Процедура закупки объявлена 06.11.2024 15:11. Дата последних изменений - 06.11.2024 15:11
Сир кисломолочний 9%, ДСТУ 4554; Сир твердий 45%, без добавок
Идентификатор закупки | UA-2024-11-06-011869-a | |
ID | ac5ae7eb13da4944855c7bdde5635946 | |
Идентификатор плана | UA-P-2024-11-06-014429-a |
Ожидаемая стоимость
24`600.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Замовник здійснює оплату Постачальнику за фактично поставлений Товар на підставі виставленої видаткової накладної протягом 90 календарних днів з моменту отримання Товару. Поставка Товару здійснюється Постачальником протягом строку дії цього Договору окремими партіями на підставі Заявок Замовника (телефоном, факсом, або листом на електронну пошту) з зазначенням необхідних найменувань та кількості Товару в межах Специфікації до Договору, виходячи з фінансових можливостей та виробничих потреб Замовника.
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Комунальний заклад"Дошкільний навчальний заклад №30 Вінницької міської ради" | |
Ожидаемая стоимость | 24`600.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
06.11.24
Прием предложений
до 11.11.24
Осталось4 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!
Условия оплаты согласно договора
Событие | Поставка товара | |
Описание | Замовник здійснює оплату Постачальнику за фактично поставлений Товар на підставі виставленої видаткової накладної протягом 90 календарних днів з моменту отримання Товару. Поставка Товару здійснюється Постачальником протягом строку дії цього Договору окремими партіями на підставі Заявок Замовника (телефоном, факсом, або листом на електронну пошту) з зазначенням необхідних найменувань та кількості Товару в межах Специфікації до Договору, виходячи з фінансових можливостей та виробничих потреб Замовника. | |
Тип оплаты | Постоплата | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
Период | 90 Календарные дни |
Спецификация закупки
1) |
Сир кисломолочний 9%, ДСТУ 4554
ДК 021:2015: 15540000-5 - Сирні продукти
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 21021, Україна, Вінницька область, Вінниця, 600-річчя,8
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Информация по поставке партиями: Замовник здійснює оплату Постачальнику за фактично поставлений Товар на підставі виставленої видаткової накладної протягом 90 календарних днів з моменту отримання Товару.
Поставка Товару здійснюється Постачальником протягом строку дії цього Договору окремими партіями на підставі Заявок Замовника (телефоном, факсом, або листом на електронну пошту) з зазначенням необхідних найменувань та кількості Товару в межах Специфікації до Договору, виходячи з фінансових можливостей та виробничих потреб Замовника.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 120 кілограм
|
2) |
Сир твердий 45%, без добавок
ДК 021:2015: 15540000-5 - Сирні продукти
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 21021, Україна, Вінницька область, Вінниця, 600-річчя,8
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Информация по поставке партиями: Замовник здійснює оплату Постачальнику за фактично поставлений Товар на підставі виставленої видаткової накладної протягом 90 календарних днів з моменту отримання Товару.
Поставка Товару здійснюється Постачальником протягом строку дії цього Договору окремими партіями на підставі Заявок Замовника (телефоном, факсом, або листом на електронну пошту) з зазначенням необхідних найменувань та кількості Товару в межах Специфікації до Договору, виходячи з фінансових можливостей та виробничих потреб Замовника.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 20 кілограм
|
Тендерная документация
Проект договора
Проект договору сир.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 06.11.2024 15:10
Версия документа от: 06.11.2024 15:10
ID: aa22f38760ca49ca855a4d49e0526585
|
|
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 06.11.2024 15:11
Версия документа от: 06.11.2024 15:11
ID: 0dd37f14c99f41a48163e9b2955c8087
|
Oписание критериев
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Відповідність ДСТУ 4554 Ожидаемое значение: Да
Добавки Ожидаемое значение: нет
Масова частка жиру Ожидаемое значение: 9 відсоток
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Добавки : без добавок
Масова частка жиру Ожидаемое значение: 45 відсоток
|
Даты и сроки
Дата публикации | 06.11.2024 15:11 | |
Начало периода приема предложений | 06.11.2024 15:11 | |
Окончание периода приема предложений | 11.11.2024 00:00 | |
Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Комунальний заклад"Дошкільний навчальний заклад №30 Вінницької міської ради" |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 26243444 |
Юридический адрес | 21021, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. 600-річчя, 8 |