Процедура закупки объявлена 06.11.2024 15:33. Дата последних изменений - 06.11.2024 15:33
Код ДК 021:2015: (CPV) - 15130000-8- М’ясопродукти (Свинина тушкована)
Идентификатор закупки | UA-2024-11-06-012759-a | |
ID | 697e20a79b2f48ee9f0d0ff8e43058dd | |
Идентификатор плана | UA-P-2024-11-06-015779-a |
Ожидаемая стоимость
59`500.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Якість товару при поставці повинна бути підтверджена якісними посвідченнями, які додаються до кожної видаткової накладної. Кожна партія товару супроводжується документами, що підтверджують його кількість та якість. Поставка Товару (продукції) у робочі дні з 8:00 до 15:00 годин. Поставка до 31.12.2024 року. Всі витрати, пов'язані з транспортуванням та доставкою Продукції, здійснюється за рахунок Постачальника. Тара та упаковка багаторазового використання підлягають поверненню. Тара поставленого товару - у скляних банках являється зворотною та підлягає поверненню Постачальнику за його рахунок.
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | ОБОЗНІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ | |
Ожидаемая стоимость | 59`500.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
06.11.24
Прием предложений
до 11.11.24
Осталось4 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!
Условия оплаты согласно договора
Событие | Поставка товара | |
Описание | Здійснення оплати відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 20 календарних днів з дня фактичного постачання Товару на адресу закладу Покупця. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 15 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | |
Тип оплаты | Постоплата | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
Период | 20 Календарные дни |
Спецификация закупки
1) |
Свинина тушкована, фасування 500г, банка скляна
ДК 021:2015: 15130000-8 - М’ясопродукти
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 27630, Україна, Кіровоградська область, с. Обознівка, вул. Польова б.1
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Информация по поставке партиями:
Якість товару при поставці повинна бути підтверджена якісними посвідченнями, які додаються до кожної видаткової накладної. Кожна партія товару супроводжується документами, що підтверджують його кількість та якість. Поставка Товару (продукції) у робочі дні з 8:00 до 15:00 годин. Поставка до 31.12.2024 року. Всі витрати, пов'язані з транспортуванням та доставкою Продукції, здійснюється за рахунок Постачальника. Тара та упаковка багаторазового використання підлягають поверненню. Тара поставленого товару - у скляних банках являється зворотною та підлягає поверненню Постачальнику за його рахунок.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 350 кілограм
|
Тендерная документация
Проект договора
Договір ЗЦП тушонка.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 06.11.2024 15:31
Версия документа от: 06.11.2024 15:31
ID: ad4ece05a7cf4ad59433c01183caf31c
|
|
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 06.11.2024 15:33
Версия документа от: 06.11.2024 15:33
ID: f9cabc7d01374498a7f0c788c2f1c4ed
|
Oписание критериев
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Стерилізовано Ожидаемое значение: Да
Фасування : банка скляна
Характеристики не суперечать ДСТУ 4450 Ожидаемое значение: Да
Вид м'яса : свинина
Маса нетто Ожидаемое значение: 500 грам
|
Даты и сроки
Дата публикации | 06.11.2024 15:33 | |
Начало периода приема предложений | 06.11.2024 15:33 | |
Окончание периода приема предложений | 11.11.2024 08:00 | |
Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | ОБОЗНІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 03190366 |
Юридический адрес | 27630, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький р-н. , с. Обознівка |