Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 06.11.2024 15:08. Дата последних изменений - 06.11.2024 15:08

ДК 021:2015: 39120000-9 - Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи Cтіл комп'ютерний кутовий серія "БЮРО" ОБ1-011 (ДСП яблуня) Сільф

Идентификатор закупки UA-2024-11-06-011748-a  
ID 4a708a667c6042ae9159cd86068ce9cc  
Идентификатор плана UA-P-2024-11-06-014395-a  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Матеріал (покриття, оздоблення), з якого будуть виготовлені меблі, повинні бути гладкими, легкодоступними для прибирання і стійкими до оброблення їх спеціальними засобами для очищення. Товар повинен бути доставлений Покупцю в готовому (зібраному) вигляді. У разі постачання товару неналежної якості або товару, що не буде відповідати умовам цього Договору, Продавець зобов’язується за свій рахунок усунути недоліки або замінити неякісний товар на товар належної якості. Всі витрати пов’язані із заміною товару неналежної якості (транспортні витрати та інше) несе Продавець. Гарантійний строк експлуатації Товару становить не менше 12 місяців, з дня їх отримання Покупцем. Поставка Товару здійснюється транспортом та за рахунок Продавця. Розвантаження товару здійснюється Продавцем.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. Є. Є. КАРАБЕЛЕША" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Ожидаемая стоимость 8`900.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
06.11.24
Прием предложений
до 11.11.24
Осталось4 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!

Условия оплаты согласно договора

Событие Поставка товара  
Описание Оплата за поставлений Товар здійснюється Замовником впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання Товару, на підставі належно оформлених первинних документів (товарно-транспортних накладних, видаткових накладних).  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 10 Банковские дни  

Спецификация закупки

1)
Столи письмові
ДК 021:2015: 39120000-9 - Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 73000, Україна, Херсонська область, м. Херсон, проспект Незалежності,22/1
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 25.12.2024
Информация по поставке партиями: Матеріал (покриття, оздоблення), з якого будуть виготовлені меблі, повинні бути гладкими, легкодоступними для прибирання і стійкими до оброблення їх спеціальними засобами для очищення. Товар повинен бути доставлений Покупцю в готовому (зібраному) вигляді. У разі постачання товару неналежної якості або товару, що не буде відповідати умовам цього Договору, Продавець зобов’язується за свій рахунок усунути недоліки або замінити неякісний товар на товар належної якості. Всі витрати пов’язані із заміною товару неналежної якості (транспортні витрати та інше) несе Продавець. Гарантійний строк експлуатації Товару становить не менше 12 місяців, з дня їх отримання Покупцем. Поставка Товару здійснюється транспортом та за рахунок Продавця. Розвантаження товару здійснюється Продавцем.
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 штука

Тендерная документация

Проект договора
Договір.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 06.11.2024 15:07
Версия документа от: 06.11.2024 15:07
ID: 864b110888d5479baa4ae87cb3ee3f18
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 06.11.2024 15:08
Версия документа от: 06.11.2024 15:08
ID: 313b4797d0354e3985b703f774e720dc

Oписание критериев

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерий относится к предмету закупки Столи письмові
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Висувна полиця для клавіатури Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 06.11.2024
Полиця під системний блок Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 06.11.2024
Кількість шухляд ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0 - 5
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 06.11.2024
Кількість тумб ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0 - 2
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 06.11.2024
Висота ?:tender criteria requirement min_maxValue: 750 - 750
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 06.11.2024
Глибина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 1300 - 1300
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 06.11.2024
Тип каркасу : площинний каркас
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 06.11.2024
Матеріал кромки : ABS
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 06.11.2024
Матеріал каркасу : ЛДСП
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 06.11.2024
Товщина стільниці ?:tender criteria requirement min_maxValue: 16 - 20
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 06.11.2024
Матеріал стільниці : ЛДСП
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 06.11.2024
Форма : кутовий
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 06.11.2024
Бренд : СІЛЬФ
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 06.11.2024
Ширина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 1600 - 1600
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 06.11.2024

Даты и сроки

Дата публикации 06.11.2024 15:08  
Начало периода приема предложений 06.11.2024 15:08  
Окончание периода приема предложений 11.11.2024 08:00  
Дата проведения онлайн-аукциона ожидается  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. Є. Є. КАРАБЕЛЕША" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 01983814  
Юридический адрес 73000, Україна, Херсонська область, місто Херсон, проспект Ушакова, будинок 22/1