Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 05.11.2024 22:19. Дата последних изменений - 05.11.2024 22:19

Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів -

Идентификатор закупки UA-2024-11-05-016338-a  
ID a287f45d3bfe42458e25b8693cd4bd0b  
Ожидаемая стоимость
54`800.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика БЕРЕГІВСЬКА ГІМНАЗІЯ "ОПРЕ РОМА" БЕРЕГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Ожидаемая стоимость 54`800.00 Гривна (без НДС)  
Обоснование Постановою Кабінету Міністрів України від 04.10.2024 № 1145 (далі - Постанова № 1145) затверджено Порядок та умови надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти у 2024 році, а також внесені зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 № 305 “Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку”. З метою дотримання норм Постанови № 1145, на підставі наказу від 17 жовтня 2024 року № 160 Управління освіти та науки Берегівської міської ради Закарпатської області прийнято наказ «Про зміни до наказу «Про організацію харчування у закладах загальної середньої освіти Берегівської територіальної громади на 2024-2025 навчальний рік» (далі – Наказ № 160), прийнятого на виконання рішення виконавчого комітету Берегівської міської ради від 15.10.2024 № 290 «Про встановлення вартості харчування учнів 1-4 класів та дітей пільгових категорій в закладах загальної середньої освіти Берегівської територіальної громади на 2024 рік», яким наказано забезпечити з 21.10.2024 безкоштовне харчування учнів 1-4 класів та дітей пільгових категорій, Берегівська гімназія «Опре Рома» Берегівської міської ради Закарпатської області (далі - Гімназія або Замовник) 25.10.2024 в електронній системі закупівель було оприлюднено оголошення про проведення закупівлі ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги шляхом застосування процедури відкритих торгів (ідентифікатор № UA-2024-10-25-013078-a). Оскільки період подачі тендерних пропозицій за новою процедурою закупівлі на виконання норм Постанови № 1145 (ідентифікатор № UA-2024-10-25-013078-a) триває по 02.11.2024, 00:00, а процес організації одноразового гарячого харчування для учнів Гімназії повинен мати нагальний та безперебійний характер, Замовник має право скористатись нагальною потребою закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника - ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги (на період часу до укладення договору за результатами проведення процедури відкритих торгів). Враховуючи вищевикладене, закупівля за кодом ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів) здійснюється відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, з обов'язковим оприлюдненням в електронній системі закупівель звіту про договір про закупівлю, укладеного без використання електронної системи закупівель, договору про закупівлю, а також обґрунтування підстави для здійснення Замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у вигляді цього файлу. Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, яке затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. (далі – Особливості) унормовано, що закупівля послуг вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень може бути здійснена шляхом проведення відкритих торгів. В листі Мінекономіки № 3323-04/70997-06 від 20.10.2022 Щодо особливостей здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування зазначається, що з урахуванням передбачених особливостей строк проведення відкритих торгів орієнтовно може становити 20 днів. Відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, яке затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. (далі – Особливості), придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Отже, враховуючи, що відповідно до Наказу № 160 необхідно забезпечити безкоштовне харчування з 21.10.2024, очікувана вартість закупівлі щодо забезпечення з 21.10.2024 безкоштовним харчування учнів 1-4 класів та дітей пільгових категорій становить більше 100 тис. грн, та потребує проведення відкритих торгів, строк проведення яких становить біля 20 днів, а тому існує нагальна потреба в укладенні договору на послуги з організації шкільного харчування на період до укладення договору за результатами відкритих торгів. Зважаючи на зазначене вище, замовник вправі укласти без використання електронної системи закупівель договір на забезпечення послуг з організації шкільного харчування на період проведення відкритих торгів, відповідно очікувана вартість розрахована виходячи з строку проведення відкритих торгів Додатки: - Наказ № 160 від 17.10.2024 р. управління освіти та культури Берегівської міської ради Закарпатської області; - лист Мінекономіки № 3323-04/70997-06 від 20.10.2022  
Процедура закупки
Закупка без использования электронной системы
 
Закупка объявлена
05.11.24
Выбор контрагента
Подготовка соглашения
Завершен
05.11.24
Информация о мониторинге закупки органами государственного финансового контроля отсутствует