Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 08.11.2024 12:14. Дата последних изменений - 08.11.2024 12:14

Папір для друку PAPERONE Copier A4 80 г/м2, 500 арк./уп.

Идентификатор закупки UA-2024-11-08-006251-a  
ID ea9b06aa12bf4c568db2a9cc574c7752  
Идентификатор плана UA-P-2024-11-08-008144-a  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Розрахунки за товар, що поставляються, покупцем проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару з відстрочкою платежу до 10 робочих днів з дати документального підтвердження продавцем покупцю доставки товару згідно видаткової накладної. Посилання на конкретного виробника, тип та конкретну модель товару, країну походження, є необхідним, оскільки за основними якісними та технічними характеристиками вказаний товар є таким, що оптимально відповідає вимогам та потребам замовника згідно запиту, оскільки має забезпечити військовослужбовців, що здійснюють бойові завдання для захисту держави! Товар має бути таким, що не перебував в експлуатації, не був відновленим, мати індивідуальний серійний номер кожної одиниці, стандартну комплектацію.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Виконавчий комітет Луцької міської ради  
Ожидаемая стоимость 108`000.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
08.11.24
Прием предложений
до 13.11.24
Осталось5 дней Спешите принять участие!

Условия оплаты согласно договора

Событие Поставка товара  
Описание Розрахунки за товар, що поставляються, покупцем проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару з відстрочкою платежу до 10 робочих днів з дати документального підтвердження продавцем покупцю доставки товару згідно видаткової накладної.  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 10 Рабочие дни  

Спецификация закупки

1)
Папір офісний, форматний
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 43025, Україна, Волинська область, Луцьк, Україна, Волинська обл., м.Луцьк, вул.Богдана Хмельницького, 19
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 02.12.2024
Информация по поставке партиями: Розрахунки за товар, що поставляються, покупцем проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару з відстрочкою платежу до 10 робочих днів з дати документального підтвердження продавцем покупцю доставки товару згідно видаткової накладної. Посилання на конкретного виробника, тип та конкретну модель товару, країну походження, є необхідним, оскільки за основними якісними та технічними характеристиками вказаний товар є таким, що оптимально відповідає вимогам та потребам замовника згідно запиту, оскільки має забезпечити військовослужбовців, що здійснюють бойові завдання для захисту держави! Товар має бути таким, що не перебував в експлуатації, не був відновленим, мати індивідуальний серійний номер кожної одиниці, стандартну комплектацію.
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 600 пачка

Тендерная документация

Проект договора
Проєкт договору.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 08.11.2024 12:14
Версия документа от: 08.11.2024 12:14
ID: 0a8841e226804121afd42e4446c34c78
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 08.11.2024 12:14
Версия документа от: 08.11.2024 12:14
ID: 1fa43399fb314882b8fff2cac4f1d559

Oписание критериев

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерий относится к предмету закупки Папір офісний, форматний
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Бренд : PAPERONE
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.11.2024
Формат : A4 (210х297 мм)
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.11.2024
Щільність паперу Ожидаемое значение: 80 грам на квадратний метр
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.11.2024
Білизна CIE Ожидаемое значение: 164 відсоток
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.11.2024
Товщина Ожидаемое значение: 106 мікрометр
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.11.2024
Непрозорість Ожидаемое значение: 95 відсоток
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.11.2024
Кількість аркушів Ожидаемое значение: 500 штука
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.11.2024
Колір : білий
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.11.2024
Recycling (з вторинной сировини) Ожидаемое значение: нет
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.11.2024

Даты и сроки

Дата публикации 08.11.2024 12:14  
Начало периода приема предложений 08.11.2024 12:14  
Окончание периода приема предложений 13.11.2024 13:00  
Дата проведения онлайн-аукциона ожидается  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Виконавчий комітет Луцької міської ради  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 04051327  
Юридический адрес 43025, Україна, Волинська область, Луцьк, Україна, Волинська обл., м.Луцьк, вул.Богдана Хмельницького, 19