Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 08.11.2024 08:52. Дата последних изменений - 08.11.2024 08:52

Офісні стільці та крісла для Управління освіти Шевченківського району м. Києва, код ДК 021:2015: 39110000-6 «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них»

Идентификатор закупки UA-2024-11-08-000435-a  
ID fe2748ebb42348aeb230af3a62aba98c  
Идентификатор плана UA-P-2024-11-08-000499-a  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Технічні характеристики та фото у додатку № 2 до Договору. При поставці кожної партії товару Постачальник повинен надати Покупцю засвідчені копії документів, що підтверджують якість товарів у відповідності до вимог чинного законодавства України (сертифікати якості або посвідчення про якість або інший документ, що підтверджує якість товару).

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації  
Ожидаемая стоимость 244`320.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
08.11.24
Прием предложений
до 13.11.24
Осталось5 дней Спешите принять участие!

Условия оплаты согласно договора

Событие Поставка товара  
Описание Оплата Товару проводиться Покупцем у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Постачальника на підставі накладних виписаних Постачальником протягом 14 (чотирнадцяти) банківських дня після отримання Товару.  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 14 Банковские дни  

Спецификация закупки

1)
Крісла офісні
ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 04119, Україна, м. Київ, вулиця Зоологічна, будинок 6-А
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 16.12.2024
Информация по поставке партиями: Технічні характеристики та фото у додатку № 2 до Договору. При поставці кожної партії товару Постачальник повинен надати Покупцю засвідчені копії документів, що підтверджують якість товарів у відповідності до вимог чинного законодавства України (сертифікати якості або посвідчення про якість або інший документ, що підтверджує якість товару).
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 40 штука
2)
Стільці офісні
ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 04119, Україна, м. Київ, вулиця Зоологічна, будинок 6-А
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 16.12.2024
Информация по поставке партиями: Технічні характеристики та фото у додатку № 2 до Договору. При поставці кожної партії товару Постачальник повинен надати Покупцю засвідчені копії документів, що підтверджують якість товарів у відповідності до вимог чинного законодавства України (сертифікати якості або посвідчення про якість або інший документ, що підтверджує якість товару).
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 10 штука

Тендерная документация

Проект договора
Проєкт договру.doc
Загружено в ЦБД Prozorro: 08.11.2024 08:50
Версия документа от: 08.11.2024 08:50
ID: 410d4e3f0f9a4bf99f7584791a571711
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 08.11.2024 08:52
Версия документа от: 08.11.2024 08:52
ID: 329ad863ba414eaab1c95106b2f30b73

Oписание критериев

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерий относится к предмету закупки Крісла офісні
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Бренд : RICHMAN
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.11.2024
Матеріал оббивки спинки : сітка
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.11.2024
Основа : хрестовина з роликами
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.11.2024
Матеріал оббивки сидіння : сітка
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.11.2024
Основний матеріал корпусу : пластик
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.11.2024
Регулювання висоти сидіння
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.11.2024
Висота спинки у верхньому положенні ?:tender criteria requirement min_maxValue: 690 - 690
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.11.2024
Гойдання
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.11.2024
Наявність підлокітників
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.11.2024
Висота сидіння у верхньому положенні ?:tender criteria requirement min_maxValue: 520 - 520
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.11.2024
Регулювання висоти спинки
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.11.2024
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерий относится к предмету закупки Стільці офісні
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Матеріал оббивки сидіння : тканина
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.11.2024
Матеріал каркасу : метал
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.11.2024
Матеріал оббивки спинки : сітка
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.11.2024
Бренд : AMF
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.11.2024
Тип ніжок : звичайні
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.11.2024
Наявність спинки
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.11.2024
Хромування
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.11.2024
Висота сидіння ?:tender criteria requirement min_maxValue: 460 - 460
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.11.2024
Наявність конференц-столика
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.11.2024
Наявність підлокітників
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.11.2024

Даты и сроки

Дата публикации 08.11.2024 08:52  
Начало периода приема предложений 08.11.2024 08:52  
Окончание периода приема предложений 13.11.2024 00:00  
Дата проведения онлайн-аукциона ожидается  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 37470086  
Юридический адрес 04119, Україна, Київська область, Київ, вулиця Зоологічна, будинок 6-А