Процедура закупки объявлена 06.11.2024 15:38. Дата последних изменений - 06.11.2024 15:38
Рідкі засоби для чищення унітазів
Идентификатор закупки | UA-2024-11-06-012959-a | |
ID | a7b6a6fa35524ec49738f88f2abf1395 | |
Идентификатор плана | UA-P-2024-11-06-013120-a |
Ожидаемая стоимость
208`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Договором передбачено внесення Постачальником забезпечення виконання Договору в розмірі 5 відсотків від вартості Договору. Строк постачання товару: до 10.12.2024 р. Місце постачання товару: Україна, 03127, місто Київ, заклади освіти підпорядковані Управлінню освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації. Умови оплати товару: Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється 100% упродовж 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки Товару на адресу кожного навчального закладу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної. Послуги, які обов’язково надає Учасник та включає в ціну товару: Здійснювати поставку товару своїм транспортним засобом у кожен заклад, зазначений у Договорі Додатку № 2., здійснення вантажно-розвантажувальних послуг при поставці товару та занос товару в приміщення за адресою кожного навчального закладу, поставка товару здійснюється окремими партіями від фактичної потреби згідно з заявкою (замовленням) навчальних закладів Замовника. Приймання Товару за кількістю і якістю здійснюється у присутності представника навчального закладу. Постачальник разом з Товаром зобов’язується передати Замовнику в день приймання-передачі Товару такі документи: - документи щодо якості передбаченими чинним законодавством для даного виду продукції (висновок санітарно-епідеміологічної експертизи/ інструкції з експлуатації/ сертифікат якості/ сертифікат відповідності/ тощо) які мають підтверджувати якість товару (рідкі засоби для чищення унітазів) та протоколи випробувань, видані акредитованою/сертифікованою випробувальною лабораторією. Постачальник несе відповідальність за повноту, достовірність та чинність таких документів.
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації | |
Ожидаемая стоимость | 208`000.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
06.11.24
Прием предложений
до 11.11.24
Осталось4 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!
Условия оплаты согласно договора
Событие | Поставка товара | |
Тип оплаты | Постоплата | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
Период | 20 Календарные дни |
Условия оплаты согласно договора
Событие | Дата подачи заявки | |
Тип оплаты | ?:tender milestones item code standard | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
Период | 20 Календарные дни |
Спецификация закупки
1) |
Рідкі засоби для чищення унітазів
ДК 021:2015: 39830000-9 - Продукція для чищення
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 03127, Україна, м. Київ, заклади освіти , підпорядковані Управлінню освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 10.12.2024
Информация по поставке партиями: Договором передбачено внесення Постачальником забезпечення виконання Договору в розмірі 5 відсотків від вартості Договору.
Строк постачання товару: до 10.12.2024 р.
Місце постачання товару: Україна, 03127, місто Київ, заклади освіти підпорядковані Управлінню освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації.
Умови оплати товару: Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється 100% упродовж 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки Товару на адресу кожного навчального закладу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної.
Послуги, які обов’язково надає Учасник та включає в ціну товару:
Здійснювати поставку товару своїм транспортним засобом у кожен заклад, зазначений у Договорі Додатку № 2., здійснення вантажно-розвантажувальних послуг при поставці товару та занос товару в приміщення за адресою кожного навчального закладу, поставка товару здійснюється окремими партіями від фактичної потреби згідно з заявкою (замовленням) навчальних закладів Замовника.
Приймання Товару за кількістю і якістю здійснюється у присутності представника навчального закладу.
Постачальник разом з Товаром зобов’язується передати Замовнику в день приймання-передачі Товару такі документи:
- документи щодо якості передбаченими чинним законодавством для даного виду продукції
(висновок санітарно-епідеміологічної експертизи/ інструкції з експлуатації/ сертифікат якості/ сертифікат відповідності/ тощо) які мають підтверджувати якість товару (рідкі засоби для чищення унітазів)
та
протоколи випробувань, видані акредитованою/сертифікованою випробувальною лабораторією.
Постачальник несе відповідальність за повноту, достовірність та чинність таких документів.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 3200 літр
|
Тендерная документация
Проект договора
Проект Договору .docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 06.11.2024 15:36
Версия документа от: 06.11.2024 15:36
ID: d1bc6340361d4275a9aa7c541f72dfca
|
|
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 06.11.2024 15:38
Версия документа от: 06.11.2024 15:38
ID: 30ab361e8264412b93aaac6108c8b5b7
|
Oписание критериев
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Дезинфікуюча дія Ожидаемое значение: нет
|
Даты и сроки
Дата публикации | 06.11.2024 15:38 | |
Начало периода приема предложений | 06.11.2024 15:38 | |
Окончание периода приема предложений | 11.11.2024 10:00 | |
Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 37479398 |
Юридический адрес | 03127, Україна, Київська область, М. КИЇВ, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 118 Б |