Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 05.11.2024 17:08. Дата последних изменений - 06.11.2024 15:55

Щоденне та періодичне прибирання приміщень, в т.ч. утримання прилеглої території -

Идентификатор закупки UA-2024-11-05-014689-a  
ID c8ce5bcc670a41939428f927934f1d52  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика АТ "Ощадбанк"  
Общая ожидаемая стоимость закупки 139`631`442.46 Гривна (с НДС)  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 4`188`943.27 Гривна  
Процедура закупки Упращенные/Допороговые закупки  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
05.11.24
Период уточнений
до 14.11.24
Осталось8 дней
Прием предложений
до 21.11.24
Аукцион
ожидается
05.11.2024, 19:27
питання по кількості автомобілів
Вопрос о лотеЩоденне та періодичне прибирання приміще
Добрий день!

Шановний Замовнику!
По питанню : Серед переліку обладнання, вказаного у довідці, обов’язкова наявність у Учасника не менше 200 пилососів, не менше 5 –ти транспортних засобів.
Ця умова стосується всіх лотів чи пропорційно для кожного лота?
06.11.2024, 14:52
Дискримінаційні вимоги
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовник, ми маємо значний досвід з прибирання. Проте у тендерній документації вами встановлені такі вимоги, які порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), зокрема, - недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Вважаємо, що дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію, порушують законодавство та перешкоджають взяти участь у Процедурі закупівлі на рівні з іншими учасниками, є наступні умови тендерної документації для Лоту №4 та Лоту № 5 (надалі – Документація).
Так в пункті 5 Кваліфікаційних критерій до учасників та вимоги до учасників Розділ ІІІ «Вимоги з підготовки тендерної пропозиції» Тендноної документації зазначено «Учасники у складі тендерних пропозицій повинні надати документи, які підтвердять кваліфікаційні дані, а саме . Довідку, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази, технічних можливостей, необхідних для виконання договору про закупівлю, який буде укладений за результатами цієї процедури закупівлі, за формою Таблиці 1.
Серед переліку обладнання, вказаного у довідці, обов’язкова наявність у Учасника не менше 200 пилососів, не менше 5 –ти транспортних засобів.»
Тобто, дана вимога застосовується до всіх п’яти лотів.
З викладеного не зрозуміло чим Замовник керується необхідність не менше 200 пилососів та не менше 5 –ти транспортних засобів для закупівлі послуг по Лоту №4 та Лоту № 5 де кількість об’єктів всього на всього становить 10 та відповідно 49. Це передбачення, що дані пилососи вийдуть зладу. Аналогічно стосується наявності транспорту.
Дана обставина ставить учасників, зокрема нас, у нерівне становище з іншими учасниками, не забезпечує рівне ставлення Замовника до кожного учасника та дискримінує учасників, які не мають в наявності такої кількості пилососів та автомобілів.
Також Змовник безпідставно встановлює обмеження щодо граничної вартості на той чи інший вид послуги. Звертаємо увагу, що на сьогоднішній день законодавством не обмежено Учасника визначати граничні ціни на послуги, які Вами заначено в Таблиці 1 Додатку № 1 документації
При цьому, ще й наголошено, що у разі перевищення порогу ціни визначеного в Таблиці 1, Замовник має право на відхилення такої пропозиції.
Виникає питання, Замовник, що хоче перетягнути функції НКРЕКП чи іншого законодавчого органу для визначення граничних цін на послуги, що зазначені в Таблиці 1 Додатку № 1 документації.
Додатково наголошуємо, що у попередній закупівлі аналогічних послуг на 2024 рік Вам повідомлялось про дані дискримінаційні вимоги, про Замовник й надалі нехтує законодавством України.
Враховуючи викладене, просимо внести зміни в тендерну документацію та прибрати дискримінаційні вимоги інакше ми будемо вимушені подати скаргу до АМКУ
06.11.2024, 15:55
Невідаовідності
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовник, в тендерній документації наявні невідповідності.
Так, в пункті 7 Технічного завдання 2 до Додатку № 2 документації перелік Витратних матеріалів, які будуть використані під час надання послуг не відповідає технічним характеристикам визначених для Переліку бажаних миючих засобів/або аналог не гірший по якості. Як приклад, замовник зазначає необхідність матеріалу «Рушник паперовий (рулонний) 2-х шаровий (білий /сірий)» при цьому колонці напроти значиться «Туалетне Каченя».
Аналогічно в пункті 3 Режим надання Послуг Технічного завдання 2 до Додаток № 2 документації зазначено, що послуги двірника надаються з 06.00 до 20.00 за визначеним графіком за кожним окремим об’єктом, при цьому у формах пропозицій зазначено, що послуги двірника розраховуються як послуга 1 працівника (1 людино-година)* 2 робочі години на день * 22 р.д. = 1*2*22 і зазначено кількість годин яка не відповідає режиму надання послуг.
Враховуючи викладене, просимо внести зміни в тендерну документацію.