Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 06.11.2024 13:13. Дата последних изменений - 06.11.2024 13:18

Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів (аутсорсинг)

Идентификатор закупки UA-2024-11-06-008087-a  
ID 1fc0adb25ce54d9a951c1fbb2ec1991a  
Идентификатор плана UA-P-2024-11-04-018698-a  
Ожидаемая стоимость
1`000`850.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ "ЛУЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ №25 ЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"  
Ожидаемая стоимость 1`000`850.00 Гривна (без НДС)  
Обоснование 22.10.2024 року через не подання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк установлений замовником, відкриті торги щодо Закупівлі автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п.51 Особливостей. Звіт про результатами проведення процедури закупівлі (ІD оголошення UA-2024-10-14-011728-a). На виконання постанови КМУ № 1145 від 4 жовтня 2024 року обов’язковим є організація безоплатного гарячого харчування учнів 1-4 класів за рахунок наданої місцевим бюджетам субвенції підтверджується наявність нагальної потреби в закупівлі. При цьому для забезпечення дітей 1-4 класів гарячим харчуванням, враховуючи те, що комбінат шкільного і студентського харчування орендує у КЗЗСО «Луцький ліцей № 25» харчоблок, на базі якого проводиться харчування учнів пільгових категорій, та з метою своєчасної закупівлі послуг з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів комунального закладу загального загальної середньої освіти «Луцький ліцей № 25 Луцької міської ради» підтверджується наявність нагальної потреби в закупівлі послуг в КШСХ.  
Процедура закупки
Закупка без использования электронной системы
 
Вид предмета закупки: Закупка услуг  
Закупка объявлена
06.11.24
Выбор контрагента
Подготовка соглашения
Завершен
06.11.24

Спецификация закупки

1)
Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів (аутсорсинг)
ДК 021:2015: 55510000-8 - Послуги їдалень
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 43026, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ ФЕДОРОВА, будинок 7
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 04.11.2024 - 31.12.2024
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 20017 послуга

Тендерная документация

Нетипизированный документ
65 Протокол_обгрунтування_х1 4.pdf
Загружено в ЦБД Prozorro: 06.11.2024 13:13
Версия документа от: 06.11.2024 13:13
ID: 42cea3250bdf42e39e715d2bae45d6fd
Нетипизированный документ
наказ.pdf
Загружено в ЦБД Prozorro: 06.11.2024 13:13
Версия документа от: 06.11.2024 13:13
ID: 37712fa382e94b9c983e937bdd697820
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 06.11.2024 13:17
Версия документа от: 06.11.2024 13:17
ID: ed52eb345f8f4f25bc7785bb5244e349

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ "ЛУЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ №25 ЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 21733221  
Юридический адрес 43026, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ ФЕДОРОВА, будинок 7  

Квалификация участников

Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы

Заключенные договоры

Номер договора
03-20/80
Дата подписания
01.11.2024
Дата начала действия
01.11.2024
Дата завершения действия
31.12.2024
Цена договора
1`000`850.00 Гривна без НДС