Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 07.11.2024 14:59. Дата последних изменений - 07.11.2024 14:59

Бензин А-95 (Євро 5), талон

Идентификатор закупки UA-2024-11-07-010884-a  
ID 85a455f0dcd745ec8b50bff92b562e88  
Идентификатор плана UA-P-2024-01-16-001747-b  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Постачання товару має здійснюватися згідно умов договору про закупівлю, Постачальнику не можна відступати від умов, що визначені в договорі. Підстави та порядок змін умов договору зазначені в проєкті договору про закупівлю. Умови оплати товару: Розрахунок Замовника з Постачальником здійснюється у гривнях шляхом банківського переказу вартості фактично поставленої партії Товару, визначеної по накладним. Розрахунки за поставлений Товар здійснюються за фактом постачання на умовах післяплати протягом 7 (семи) робочих днів з дня підписання Сторонами накладних та виставлення Постачальником рахунку-фактури. Здійснення попередньої оплати не передбачається. У разі затримки бюджетного фінансування Замовника як бюджетної установи Замовник має право оплатити товар Постачальника протягом 7 (семи) робочих днів з дати надходження коштів на поточний рахунок Замовника. Граничний термін поставки товару (талонів) за Договором – 25.12.2024р. включно. Постачальник зобов'язаний передати останню партію нафтопродуктів (останню партію відомостей на одержання таких нафтопродуктів) згідно кількісних та якісних характеристик згідно цього Договору про закупівлю у власність Замовника до вказаного граничного терміну поставки товару, проте поставка окремих партій здійснюється за заявками замовника. Поставка одноразових відомостей від Постачальника Замовнику проводиться протягом одного календарного дня з моменту їх замовлення (надсилання письмової (листом) / усної (особисто та/або в телефонному режимі / електронної (електронним листом або за допомогою мессенджера) заявки) на адресу Замовника, що вказана в 10 розділі Договору. Оплата поставки відомостей здійснюється за рахунок Постачальника.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Благовіщенська міська рада  
Ожидаемая стоимость 290`000.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
07.11.24
Прием предложений
до 12.11.24
Осталось4 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!

Условия оплаты согласно договора

Событие Поставка товара  
Описание Розрахунок Замовника з Постачальником здійснюється у гривнях шляхом банківського переказу вартості фактично поставленої партії Товару, визначеної по накладним. Розрахунки за поставлений Товар здійснюються за фактом постачання на умовах післяплати протягом 7 (семи) робочих днів з дня підписання Сторонами накладних та виставлення Постачальником рахунку-фактури. Здійснення попередньої оплати не передбачається.  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 7 Рабочие дни  

Спецификация закупки

1)
Бензин А-95 (Євро 5), талон
ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 26400, Україна, Кіровоградська область, Благовіщенське, вул. Промислова, 23/54
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 25.12.2024
Информация по поставке партиями: Постачання товару має здійснюватися згідно умов договору про закупівлю, Постачальнику не можна відступати від умов, що визначені в договорі. Підстави та порядок змін умов договору зазначені в проєкті договору про закупівлю. Умови оплати товару: Розрахунок Замовника з Постачальником здійснюється у гривнях шляхом банківського переказу вартості фактично поставленої партії Товару, визначеної по накладним. Розрахунки за поставлений Товар здійснюються за фактом постачання на умовах післяплати протягом 7 (семи) робочих днів з дня підписання Сторонами накладних та виставлення Постачальником рахунку-фактури. Здійснення попередньої оплати не передбачається. У разі затримки бюджетного фінансування Замовника як бюджетної установи Замовник має право оплатити товар Постачальника протягом 7 (семи) робочих днів з дати надходження коштів на поточний рахунок Замовника. Граничний термін поставки товару (талонів) за Договором – 25.12.2024р. включно. Постачальник зобов'язаний передати останню партію нафтопродуктів (останню партію відомостей на одержання таких нафтопродуктів) згідно кількісних та якісних характеристик згідно цього Договору про закупівлю у власність Замовника до вказаного граничного терміну поставки товару, проте поставка окремих партій здійснюється за заявками замовника. Поставка одноразових відомостей від Постачальника Замовнику проводиться протягом одного календарного дня з моменту їх замовлення (надсилання письмової (листом) / усної (особисто та/або в телефонному режимі / електронної (електронним листом або за допомогою мессенджера) заявки) на адресу Замовника, що вказана в 10 розділі Договору. Оплата поставки відомостей здійснюється за рахунок Постачальника.
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 5185 літр

Тендерная документация

Проект договора
Проєкт договору про закупівлю бензин.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 07.11.2024 14:58
Версия документа от: 07.11.2024 14:58
ID: fb47b2dde78048189c06b5ed57eaa39b
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 07.11.2024 14:59
Версия документа от: 07.11.2024 14:59
ID: 9d52d1d4acb94487b29e20f25463ed7b

Oписание критериев

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерий относится к предмету закупки Бензин А-95 (Євро 5), талон
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Відповідність ДСТУ 7687:2015 Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 07.11.2024
Спосіб реалізації : талон
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 07.11.2024
Октанове число (за дослідним методом) : 95
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 07.11.2024

Даты и сроки

Дата публикации 07.11.2024 14:59  
Начало периода приема предложений 07.11.2024 14:59  
Окончание периода приема предложений 12.11.2024 11:00  
Дата проведения онлайн-аукциона ожидается  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Благовіщенська міська рада  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 05402697  
Юридический адрес 26400, Україна, Кіровоградська область, м. Благовіщенське, вул. Промислова, 23/54