Процедура закупки объявлена 08.11.2024 08:52. Дата последних изменений - 08.11.2024 08:52
Офісні стільці та крісла для Управління освіти Шевченківського району м. Києва, код ДК 021:2015: 39110000-6 «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них»
Идентификатор закупки | UA-2024-11-08-000435-a | |
ID | fe2748ebb42348aeb230af3a62aba98c | |
Идентификатор плана | UA-P-2024-11-08-000499-a |
Ожидаемая стоимость
244`320.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Технічні характеристики та фото у додатку № 2 до Договору. При поставці кожної партії товару Постачальник повинен надати Покупцю засвідчені копії документів, що підтверджують якість товарів у відповідності до вимог чинного законодавства України (сертифікати якості або посвідчення про якість або інший документ, що підтверджує якість товару).
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації | |
Ожидаемая стоимость | 244`320.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
08.11.24
Прием предложений
до 13.11.24
Осталось5 дней Спешите принять участие!
Условия оплаты согласно договора
Событие | Поставка товара | |
Описание | Оплата Товару проводиться Покупцем у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Постачальника на підставі накладних виписаних Постачальником протягом 14 (чотирнадцяти) банківських дня після отримання Товару. | |
Тип оплаты | Постоплата | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
Период | 14 Банковские дни |
Спецификация закупки
1) |
Крісла офісні
ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 04119, Україна, м. Київ, вулиця Зоологічна, будинок 6-А
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 16.12.2024
Информация по поставке партиями: Технічні характеристики та фото у додатку № 2 до Договору. При поставці кожної партії товару Постачальник повинен надати Покупцю засвідчені копії документів, що підтверджують якість товарів у відповідності до вимог чинного законодавства України (сертифікати якості або посвідчення про якість або інший документ, що підтверджує якість товару).
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 40 штука
|
2) |
Стільці офісні
ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 04119, Україна, м. Київ, вулиця Зоологічна, будинок 6-А
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 16.12.2024
Информация по поставке партиями: Технічні характеристики та фото у додатку № 2 до Договору. При поставці кожної партії товару Постачальник повинен надати Покупцю засвідчені копії документів, що підтверджують якість товарів у відповідності до вимог чинного законодавства України (сертифікати якості або посвідчення про якість або інший документ, що підтверджує якість товару).
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 10 штука
|
Тендерная документация
Проект договора
Проєкт договру.doc
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 08.11.2024 08:50
Версия документа от: 08.11.2024 08:50
ID: 410d4e3f0f9a4bf99f7584791a571711
|
|
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 08.11.2024 08:52
Версия документа от: 08.11.2024 08:52
ID: 329ad863ba414eaab1c95106b2f30b73
|
Oписание критериев
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Бренд : RICHMAN
Матеріал оббивки спинки : сітка
Основа : хрестовина з роликами
Матеріал оббивки сидіння : сітка
Основний матеріал корпусу : пластик
Регулювання висоти сидіння
Висота спинки у верхньому положенні ?:tender criteria requirement min_maxValue: 690 - 690
Гойдання
Наявність підлокітників
Висота сидіння у верхньому положенні ?:tender criteria requirement min_maxValue: 520 - 520
Регулювання висоти спинки
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Матеріал оббивки сидіння : тканина
Матеріал каркасу : метал
Матеріал оббивки спинки : сітка
Бренд : AMF
Тип ніжок : звичайні
Наявність спинки
Хромування
Висота сидіння ?:tender criteria requirement min_maxValue: 460 - 460
Наявність конференц-столика
Наявність підлокітників
|
Даты и сроки
Дата публикации | 08.11.2024 08:52 | |
Начало периода приема предложений | 08.11.2024 08:52 | |
Окончание периода приема предложений | 13.11.2024 00:00 | |
Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 37470086 |
Юридический адрес | 04119, Україна, Київська область, Київ, вулиця Зоологічна, будинок 6-А |