з дати поставки Товару.
7. Зобов’язання Постачальника щодо поставки партії Товару вважаються виконаними в повному обсязі з моменту передання партії Товару належної якості у власність Замовника у місці поставки з моменту та на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної на Товар.
8. Право власності на партію Товару переходить від Постачальника до Замовника з моменту підписання Сторонами видаткової накладної на Товар та передання Товару Замовнику в місці поставки.
9. Приймання Товару за кількістю здійснюється у світлу пору доби у присутності представника Постачальника відповідно до Інструкції, затвердженої постановою Держарбітражу при Раді Міністрів СРСР від 15.06.1965р. № П-6, а за якістю відповідно до Інструкції, затвердженої постановою Держарбітражу при Раді Міністрів СРСР від 25 квітня 1966р. № П-7.
3. Забезпечення виконання Договору
Учасник вносить забезпечення виконання Договору згідно оголошення №_____________________, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу ___ __________ 2024 року, в якій Учасника визнано переможцем.
10.Забезпеченням виконання Договору є грошові кошти в сумі _____грн. (________________________________) (далі – Забезпечення), що становить 5% відсотків вартості (ціни) Договору про закупівлю, що перераховуються на р/р UA 978201720355169004000005318, Державна казначейська служба України у м. Києві, одержувач: Квартирно-експлуатаційний відділ м. Біла Церква, код ЄДРПОУ 08167863. У призначенні платежу вказати: «Забезпечення виконання договору, предмет закупівлі Лампи світлодіодні» код ДК 021:2015 31530000-0 «Частини до світильників та освітлювального обладнання»
Платіжне доручення, яке підтверджує внесення Учасником забезпечення виконання Договору надається Замовнику не пізніше дати укладання Договору.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 200 штука
|
4) |
Лампи світлодіодні
ДК 021:2015: 31530000-0 - Частини до світильників та освітлювального обладнання
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 10.12.2024
Информация по поставке партиями: 1. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється у розмірі 100% вартості такого Товару, упродовж 30 (тридцяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданих товаросупровідних документів.
2. Розрахунки здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування.
3. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
4. Замовник не здійснює оплату за поставлений Товар, та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Замовника у випадку ненадання Постачальником оригіналу видаткової накладної на оплату чи його неналежного оформлення.
5. Усі платіжні документи за даним Договором оформлюються з дотриманням усіх вимог чинного законодавства України, що зазвичай ставляться до змісту і форми таких документів.
2. Поставка Товару
1. Місце поставки товарів: на підставі пункту 27 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, у зв’язку з тим, що розкриття інформації про місце поставки товару несе загрозу безпеці Замовника вказана інформація зазначається як загальна назва населеного пункту – Україна, Київська область, місто Біла Церква.
2. Кінцевий строк поставки Товару: 10 грудня 2024 року.
3. Поставка Товару здійснюється Постачальником з дати підписання Договору. Поставка Товару повинна здійснюватись Постачальником в період часу з 9:00 години до 16:00 години, крім суботи та неділі.
4. Товар повинен бути упакованим Постачальником в упаковку, яка відповідає характеру Товару цього виду таким чином, щоб забезпечити його збереження від пошкоджень або знищення, атмосферних опадів при транспортуванні, зберіганні та здійсненні вантажно-розвантажувальних послуг при поставці. Постачальник несе ризик за пошкодження або знищення Товару до моменту поставки його Замовнику.
5. Постачальник зобов’язується одночасно з поставкою Товару надати оформлені належним чином видаткові накладні, та документи, що підтверджують якість Товару.
6. Датою поставки партії Товару є дата, коли партію Товару було передано у власність Замовника в місці поставки з моменту та на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної на Товар. Товар вважається переданим Замовнику у кількості в місці поставки з моменту та на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної на Товар. Приймання Товару по якості (тобто виявлення при використанні Товару недоліків, які неможливо було виявити при звичайному способі приймання Товару) здійснюється Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) днів з дати поставки Товару.
7. Зобов’язання Постачальника щодо поставки партії Товару вважаються виконаними в повному обсязі з моменту передання партії Товару належної якості у власність Замовника у місці поставки з моменту та на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної на Товар.
8. Право власності на партію Товару переходить від Постачальника до Замовника з моменту підписання Сторонами видаткової накладної на Товар та передання Товару Замовнику в місці поставки.
9. Приймання Товару за кількістю здійснюється у світлу пору доби у присутності представника Постачальника відповідно до Інструкції, затвердженої постановою Держарбітражу при Раді Міністрів СРСР від 15.06.1965р. № П-6, а за якістю відповідно до Інструкції, затвердженої постановою Держарбітражу при Раді Міністрів СРСР від 25 квітня 1966р. № П-7.
3. Забезпечення виконання Договору
Учасник вносить забезпечення виконання Договору згідно оголошення №_____________________, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу ___ __________ 2024 року, в якій Учасника визнано переможцем.
10.Забезпеченням виконання Договору є грошові кошти в сумі _____грн. (________________________________) (далі – Забезпечення), що становить 5% відсотків вартості (ціни) Договору про закупівлю, що перераховуються на р/р UA 978201720355169004000005318, Державна казначейська служба України у м. Києві, одержувач: Квартирно-експлуатаційний відділ м. Біла Церква, код ЄДРПОУ 08167863. У призначенні платежу вказати: «Забезпечення виконання договору, предмет закупівлі Лампи світлодіодні» код ДК 021:2015 31530000-0 «Частини до світильників та освітлювального обладнання»
Платіжне доручення, яке підтверджує внесення Учасником забезпечення виконання Договору надається Замовнику не пізніше дати укладання Договору.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 150 штука
|
5) |
Лампи світлодіодні
ДК 021:2015: 31530000-0 - Частини до світильників та освітлювального обладнання
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 10.12.2024
Информация по поставке партиями: 1. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється у розмірі 100% вартості такого Товару, упродовж 30 (тридцяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданих товаросупровідних документів.
2. Розрахунки здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування.
3. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
4. Замовник не здійснює оплату за поставлений Товар, та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Замовника у випадку ненадання Постачальником оригіналу видаткової накладної на оплату чи його неналежного оформлення.
5. Усі платіжні документи за даним Договором оформлюються з дотриманням усіх вимог чинного законодавства України, що зазвичай ставляться до змісту і форми таких документів.
2. Поставка Товару
1. Місце поставки товарів: на підставі пункту 27 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, у зв’язку з тим, що розкриття інформації про місце поставки товару несе загрозу безпеці Замовника вказана інформація зазначається як загальна назва населеного пункту – Україна, Київська область, місто Біла Церква.
2. Кінцевий строк поставки Товару: 10 грудня 2024 року.
3. Поставка Товару здійснюється Постачальником з дати підписання Договору. Поставка Товару повинна здійснюватись Постачальником в період часу з 9:00 години до 16:00 години, крім суботи та неділі.
4. Товар повинен бути упакованим Постачальником в упаковку, яка відповідає характеру Товару цього виду таким чином, щоб забезпечити його збереження від пошкоджень або знищення, атмосферних опадів при транспортуванні, зберіганні та здійсненні вантажно-розвантажувальних послуг при поставці. Постачальник несе ризик за пошкодження або знищення Товару до моменту поставки його Замовнику.
5. Постачальник зобов’язується одночасно з поставкою Товару надати оформлені належним чином видаткові накладні, та документи, що підтверджують якість Товару.
6. Датою поставки партії Товару є дата, коли партію Товару було передано у власність Замовника в місці поставки з моменту та на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної на Товар. Товар вважається переданим Замовнику у кількості в місці поставки з моменту та на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної на Товар. Приймання Товару по якості (тобто виявлення при використанні Товару недоліків, які неможливо було виявити при звичайному способі приймання Товару) здійснюється Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) днів з дати поставки Товару.
7. Зобов’язання Постачальника щодо поставки партії Товару вважаються виконаними в повному обсязі з моменту передання партії Товару належної якості у власність Замовника у місці поставки з моменту та на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної на Товар.
8. Право власності на партію Товару переходить від Постачальника до Замовника з моменту підписання Сторонами видаткової накладної на Товар та передання Товару Замовнику в місці поставки.
9. Приймання Товару за кількістю здійснюється у світлу пору доби у присутності представника Постачальника відповідно до Інструкції, затвердженої постановою Держарбітражу при Раді Міністрів СРСР від 15.06.1965р. № П-6, а за якістю відповідно до Інструкції, затвердженої постановою Держарбітражу при Раді Міністрів СРСР від 25 квітня 1966р. № П-7.
3. Забезпечення виконання Договору
Учасник вносить забезпечення виконання Договору згідно оголошення №_____________________, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу ___ __________ 2024 року, в якій Учасника визнано переможцем.
10.Забезпеченням виконання Договору є грошові кошти в сумі _____грн. (________________________________) (далі – Забезпечення), що становить 5% відсотків вартості (ціни) Договору про закупівлю, що перераховуються на р/р UA 978201720355169004000005318, Державна казначейська служба України у м. Києві, одержувач: Квартирно-експлуатаційний відділ м. Біла Церква, код ЄДРПОУ 08167863. У призначенні платежу вказати: «Забезпечення виконання договору, предмет закупівлі Лампи світлодіодні» код ДК 021:2015 31530000-0 «Частини до світильників та освітлювального обладнання»
Платіжне доручення, яке підтверджує внесення Учасником забезпечення виконання Договору надається Замовнику не пізніше дати укладання Договору.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 100 штука
|
Тендерная документация
Проект договора
МАРКЕТ ДОГОВІР (поставка 100%, гарантія).docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 08.11.2024 12:47
Версия документа от: 08.11.2024 12:47
ID: 717dc9c06d044194a1a0622161c345cd
|
|
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 08.11.2024 12:47
Версия документа от: 08.11.2024 12:47
ID: d61937ee89ea48dab5ae2f2576178598
|
Oписание критериев
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Бренд : VARGO
Потужність Ожидаемое значение: 12 ват
Колірна температура Ожидаемое значение: 6500 келвін
Світловий потік Ожидаемое значение: 1140 люмен
Індекс світлопередачі(RA) Ожидаемое значение: 80
Клас енергоефективності : А+
Цоколь : E27
Форма : A60
Гарантія Ожидаемое значение: 24 місяць
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Бренд : VARGO
Потужність Ожидаемое значение: 10 ват
Колірна температура Ожидаемое значение: 6500 келвін
Світловий потік Ожидаемое значение: 950 люмен
Індекс світлопередачі(RA) Ожидаемое значение: 80
Клас енергоефективності : А+
Цоколь : E27
Форма : A60
Гарантія Ожидаемое значение: 24 місяць
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Бренд : VARGO
Потужність Ожидаемое значение: 15 ват
Колірна температура Ожидаемое значение: 6000 келвін
Світловий потік Ожидаемое значение: 1425 люмен
Індекс світлопередачі(RA) Ожидаемое значение: 80
Клас енергоефективності : А+
Цоколь : E27
Форма : A65
Гарантія Ожидаемое значение: 24 місяць
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Бренд : ENERLIGHT
Потужність Ожидаемое значение: 20 ват
Колірна температура Ожидаемое значение: 6500 келвін
Світловий потік Ожидаемое значение: 1800 люмен
Індекс світлопередачі(RA) Ожидаемое значение: 80
Клас енергоефективності : А+
Цоколь : E27
Форма : A65
Гарантія Ожидаемое значение: 24 місяць
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Бренд : VARGO
Потужність Ожидаемое значение: 40 ват
Колірна температура Ожидаемое значение: 6500 келвін
Світловий потік Ожидаемое значение: 4400 люмен
Індекс світлопередачі(RA) Ожидаемое значение: 80
Клас енергоефективності : А+
Цоколь : E27
Форма : T120
Гарантія Ожидаемое значение: 24 місяць
|
Даты и сроки
Дата публикации | 08.11.2024 12:47 | |
Начало периода приема предложений | 08.11.2024 12:47 | |
Окончание периода приема предложений | 13.11.2024 08:00 | |
Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ М. БІЛА ЦЕРКВА |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 08167863 |
Юридический адрес | 09117, Україна, Київська область, Біла Церква, Київська обл., місто Біла Церква, ВУЛИЦЯ ЯРМАРКОВА, будинок 1 |