Процедура закупки объявлена 05.11.2024 16:04. Дата последних изменений - 05.11.2024 16:04
Крупа перлова №2,Крупа ячна №2,Крупа пшенична Полтавська, помел №2 (середній), ДСТУ 7699,Крупа пшоняна,Крупа вівсяна
Идентификатор закупки | UA-2024-11-05-012860-a | |
ID | 85616ec362f5432186e6301d34b19956 | |
Идентификатор плана | UA-P-2024-11-05-016044-a |
Ожидаемая стоимость
219`500.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
1. Порядок оплати 1.1. Платником та одержувачем товару за цим Договором є Замовник. 1.2. Розрахунки за товар, що поставляється, проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до сорока календарних днів. 1.3. Датою розрахунків за цим Договором вважають день надходження коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. 1.4. До кожної партії товару що постачається, Постачальник обов’язково надає Замовнику накладні (у трьох примірниках) та рахунки - фактури, завірені печаткою та підписом особи Постачальника, уповноваженої на підписання господарських та фінансових документів. 2. Термін і порядок поставки 2.1. Передача товару проводиться за замовленнями Замовника окремими партіями, транспортом Постачальника протягом 5-ти робочих днів, з дня отримання замовлення електронним повідомленням, листом або телефонним зв’язком, але не пізніше «30» листопада 2024 року включно. У разі подання заявки замовником шляхом надсилання її на електронну пошту Постачальника, зазначену в Договорі, доказом отримання заявки вважати лист-підтвердження про отримання заявки від Постачальника протягом однієї робочої доби. У разі відсутності такого листа, доказом отримання Постачальником Заявки Замовника вважати лист-підтвердження про направлення заявки від адміністратора поштового домену @dpsu.gov.ua (провайдера). 2.2. До кожної партії товару, що постачається, Постачальник обов’язково надає Замовнику видаткові накладні (не менше трьох примірників Замовнику), завірені підписами уповноваженої особи (осіб) Постачальника. 2.3. Замовник має право відкласти приймання товару за кількістю та якістю, у разі, якщо Постачальник не надав відповідні підтверджуючі (кількість та якість товару) документи, на строк – до надання Постачальником цих документів. 2.4. У разі постачання не якісного товару, не відповідність кількості, термінам придатності або не відповідність вимогам тендерної документації, присутність представника Постачальника під час приймання товару Замовником є обов’язковою, про що повідомляється Постачальнику електронною поштою з домену Замовника @dpsu.gov.ua або телефонним зв’язком та розвантажувальні роботи не проводяться. Представник повинен мати посвідчення, на право участі в прийманні товару Замовником, відбору зразків для проведення досліджень щодо якості товару (у разі потреби). У разі присутності представника Постачальника в м. Ізмаїл, Замовник має право відкласти приймання товару на строк 1 календарний день – до прибуття уповноваженої особи. У разі відсутності представника Постачальника в м. Ізмаїл, Замовник має право відкласти приймання товару на строк не більше ніж 2 календарних дня – до прибуття уповноваженої особи. У разі не прибуття представника Постачальника, товар буде повернутий в односторонньому порядку зі складання акту про повернення транспортом Постачальника. 2.5. Доставка товару проводиться Постачальником у тарі й упаковці з відповідним маркуванням згідно з вимогами ДСТУ. Тара та упаковка товару під час транспортування до місця поставки повинна бути цілісною і непошкодженою. 2.6. Місце поставки товарів: Одеська область, м. Ізмаїл.
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Військова частина 1474 | |
Ожидаемая стоимость | 219`500.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
05.11.24
Прием предложений
до 08.11.24
Осталось2 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!
Условия оплаты согласно договора
Событие | Поставка товара | |
Описание | 1. Порядок оплати 1.1. Платником та одержувачем товару за цим Договором є Замовник. 1.2. Розрахунки за товар, що поставляється, проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до сорока календарних днів. 1.3. Датою розрахунків за цим Договором вважають день надходження коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. 1.4. До кожної партії товару що постачається, Постачальник обов’язково надає Замовнику накладні (у трьох примірниках) та рахунки - фактури, завірені печаткою та підписом особи Постачальника, уповноваженої на підписання господарських та фінансових документів. | |
Тип оплаты | Постоплата | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
Период | 40 Календарные дни |
Спецификация закупки
1) |
Крупа перлова №2
ДК 021:2015: 15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 68600, Україна, Одеська область, Ізмаїл
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.11.2024
Информация по поставке партиями: 1. Порядок оплати
1.1. Платником та одержувачем товару за цим Договором є Замовник.
1.2. Розрахунки за товар, що поставляється, проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до сорока календарних днів.
1.3. Датою розрахунків за цим Договором вважають день надходження коштів на розрахунковий рахунок Постачальника.
1.4. До кожної партії товару що постачається, Постачальник обов’язково надає Замовнику накладні (у трьох примірниках) та рахунки - фактури, завірені печаткою та підписом особи Постачальника, уповноваженої на підписання господарських та фінансових документів.
2. Термін і порядок поставки
2.1. Передача товару проводиться за замовленнями Замовника окремими партіями, транспортом Постачальника протягом 5-ти робочих днів, з дня отримання замовлення електронним повідомленням, листом або телефонним зв’язком, але не пізніше «30» листопада 2024 року включно.
У разі подання заявки замовником шляхом надсилання її на електронну пошту Постачальника, зазначену в Договорі, доказом отримання заявки вважати лист-підтвердження про отримання заявки від Постачальника протягом однієї робочої доби. У разі відсутності такого листа, доказом отримання Постачальником Заявки Замовника вважати лист-підтвердження про направлення заявки від адміністратора поштового домену @dpsu.gov.ua (провайдера).
2.2. До кожної партії товару, що постачається, Постачальник обов’язково надає Замовнику видаткові накладні (не менше трьох примірників Замовнику), завірені підписами уповноваженої особи (осіб) Постачальника.
2.3. Замовник має право відкласти приймання товару за кількістю та якістю, у разі, якщо Постачальник не надав відповідні підтверджуючі (кількість та якість товару) документи, на строк – до надання Постачальником цих документів.
2.4. У разі постачання не якісного товару, не відповідність кількості, термінам придатності або не відповідність вимогам тендерної документації, присутність представника Постачальника під час приймання товару Замовником є обов’язковою, про що повідомляється Постачальнику електронною поштою з домену Замовника @dpsu.gov.ua або телефонним зв’язком та розвантажувальні роботи не проводяться. Представник повинен мати посвідчення, на право участі в прийманні товару Замовником, відбору зразків для проведення досліджень щодо якості товару (у разі потреби).
У разі присутності представника Постачальника в м. Ізмаїл, Замовник має право відкласти приймання товару на строк 1 календарний день – до прибуття уповноваженої особи.
У разі відсутності представника Постачальника в м. Ізмаїл, Замовник має право відкласти приймання товару на строк не більше ніж 2 календарних дня – до прибуття уповноваженої особи.
У разі не прибуття представника Постачальника, товар буде повернутий в односторонньому порядку зі складання акту про повернення транспортом Постачальника.
2.5. Доставка товару проводиться Постачальником у тарі й упаковці з відповідним маркуванням згідно з вимогами ДСТУ. Тара та упаковка товару під час транспортування до місця поставки повинна бути цілісною і непошкодженою.
2.6. Місце поставки товарів: Одеська область, м. Ізмаїл.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 2500 кілограм
|
2) |
Крупа ячна №2
ДК 021:2015: 15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 68600, Україна, Одеська область, Ізмаїл
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.11.2024
Информация по поставке партиями: 1. Порядок оплати
1.1. Платником та одержувачем товару за цим Договором є Замовник.
1.2. Розрахунки за товар, що поставляється, проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до сорока календарних днів.
1.3. Датою розрахунків за цим Договором вважають день надходження коштів на розрахунковий рахунок Постачальника.
1.4. До кожної партії товару що постачається, Постачальник обов’язково надає Замовнику накладні (у трьох примірниках) та рахунки - фактури, завірені печаткою та підписом особи Постачальника, уповноваженої на підписання господарських та фінансових документів.
2. Термін і порядок поставки
2.1. Передача товару проводиться за замовленнями Замовника окремими партіями, транспортом Постачальника протягом 5-ти робочих днів, з дня отримання замовлення електронним повідомленням, листом або телефонним зв’язком, але не пізніше «30» листопада 2024 року включно.
У разі подання заявки замовником шляхом надсилання її на електронну пошту Постачальника, зазначену в Договорі, доказом отримання заявки вважати лист-підтвердження про отримання заявки від Постачальника протягом однієї робочої доби. У разі відсутності такого листа, доказом отримання Постачальником Заявки Замовника вважати лист-підтвердження про направлення заявки від адміністратора поштового домену @dpsu.gov.ua (провайдера).
2.2. До кожної партії товару, що постачається, Постачальник обов’язково надає Замовнику видаткові накладні (не менше трьох примірників Замовнику), завірені підписами уповноваженої особи (осіб) Постачальника.
2.3. Замовник має право відкласти приймання товару за кількістю та якістю, у разі, якщо Постачальник не надав відповідні підтверджуючі (кількість та якість товару) документи, на строк – до надання Постачальником цих документів.
2.4. У разі постачання не якісного товару, не відповідність кількості, термінам придатності або не відповідність вимогам тендерної документації, присутність представника Постачальника під час приймання товару Замовником є обов’язковою, про що повідомляється Постачальнику електронною поштою з домену Замовника @dpsu.gov.ua або телефонним зв’язком та розвантажувальні роботи не проводяться. Представник повинен мати посвідчення, на право участі в прийманні товару Замовником, відбору зразків для проведення досліджень щодо якості товару (у разі потреби).
У разі присутності представника Постачальника в м. Ізмаїл, Замовник має право відкласти приймання товару на строк 1 календарний день – до прибуття уповноваженої особи.
У разі відсутності представника Постачальника в м. Ізмаїл, Замовник має право відкласти приймання товару на строк не більше ніж 2 календарних дня – до прибуття уповноваженої особи.
У разі не прибуття представника Постачальника, товар буде повернутий в односторонньому порядку зі складання акту про повернення транспортом Постачальника.
2.5. Доставка товару проводиться Постачальником у тарі й упаковці з відповідним маркуванням згідно з вимогами ДСТУ. Тара та упаковка товару під час транспортування до місця поставки повинна бути цілісною і непошкодженою.
2.6. Місце поставки товарів: Одеська область, м. Ізмаїл.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 2500 кілограм
|
3) |
Крупа пшенична Полтавська, помел №2 (середній), ДСТУ 7699
ДК 021:2015: 15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 68600, Україна, Одеська область, Ізмаїл
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.11.2024
Информация по поставке партиями: 1. Порядок оплати
1.1. Платником та одержувачем товару за цим Договором є Замовник.
1.2. Розрахунки за товар, що поставляється, проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до сорока календарних днів.
1.3. Датою розрахунків за цим Договором вважають день надходження коштів на розрахунковий рахунок Постачальника.
1.4. До кожної партії товару що постачається, Постачальник обов’язково надає Замовнику накладні (у трьох примірниках) та рахунки - фактури, завірені печаткою та підписом особи Постачальника, уповноваженої на підписання господарських та фінансових документів.
2. Термін і порядок поставки
2.1. Передача товару проводиться за замовленнями Замовника окремими партіями, транспортом Постачальника протягом 5-ти робочих днів, з дня отримання замовлення електронним повідомленням, листом або телефонним зв’язком, але не пізніше «30» листопада 2024 року включно.
У разі подання заявки замовником шляхом надсилання її на електронну пошту Постачальника, зазначену в Договорі, доказом отримання заявки вважати лист-підтвердження про отримання заявки від Постачальника протягом однієї робочої доби. У разі відсутності такого листа, доказом отримання Постачальником Заявки Замовника вважати лист-підтвердження про направлення заявки від адміністратора поштового домену @dpsu.gov.ua (провайдера).
2.2. До кожної партії товару, що постачається, Постачальник обов’язково надає Замовнику видаткові накладні (не менше трьох примірників Замовнику), завірені підписами уповноваженої особи (осіб) Постачальника.
2.3. Замовник має право відкласти приймання товару за кількістю та якістю, у разі, якщо Постачальник не надав відповідні підтверджуючі (кількість та якість товару) документи, на строк – до надання Постачальником цих документів.
2.4. У разі постачання не якісного товару, не відповідність кількості, термінам придатності або не відповідність вимогам тендерної документації, присутність представника Постачальника під час приймання товару Замовником є обов’язковою, про що повідомляється Постачальнику електронною поштою з домену Замовника @dpsu.gov.ua або телефонним зв’язком та розвантажувальні роботи не проводяться. Представник повинен мати посвідчення, на право участі в прийманні товару Замовником, відбору зразків для проведення досліджень щодо якості товару (у разі потреби).
У разі присутності представника Постачальника в м. Ізмаїл, Замовник має право відкласти приймання товару на строк 1 календарний день – до прибуття уповноваженої особи.
У разі відсутності представника Постачальника в м. Ізмаїл, Замовник має право відкласти приймання товару на строк не більше ніж 2 календарних дня – до прибуття уповноваженої особи.
У разі не прибуття представника Постачальника, товар буде повернутий в односторонньому порядку зі складання акту про повернення транспортом Постачальника.
2.5. Доставка товару проводиться Постачальником у тарі й упаковці з відповідним маркуванням згідно з вимогами ДСТУ. Тара та упаковка товару під час транспортування до місця поставки повинна бути цілісною і непошкодженою.
2.6. Місце поставки товарів: Одеська область, м. Ізмаїл.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 2500 кілограм
|
4) |
Крупа пшоняна
ДК 021:2015: 15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 68600, Україна, Одеська область, Ізмаїл
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.11.2024
Информация по поставке партиями: 1. Порядок оплати
1.1. Платником та одержувачем товару за цим Договором є Замовник.
1.2. Розрахунки за товар, що поставляється, проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до сорока календарних днів.
1.3. Датою розрахунків за цим Договором вважають день надходження коштів на розрахунковий рахунок Постачальника.
1.4. До кожної партії товару що постачається, Постачальник обов’язково надає Замовнику накладні (у трьох примірниках) та рахунки - фактури, завірені печаткою та підписом особи Постачальника, уповноваженої на підписання господарських та фінансових документів.
2. Термін і порядок поставки
2.1. Передача товару проводиться за замовленнями Замовника окремими партіями, транспортом Постачальника протягом 5-ти робочих днів, з дня отримання замовлення електронним повідомленням, листом або телефонним зв’язком, але не пізніше «30» листопада 2024 року включно.
У разі подання заявки замовником шляхом надсилання її на електронну пошту Постачальника, зазначену в Договорі, доказом отримання заявки вважати лист-підтвердження про отримання заявки від Постачальника протягом однієї робочої доби. У разі відсутності такого листа, доказом отримання Постачальником Заявки Замовника вважати лист-підтвердження про направлення заявки від адміністратора поштового домену @dpsu.gov.ua (провайдера).
2.2. До кожної партії товару, що постачається, Постачальник обов’язково надає Замовнику видаткові накладні (не менше трьох примірників Замовнику), завірені підписами уповноваженої особи (осіб) Постачальника.
2.3. Замовник має право відкласти приймання товару за кількістю та якістю, у разі, якщо Постачальник не надав відповідні підтверджуючі (кількість та якість товару) документи, на строк – до надання Постачальником цих документів.
2.4. У разі постачання не якісного товару, не відповідність кількості, термінам придатності або не відповідність вимогам тендерної документації, присутність представника Постачальника під час приймання товару Замовником є обов’язковою, про що повідомляється Постачальнику електронною поштою з домену Замовника @dpsu.gov.ua або телефонним зв’язком та розвантажувальні роботи не проводяться. Представник повинен мати посвідчення, на право участі в прийманні товару Замовником, відбору зразків для проведення досліджень щодо якості товару (у разі потреби).
У разі присутності представника Постачальника в м. Ізмаїл, Замовник має право відкласти приймання товару на строк 1 календарний день – до прибуття уповноваженої особи.
У разі відсутності представника Постачальника в м. Ізмаїл, Замовник має право відкласти приймання товару на строк не більше ніж 2 календарних дня – до прибуття уповноваженої особи.
У разі не прибуття представника Постачальника, товар буде повернутий в односторонньому порядку зі складання акту про повернення транспортом Постачальника.
2.5. Доставка товару проводиться Постачальником у тарі й упаковці з відповідним маркуванням згідно з вимогами ДСТУ. Тара та упаковка товару під час транспортування до місця поставки повинна бути цілісною і непошкодженою.
2.6. Місце поставки товарів: Одеська область, м. Ізмаїл.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 2500 кілограм
|
5) |
Крупа вівсяна
ДК 021:2015: 15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 68600, Україна, Одеська область, Ізмаїл
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.11.2024
Информация по поставке партиями: 1. Порядок оплати
1.1. Платником та одержувачем товару за цим Договором є Замовник.
1.2. Розрахунки за товар, що поставляється, проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до сорока календарних днів.
1.3. Датою розрахунків за цим Договором вважають день надходження коштів на розрахунковий рахунок Постачальника.
1.4. До кожної партії товару що постачається, Постачальник обов’язково надає Замовнику накладні (у трьох примірниках) та рахунки - фактури, завірені печаткою та підписом особи Постачальника, уповноваженої на підписання господарських та фінансових документів.
2. Термін і порядок поставки
2.1. Передача товару проводиться за замовленнями Замовника окремими партіями, транспортом Постачальника протягом 5-ти робочих днів, з дня отримання замовлення електронним повідомленням, листом або телефонним зв’язком, але не пізніше «30» листопада 2024 року включно.
У разі подання заявки замовником шляхом надсилання її на електронну пошту Постачальника, зазначену в Договорі, доказом отримання заявки вважати лист-підтвердження про отримання заявки від Постачальника протягом однієї робочої доби. У разі відсутності такого листа, доказом отримання Постачальником Заявки Замовника вважати лист-підтвердження про направлення заявки від адміністратора поштового домену @dpsu.gov.ua (провайдера).
2.2. До кожної партії товару, що постачається, Постачальник обов’язково надає Замовнику видаткові накладні (не менше трьох примірників Замовнику), завірені підписами уповноваженої особи (осіб) Постачальника.
2.3. Замовник має право відкласти приймання товару за кількістю та якістю, у разі, якщо Постачальник не надав відповідні підтверджуючі (кількість та якість товару) документи, на строк – до надання Постачальником цих документів.
2.4. У разі постачання не якісного товару, не відповідність кількості, термінам придатності або не відповідність вимогам тендерної документації, присутність представника Постачальника під час приймання товару Замовником є обов’язковою, про що повідомляється Постачальнику електронною поштою з домену Замовника @dpsu.gov.ua або телефонним зв’язком та розвантажувальні роботи не проводяться. Представник повинен мати посвідчення, на право участі в прийманні товару Замовником, відбору зразків для проведення досліджень щодо якості товару (у разі потреби).
У разі присутності представника Постачальника в м. Ізмаїл, Замовник має право відкласти приймання товару на строк 1 календарний день – до прибуття уповноваженої особи.
У разі відсутності представника Постачальника в м. Ізмаїл, Замовник має право відкласти приймання товару на строк не більше ніж 2 календарних дня – до прибуття уповноваженої особи.
У разі не прибуття представника Постачальника, товар буде повернутий в односторонньому порядку зі складання акту про повернення транспортом Постачальника.
2.5. Доставка товару проводиться Постачальником у тарі й упаковці з відповідним маркуванням згідно з вимогами ДСТУ. Тара та упаковка товару під час транспортування до місця поставки повинна бути цілісною і непошкодженою.
2.6. Місце поставки товарів: Одеська область, м. Ізмаїл.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 2500 кілограм
|
Тендерная документация
Проект договора
Проект договору крупи.doc
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 05.11.2024 16:03
Версия документа от: 05.11.2024 16:03
ID: ccf1e2eaafd64f81b032305ddb776c24
|
|
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 05.11.2024 16:04
Версия документа от: 05.11.2024 16:04
ID: a965abbdc6564092beb4828248ee1419
|
Oписание критериев
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Номер Ожидаемое значение: 2
Характеристики не суперечать ДСТУ 7700 Ожидаемое значение: Да
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Номер Ожидаемое значение: 2
Характеристики не суперечать ДСТУ 7700 Ожидаемое значение: Да
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Вид : полтавська
Номер (Помел) : №2 (середній)
Відповідність ДСТУ 7699 Ожидаемое значение: Да
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Сорт : перший
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Вид : плющена
Ґатунок : перший
Відповідність ДСТУ 7698 Ожидаемое значение: Да
|
Даты и сроки
Дата публикации | 05.11.2024 16:04 | |
Начало периода приема предложений | 05.11.2024 16:04 | |
Окончание периода приема предложений | 08.11.2024 07:00 | |
Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Військова частина 1474 |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 14321860 |
Юридический адрес | 68600, Україна, Одеська область, Ізмаїл |