Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 06.11.2024 13:32. Дата последних изменений - 06.11.2024 13:34

«ДК 021:2015: 33130000-0 — Стоматологічні та вузькоспеціалізовані інструменти та прилади (НК 024:2023: 38649 Вкладка зубна пластмасова; 16727 Матеріал на основі ненаповненого полімеру для ремонту дентальних протезів; 35807 Зубний шліфувальний диск, багаторазового використання; 46940 Стоматологічна шліфувальна щітка; 16184 Стоматологічний полірувальний ковпачок багаторазового застосування; 35170 Дискотримач стоматологічний; 16184 Стоматологічний полірувальний ковпачок багаторазового застосування; 16184 Стоматологічний полірувальний ковпачок багаторазового застосування; 16710 Стоматологічний цемент на основі фосфату цинку; 16181 Папір для визначення артикуляції зубів; 35850 Ложка відтискна стоматологічна, багаторазового використання; 35850 Ложка відтискна стоматологічна, багаторазового використання; 35850 Ложка відтискна стоматологічна, багаторазового використання; 35850 Ложка відтискна стоматологічна, багаторазового використання; 35850 Ложка відтискна стоматологічна, багаторазового використання; 35850 Ложка відтискна стоматологічна, багаторазового використання; 62466 Щипці хірургічні для м'яких тканин у формі пінцета багаторазового використання; 16704Стоматологічний склойономірний цемент; 16670 Стоматологічний алмазний бор багаторазового застосування; 35866 Матеріал стоматологічний зліпковий силіконовий)» -

Идентификатор закупки UA-2024-11-06-008531-a  
ID da3b59551b8e4f25b9b39177f8af32d2  
Идентификатор плана UA-P-2024-11-06-010143-a  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Комунальне підприємство "Хмельницький міський лікувально-діагностичний центр" Хмельницької міської ради  
Общая ожидаемая стоимость закупки 350`000.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
06.11.24
Период уточнений
до 11.11.24
Период обжалования
до 11.11.24
Прием предложений
до 14.11.24
Осталось8 дней Спешите принять участие!
Аукцион
15.11.24
Жалоб/требований во время периода уточнений/приема предложений не зарегистрировано