Процедура закупки объявлена 07.11.2024 14:31. Дата последних изменений - 07.11.2024 14:31
Біологічні тести для стерилізації ДК 021:2015: 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Идентификатор закупки | UA-2024-11-07-009776-a | |
ID | 0b693d289514464a9c3b8d93ee4c5fc4 | |
Идентификатор плана | UA-P-2024-11-07-011902-a |
Ожидаемая стоимость
49`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Біологічний індикатор для контролю процесу стерилізації (132 °С) у вигляді поліпропіленового пеналу шт 144 Біологічний індикатор для контролю процесу стерилізації (121 °С)у вигляді поліпропіленового пеналу шт 48 Строк придатності товару на момент поставки на склад замовника повинен становити не менше 80% від передбаченого. Поставка товару повинна здійснюватися партіями згідно заявки Замовника, транспортом Постачальника до місць використання товару, спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, та який обладнаний у відповідності з вимогами затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування лікарських засобів з урахуванням фізико-хімічних властивостей та температурного режиму транспортування. Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником отриманих Товарів на поточний рахунок Постачальника в термін 7 (семи ) робочих днів після поставки Товарів.
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради "Обласна дитяча клінічна лікарня" | |
Ожидаемая стоимость | 49`000.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
07.11.24
Прием предложений
до 13.11.24
Осталось5 дней Спешите принять участие!
Условия оплаты согласно договора
Событие | Поставка товара | |
Тип оплаты | Постоплата | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
Период | 7 Рабочие дни |
Спецификация закупки
1) |
Тести швидкі для контролю якості (Фізичний контроль стерилізації), 121/20 °С/хв.
ДК 021:2015: 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 40031, Україна, Сумська область, м.Суми, вулиця Ковпака, 22
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Информация по поставке партиями: Біологічний індикатор для контролю процесу стерилізації (132 °С) у вигляді поліпропіленового пеналу шт 144
Біологічний індикатор для контролю процесу стерилізації (121 °С)у вигляді поліпропіленового пеналу шт 48
Строк придатності товару на момент поставки на склад замовника повинен становити не менше 80% від передбаченого.
Поставка товару повинна здійснюватися партіями згідно заявки Замовника, транспортом Постачальника до місць використання товару, спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, та який обладнаний у відповідності з вимогами затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування лікарських засобів з урахуванням фізико-хімічних властивостей та температурного режиму транспортування.
Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником отриманих Товарів на поточний рахунок Постачальника в термін 7 (семи ) робочих днів після поставки Товарів.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 48 штука
|
2) |
Тести швидкі для контролю якості (Фізичний контроль стерилізації), 132/20 °С/хв.
ДК 021:2015: 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 40031, Україна, Сумська область, м.Суми, вулиця Ковпака, 22
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Информация по поставке партиями: Біологічний індикатор для контролю процесу стерилізації (132 °С) у вигляді поліпропіленового пеналу шт 144
Біологічний індикатор для контролю процесу стерилізації (121 °С)у вигляді поліпропіленового пеналу шт 48
Строк придатності товару на момент поставки на склад замовника повинен становити не менше 80% від передбаченого.
Поставка товару повинна здійснюватися партіями згідно заявки Замовника, транспортом Постачальника до місць використання товару, спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, та який обладнаний у відповідності з вимогами затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування лікарських засобів з урахуванням фізико-хімічних властивостей та температурного режиму транспортування.
Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником отриманих Товарів на поточний рахунок Постачальника в термін 7 (семи ) робочих днів після поставки Товарів.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 144 штука
|
Тендерная документация
Проект договора
Проект Договору тести для стерил.doc
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 07.11.2024 14:28
Версия документа от: 07.11.2024 14:28
ID: 402fdb9bc9a64022b22752bee1983273
|
|
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 07.11.2024 14:31
Версия документа от: 07.11.2024 14:31
ID: 7e723f9ab4cd41eaa9c9107098e7447f
|
Oписание критериев
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Призначення : Фізичний контроль стерилізації
Критерії вимірювання : 121/20 °С/хв.
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Призначення : Фізичний контроль стерилізації
Критерії вимірювання : 132/20 °С/хв.
|
Даты и сроки
Дата публикации | 07.11.2024 14:31 | |
Начало периода приема предложений | 07.11.2024 14:31 | |
Окончание периода приема предложений | 13.11.2024 00:00 | |
Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради "Обласна дитяча клінічна лікарня" |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 03338126 |
Юридический адрес | 40031, Україна, Сумська область, м.Суми, вул. Ковпака,22 |